#1
Waarom niet? (Nouja, dat moge na deze duidelijk zijn, maar waarom is deze drug ineens raar?)
Is dat het niet dan?LangeLokken zei:Ik snap simpelweg niet waarom sommige mensen perse altijd alles als drugs moeten zien/gebruiken.
Lees deze zin nog eens na.LangeLokken zei:Ik kan best inzien dat dit ook een grappig roesje geeft of whatever, maar ik zie gewoon niet in waarom je dat perse ook met dit middel op moet zoeken.
Kwestie van smaak, toch?LangeLokken zei:Kan me niet voorstellen dat ibuprofen nou echt een betere roes oplevert dan bijvoorbeeld een jointje of een andere downer.
Definieer jij dan eens het woord "drug".Sublimo zei:Ibuprofen is dus echt geen drugs, in die dosis gaat het je eerder een maagzweer opleveren dan iets anders....
soldiermoney zei:Als je die drang niet hebt valt er ook weinig aan te snappen denk ik. Of sommige dingen kun je maar beter niet snappen, snap je?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."