#1
Thanks kox
je paddo expertise is zeer welkom
je paddo expertise is zeer welkom
Je moet niet zoeken naar die dingen, die vinden jou wel.Mountain zei:KoxBox zei:Salvia wekt bij mij gemengde gevoelens. Ik heb het nog niet genomen, en ga ik ook niet doen.DMT spreekt mij meer aan.
Weet je ,
misschien omdat ik een laatbloeier ben heb ik tot dusver geen bronnen voor DMT of LSD.
Roeien met de riemen die ik (wel) heb.. En ervaring opbouwen
Hij had al "enkele voorzichtige pogingen" gedaan, dus het was niet z'n eerste trip.spacelord zei:jesus, je eerst trip gelijk 50 gram achter de kiezenmoet een overdonderende ervaring geweest zijn! Gelukkig is alles goed gegaan, zou lang niet iedereen kunnen nadoen
![]()
Als ik dit zo lees denk ik ook dat hij heel goed weet waar hij mee bezig is, en we ons geen zorgen hoeven te maken.spacelord zei:jesus, je eerst trip gelijk 50 gram achter de kiezenmoet een overdonderende ervaring geweest zijn! Gelukkig is alles goed gegaan, zou lang niet iedereen kunnen nadoen
![]()
KoxBox zei:Ik was wel even verschoten van je dankwoord waar ik in voorkom.![]()
Het is altijd prettig om te weten dat je in zekere zin een persoon hebt geholpen om een onvergetelijke ervaring mee te laten maken.
Over welk topic heb je het dan? Ik dacht aan "Paddo kweek" maar ben het niet zeker.Mountain zei:KoxBox zei:Ik was wel even verschoten van je dankwoord waar ik in voorkom.![]()
Het is altijd prettig om te weten dat je in zekere zin een persoon hebt geholpen om een onvergetelijke ervaring mee te laten maken.
Volkomen terecht dat je een dikke pluim krijgt. Het stuk dat je schreef stond boordevol bruikbare info en duidelijke foto's. Je schiep de mogelijkheid om bijna dag per dag te kunnen vergelijken. Het effent de weg voor anderen zoals mezelf
Heb je al enige ervaring? Want die zelfkweek paddenstoelen zijn behoorlijk potent.Buddha Cheese zei:Leuk reportje, leest vlot weg. Klinkt als een heel aangename trip. 50 g is wel een hele hoop hehe. Kan niet wachten tot ik mijn grow kit kan oogsten en me ook kan overgeven aan de paddestoel.![]()
KoxBox zei:Over welk topic heb je het dan? Ik dacht aan "Paddo kweek" maar ben het niet zeker.![]()
Ik vind het inderdaad ook een goed topic, vooral omdat veel vragen in gesteld werden en er verschillende mensen hun kweek ervaringen er ook in gepost hebben.Mountain zei:KoxBox zei:Over welk topic heb je het dan? Ik dacht aan "Paddo kweek" maar ben het niet zeker.![]()
Het was inderdaad "Paddo kweek". Gepost in November 2008, met 11 pagina's aan replieken en toevoegingen. Dat mag al wel wat betekenen, vind ik.
Sublimo zei:Wat een geweldig tripreport !Je hebt een zeer aangename schrijfstijl, gecombineerd met een fantastische inhoud heb je een geweldig tripreport geschreven naar mijn mening
![]()
Met lsd al zo'n 15 trips waarschijnlijk. Heb zo'n B+ kweeksetje, wordt mijn eerste volwaardige paddo trip. Enig advies voor een degelijke dosis?KoxBox zei:Heb je al enige ervaring? Want die zelfkweek paddenstoelen zijn behoorlijk potent.Buddha Cheese zei:Leuk reportje, leest vlot weg. Klinkt als een heel aangename trip. 50 g is wel een hele hoop hehe. Kan niet wachten tot ik mijn grow kit kan oogsten en me ook kan overgeven aan de paddestoel.![]()
Ik raad altijd 20g aan als het je eerste trip van je setje is. B+ is sowieso al een behoorlijk potente strain, dus je zal zeker hard genoeg trippen.Buddha Cheese zei:Met lsd al zo'n 15 trips waarschijnlijk. Heb zo'n B+ kweeksetje, wordt mijn eerste volwaardige paddo trip. Enig advies voor een degelijke dosis?KoxBox zei:Heb je al enige ervaring? Want die zelfkweek paddenstoelen zijn behoorlijk potent.Buddha Cheese zei:Leuk reportje, leest vlot weg. Klinkt als een heel aangename trip. 50 g is wel een hele hoop hehe. Kan niet wachten tot ik mijn grow kit kan oogsten en me ook kan overgeven aan de paddestoel.![]()
Buddha Cheese zei:Met lsd al zo'n 15 trips waarschijnlijk. Heb zo'n B+ kweeksetje, wordt mijn eerste volwaardige paddo trip. Enig advies voor een degelijke dosis?KoxBox zei:Heb je al enige ervaring? Want die zelfkweek paddenstoelen zijn behoorlijk potent.Buddha Cheese zei:Leuk reportje, leest vlot weg. Klinkt als een heel aangename trip. 50 g is wel een hele hoop hehe. Kan niet wachten tot ik mijn grow kit kan oogsten en me ook kan overgeven aan de paddestoel.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."