Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMountain , it's all in the name.. 50g Paddo's

Mountain , it's all in the name.. 50g Paddo's

36 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vandaar mijn edit, o Sublimoooooo.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
KoxBox zei:
Vandaar mijn edit, o Sublimoooooo.
Klik om te vergroten...

Vergeef mij, oh edele heer. Het zijn examens en ik ben ook maar een mens :openmouth:
p
profoundLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heerlijk report!
Heel aangename en speelse schrijfstijl, hier zouden meer mensen een voorbeeld aan moeten nemen!!
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
profound zei:
Heerlijk report!
Heel aangename en speelse schrijfstijl, hier zouden meer mensen een voorbeeld aan moeten nemen!!
Klik om te vergroten...
Vind ik ook ja, ik hoop dat je er nog veel mag schrijven!
M
MountainLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mag ik vragen wat een B+ strain is ?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mountain zei:
Mag ik vragen wat een B+ strain is ?
Klik om te vergroten...
Dat is gewoon een naam van een soort Cubensis: "Cubensis B+" net zoals "Cubensis Cambodian" bv. ook een naam is.
Strain betekent gewoon een variant, in dit geval van de Cubensis familie. :)
M
MountainLid
01-01-2024, 00:00
#7
KoxBox zei:
Hoe bedoel je, is het niet duidelijk?
Klik om te vergroten...

Zeker wel .. en bedankt ook.
Ik bedoelde dat het doorgaans niet erg flatterend is om van jezelf te vinden dat je wijzer geworden bent. Vandaar de opmerking.. Uitleg was goed
M
MountainLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ah , o.k .. Weer wat wijzer geworden ... (I wish!) :)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mountain zei:
Ah , o.k .. Weer wat wijzer geworden ... (I wish!) :)
Klik om te vergroten...
Hoe bedoel je, is het niet duidelijk?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mountain zei:
KoxBox zei:
Hoe bedoel je, is het niet duidelijk?
Klik om te vergroten...

Zeker wel .. en bedankt ook.
Ik bedoelde dat het doorgaans niet erg flatterend is om van jezelf te vinden dat je wijzer geworden bent. Vandaar de opmerking.. Uitleg was goed
Klik om te vergroten...
Op die manier. :grin:
P
PandaboyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Enneuh kox wat ik me dus afvroeg was het volgende: zit er dan een merkbaar verschil in kweektijd, potentie of uiterlijk tussen al die cubensis strains?
Of is het maar om aan te duiden waar de originele sporen vandaan kwamen?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
Pandaboy zei:
Enneuh kox wat ik me dus afvroeg was het volgende: zit er dan een merkbaar verschil in kweektijd, potentie of uiterlijk tussen al die cubensis strains?
Of is het maar om aan te duiden waar de originele sporen vandaan kwamen?
Klik om te vergroten...
Er zit wel een verschil in qua potentie (en uiterlijk ook natuurlijk) maar dat is erg miniem.
Het is en blijft een natuurproduct en dus nogal onvoorspelbaar. In de ene paddenstoel kunnen er 3x zo veel werkzame stoffen zitten dan in de andere.

Vandaar dat het dus kan gebeuren dat je op P. Cubensis Mexican aka de "Mexicaanse" (een van de "zwakkere" soorten) een sterkere trip zal hebben dan op P. Cyanescens aka de "Hawaiiaanse" (een van de sterkste soorten).

Maar over het algemeen kan je ongeveer dezelfde effecten verwachten tussen de Cubensis strains. De naam duid inderdaad op de herkomst van de desbetreffende paddenstoel.
Of het nu Cambodiaanse, Colombiaanse of weet ik veel wat nog allemaal is dat maakt in de praktijk niet zo heel erg veel uit. Van de ene zal je misschien al wat meer (een 5tal gram) moeten eten dan van een andere strain, maar echt heel erg veel verschil zit daar niet op.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#13
Pandaboy zei:
Thanks kox :hearteyes:

je paddo expertise is zeer welkom
Klik om te vergroten...
Tjah, die kent (jammer genoeg) ook grenzen. Maar ik ben altijd blij als ik van dienst kan zijn, daarvoor is dit forum er in de eerste instantie ook voor natuurlijk.

Hoewel dat na een tijd een beetje begint te vervagen
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mountain, wat kan jij beeldend schrijven zeg! Geweldig mooi reportje, leest erg lekker weg. Voor herhaling vatbaar neem ik aan? :tearsofjoy:
M
MountainLid
01-01-2024, 00:00
#15
Harderstyles zei:
Mountain, wat kan jij beeldend schrijven zeg! Geweldig mooi reportje, leest erg lekker weg. Voor herhaling vatbaar neem ik aan? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

De McKennaii groeit en de Salvia staart me al veelbelovend aan. :)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mountain zei:
Harderstyles zei:
Mountain, wat kan jij beeldend schrijven zeg! Geweldig mooi reportje, leest erg lekker weg. Voor herhaling vatbaar neem ik aan? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

De McKennaii groeit en de Salvia staart me al veelbelovend aan. :)
Klik om te vergroten...
Salvia wekt bij mij gemengde gevoelens. Ik heb het nog niet genomen, en ga ik ook niet doen.
DMT spreekt mij meer aan.
M
MountainLid
01-01-2024, 00:00
#17
KoxBox zei:
Salvia wekt bij mij gemengde gevoelens. Ik heb het nog niet genomen, en ga ik ook niet doen.DMT spreekt mij meer aan.
Klik om te vergroten...

Weet je ,
misschien omdat ik een laatbloeier ben heb ik tot dusver geen bronnen voor DMT of LSD.
Roeien met de riemen die ik (wel) heb.. En ervaring opbouwen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."