Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMountain , it's all in the name.. 50g Paddo's

Mountain , it's all in the name.. 50g Paddo's

36 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
P
PandaboyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Thanks kox :hearteyes:

je paddo expertise is zeer welkom
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mountain zei:
KoxBox zei:
Salvia wekt bij mij gemengde gevoelens. Ik heb het nog niet genomen, en ga ik ook niet doen.DMT spreekt mij meer aan.
Klik om te vergroten...

Weet je ,
misschien omdat ik een laatbloeier ben heb ik tot dusver geen bronnen voor DMT of LSD.
Roeien met de riemen die ik (wel) heb.. En ervaring opbouwen
Klik om te vergroten...
Je moet niet zoeken naar die dingen, die vinden jou wel. :grin:
F
FronskeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Interessant en vlot geschreven!
M
MountainLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat vooraf ging:

Ondertussen 32 geworden en 7 maanden geleden besloten om de poorten naar perceptie te openen op een andere wijze. De filosofische bril waarmee ik doorgaans m'n bestaan bekeek zou ik graag hebben ingeruild voor het vergrootglas dat San Pedro heette. Na 3 tot 5 jaar reflectie en zelfanalyse zou de vrucht rijp zijn om tot consumptie over te gaan zonder de levensvorm hoeven te vernietigen als geheel.In tussentijd zou ik spirituele bagage opdoen en de waarden en normen van m'n eigen bestaan ernstig onder de loep nemen en afstemmen op dit gebeuren. En zo gebeurde het... Na gesprekken met ervaringsdeskundigen en informatie inwinning bleek al gauw dat het zou zijn alsof ik op punt stond deuren te openen en ook verlangde te kunnen lopen in een wereld waar ik de eerste pasjes nog moest zetten. " Beginnen bij het begin "was de boodschap en in mijn geval waren dat truffeltjes of paddo's. Na enkele voorzichtige pogingen volgt dit verhaal : ...



De ervaring zelf:

Waar: De gezelligheid en vertrouwdheid van eigen woonst
Wie : Ikzelf en Barrie (een vriendschap die 15 jaar bestaat ; allebei even onervaren op dit gebied)

De werkweek zat erop, afspraken en voorbereidingen waren weken op voorhand gemaakt en ook de growbox die Cubensis voortbracht had rijkelijk geschonken voor het goede doel. Uit eerdere informatie had ik begrepen dat 30g paddestoelen een sterke trip zouden kunnen opleveren en dat dit ook een volle portie was voor het verbod op paddo's van kracht werd. Ons aangeraden was 15g. We hadden uiteindelijk besloten op porties van ongeveer 20g op een maag die 6 uur onthouding van voedsel kende.

Na inname verdreven we aanvankelijk wat tijd met onze instrumenten .De sfeer ademde gezelligheid, humor en positieve spanningen uit. De bereidwilligheid was er om onszelf onder te dompelen in een onbekende wereld , mee te gaan waar de trip ons nam en te aanvaarden dat er eventueel geen goud aan het einde van de regenboog zou liggen als we daar dan überhaupt ooit zouden geraken.

" Bewegen die gordijnen nu? " , vroeg Barrie me , "of staat er misschien een sterke wind buiten?" . Ook ik deed dezelfde vaststelling en van wind was geen sprake.
De instrumenten gingen neer en als kinderen na bedtijd verkenden we onze omgeving op zoek naar curiositeiten en nieuwigheden die zich enkel in deze toestand zouden onthullen.
De symmetrie en het minimalistische karakter van de woonst leende zich uitstekend om verkend te worden. Gauw bemerkten we allerhande voorwerpen die ademende , golvende bewegingen bezaten. We stonden met verstomming de kijken naar een design dat de grootste wand in mijn living bekleedde. Het doek is een werk van ongeveer 3 X 2m en bevat een luchtfoto van een drukke metropool tijdens de vallende avond, getrokken met een langere sluittijd van de lens ,zodat de achterlichten van voortrazende wagens strepen achterlieten terwijl ze hun weg vervolgden. De trip werd sterker terwijl we bleven turen en er ons andere zaken opvielen, zoals aanknipperende verlichting in de flatgebouwen tot de miniatuurwagentjes die zich voor de eerste keer op een rustig tempo over hun reeds bekende traject bewogen. Hoewel het werk wit - zwart is rapporteerde Barrie een rode gloed die slechts die over 1 van de gebouwen heerste. Kleuren zag ik niet.

Vanaf dat ogenblik kende de trip een andere fase. Mijn compagnon leek overal kleuren te beginnen zien in de hele leefruimte; van plafond tot tegels op de vloer.
Verwonderd en halvelings verstomd van de overweldiging en kleurenpracht trachtte hij en beschrijving te uiten van dit tafereel.
"Eet er meer van..." .
"Dit zou je moeten zien..."
"Wat een zonde dat je niet bent waar ik ben " , sprak hij.
Terwijl voor mezelf het ademende karakter van de trip bleef en ik durf te stellen zelfs verminderde.
Verschil in lichamelijke conditie tussen ons is enorm groot. "Mountain" is een naam die ik niet zomaar koos. Hij weegt 60Kg op een lengte van 1.83m en ikzelf ben 1.97m met een achtergrond van bijna 20 jaar zeer intensieve krachtsport die maakt dat ik zonder aan enige vorm van overgewicht te lijden wel 115Kg meedraag. Het vele bloed en weefsel alsook de tolerantie die ik duidelijk had te oordelen uit vorige, voorzichtige pogingen wierpen een barriere op tussen ons.
Lichte vormen van jaloezie, teleurstelling en onmacht maakten zich meester van me terwijl Barrie verder rapporteerde in een flitsende tempo.
"Eet er meer van en kom naar hier.."

Over de schreef getrokken door overweldigende verhalen uit een wereld waar ik al 7 maand verlangde deel van uit te maken, verhoogde ik m'n dosis.
Eerst nuttigde ik nog 20 g en na een 3 kwartier ging ook het noodrantsoen truffels achter de kiezen. Weer goed voor zo'n 10gram. Alles samen was nu 50 g.

Ik tripte!
Donkere en lichte kleuren scheidden zich van elkaar onder m'n voeten , waarvan de lichte hogerop kwamen te liggen en symbolen leken te zijn van een Aztekenbeschaving.
In een bepaald repetitief patroon bewogen ze door mekaar ,overgoten door een kleurenpracht die ik niet eerder had mogen aanschouwen. De maagdelijk witte wanden werden een oase van veranderlijke kleur en beweging. "Ik ben er Barrie! "
Uren tuurden we in de hoogte! Wat een schouwspel voltrok zich. Gesprekken over de potentie van deze kleine natuurgoden met ontzag voor hun wonderlijke uitwerking waren alom , gevolgd door lachbuien over de opmerkingen die we maakten. Met gesloten ogen ontdekte ik een innerlijke pracht die de rest overtrof. Aztekenpatronen badend in zacht oranje en zonnegeel kwamen me tegemoet. Mijn innerlijke wereld voelde zich nooit eerder zo vredig en voldaan. M'n gelaat trilde van de aanhoudende glimlach die versmolt met mijn gevoel van gelukszaligheid. We waren in de afgelopen paar uur op meer plaatsen geweest dan in alle jaren uit ons bestaan die aan dit avontuur vooraf gingen. Wat een wereld..

Spoedig viel ook de beslissing om de wereld buiten te verkennen nadat een vluchtige blik op de polshorloge ons vertelde dat er slechts 3 - 4 uur voorbij waren.
Buiten was het donker , stil en somber . Bovendien woon ik op 100 m wandelafstand van de ordehandhavers. Enkele malen dachten we een witte wagen op te merken die ons ter orde zou roepen, maar dit bleek toch uit te blijven. Lang duurde het niet of we stonden terug bij af en onze plannen werden opgeborgen. De veiligheid binnen ontwapende en relaxeerde ons en de trip ging terug de betere richting op. Nu al 5 uur. Langzaam daalde de intensiteit en Barrie meldde al terug op aarde te zijn aangekomen. Hij keerde huiswaards.

Ik was alleen en in afwachting van zijn thuiskomst merkte ik een kameraadschappelijke liefde voor hem in me opwellen alsook liefde voor mijn partner die me steunt in m'n spirituele zoektocht door het leven. Ik schreef hem een SMS vol dankbaarheid voor de opgedane en gedeelde ervaring en aan haar een handgeschreven brief van 3 pagina's die al m'n liefde uitdrukte terwijl de laatste kleuren wegebten.

Ongelooflijk!

Mag ik ook dank brengen aan " KoxBox " voor alle botanische wijsheden en info in de kweek- en crea- hoek.
..En aan de poëtische stijl van " Eendagsvlieg " die me inspireerde ook een report te schrijven.


Dank........... zoveel dank....
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Leuke schrijfstijl heb je daar! Zeer herkenbaar en blijkbaar een mooie, zuivere en intense ervaring! Zo als het hoort dus m.a.w.

Ik was wel even verschoten van je dankwoord waar ik in voorkom. :grin:
Het is altijd prettig om te weten dat je in zekere zin een persoon hebt geholpen om een onvergetelijke ervaring mee te laten maken.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#6
jesus, je eerst trip gelijk 50 gram achter de kiezen :openmouth: moet een overdonderende ervaring geweest zijn! Gelukkig is alles goed gegaan, zou lang niet iedereen kunnen nadoen:)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
spacelord zei:
jesus, je eerst trip gelijk 50 gram achter de kiezen :openmouth: moet een overdonderende ervaring geweest zijn! Gelukkig is alles goed gegaan, zou lang niet iedereen kunnen nadoen:)
Klik om te vergroten...
Hij had al "enkele voorzichtige pogingen" gedaan, dus het was niet z'n eerste trip.
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#8
spacelord zei:
jesus, je eerst trip gelijk 50 gram achter de kiezen :openmouth: moet een overdonderende ervaring geweest zijn! Gelukkig is alles goed gegaan, zou lang niet iedereen kunnen nadoen:)
Klik om te vergroten...
Als ik dit zo lees denk ik ook dat hij heel goed weet waar hij mee bezig is, en we ons geen zorgen hoeven te maken. :)
M
MountainLid
01-01-2024, 00:00
#9
KoxBox zei:
Ik was wel even verschoten van je dankwoord waar ik in voorkom. :grin:
Het is altijd prettig om te weten dat je in zekere zin een persoon hebt geholpen om een onvergetelijke ervaring mee te laten maken.
Klik om te vergroten...

Volkomen terecht dat je een dikke pluim krijgt. Het stuk dat je schreef stond boordevol bruikbare info en duidelijke foto's. Je schiep de mogelijkheid om bijna dag per dag te kunnen vergelijken. Het effent de weg voor anderen zoals mezelf
B
Buddha CheeseLid
01-01-2024, 00:00
#10
Leuk reportje, leest vlot weg. Klinkt als een heel aangename trip. 50 g is wel een hele hoop hehe. Kan niet wachten tot ik mijn grow kit kan oogsten en me ook kan overgeven aan de paddestoel. :hearteyes:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mountain zei:
KoxBox zei:
Ik was wel even verschoten van je dankwoord waar ik in voorkom. :grin:
Het is altijd prettig om te weten dat je in zekere zin een persoon hebt geholpen om een onvergetelijke ervaring mee te laten maken.
Klik om te vergroten...

Volkomen terecht dat je een dikke pluim krijgt. Het stuk dat je schreef stond boordevol bruikbare info en duidelijke foto's. Je schiep de mogelijkheid om bijna dag per dag te kunnen vergelijken. Het effent de weg voor anderen zoals mezelf
Klik om te vergroten...
Over welk topic heb je het dan? Ik dacht aan "Paddo kweek" maar ben het niet zeker. :)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
Buddha Cheese zei:
Leuk reportje, leest vlot weg. Klinkt als een heel aangename trip. 50 g is wel een hele hoop hehe. Kan niet wachten tot ik mijn grow kit kan oogsten en me ook kan overgeven aan de paddestoel. :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Heb je al enige ervaring? Want die zelfkweek paddenstoelen zijn behoorlijk potent.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ikzelf en Barrie (een vriendschap die 15 jaar bestaat ; allebei even onervaren op dit gebied)

ik dacht hieruit af te leide dat hij nog maagdelijk op het vlak van trippen was :P
M
MountainLid
01-01-2024, 00:00
#14
KoxBox zei:
Over welk topic heb je het dan? Ik dacht aan "Paddo kweek" maar ben het niet zeker. :)
Klik om te vergroten...

Het was inderdaad "Paddo kweek". Gepost in November 2008, met 11 pagina's aan replieken en toevoegingen. Dat mag al wel wat betekenen, vind ik.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mountain zei:
KoxBox zei:
Over welk topic heb je het dan? Ik dacht aan "Paddo kweek" maar ben het niet zeker. :)
Klik om te vergroten...

Het was inderdaad "Paddo kweek". Gepost in November 2008, met 11 pagina's aan replieken en toevoegingen. Dat mag al wel wat betekenen, vind ik.
Klik om te vergroten...
Ik vind het inderdaad ook een goed topic, vooral omdat veel vragen in gesteld werden en er verschillende mensen hun kweek ervaringen er ook in gepost hebben.
Ik vind het leuk om af en toe zelf nog eens te lezen, om te zien hoe ik van een newbie tot een meer ervaren kweker ben gegroeid.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wat een geweldig tripreport ! :hearteyes: Je hebt een zeer aangename schrijfstijl, gecombineerd met een fantastische inhoud heb je een geweldig tripreport geschreven naar mijn mening :wink:
M
MountainLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sublimo zei:
Wat een geweldig tripreport ! :hearteyes: Je hebt een zeer aangename schrijfstijl, gecombineerd met een fantastische inhoud heb je een geweldig tripreport geschreven naar mijn mening :wink:
Klik om te vergroten...

Thanx!
B
Buddha CheeseLid
01-01-2024, 00:00
#18
KoxBox zei:
Buddha Cheese zei:
Leuk reportje, leest vlot weg. Klinkt als een heel aangename trip. 50 g is wel een hele hoop hehe. Kan niet wachten tot ik mijn grow kit kan oogsten en me ook kan overgeven aan de paddestoel. :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Heb je al enige ervaring? Want die zelfkweek paddenstoelen zijn behoorlijk potent.
Klik om te vergroten...
Met lsd al zo'n 15 trips waarschijnlijk. Heb zo'n B+ kweeksetje, wordt mijn eerste volwaardige paddo trip. Enig advies voor een degelijke dosis?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#19
Buddha Cheese zei:
KoxBox zei:
Buddha Cheese zei:
Leuk reportje, leest vlot weg. Klinkt als een heel aangename trip. 50 g is wel een hele hoop hehe. Kan niet wachten tot ik mijn grow kit kan oogsten en me ook kan overgeven aan de paddestoel. :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Heb je al enige ervaring? Want die zelfkweek paddenstoelen zijn behoorlijk potent.
Klik om te vergroten...
Met lsd al zo'n 15 trips waarschijnlijk. Heb zo'n B+ kweeksetje, wordt mijn eerste volwaardige paddo trip. Enig advies voor een degelijke dosis?
Klik om te vergroten...
Ik raad altijd 20g aan als het je eerste trip van je setje is. B+ is sowieso al een behoorlijk potente strain, dus je zal zeker hard genoeg trippen.

Edit: hoewel het nog maar je eerste paddo trip wordt, zou ik tussen de 15 en 20g nemen.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Buddha Cheese zei:
KoxBox zei:
Buddha Cheese zei:
Leuk reportje, leest vlot weg. Klinkt als een heel aangename trip. 50 g is wel een hele hoop hehe. Kan niet wachten tot ik mijn grow kit kan oogsten en me ook kan overgeven aan de paddestoel. :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Heb je al enige ervaring? Want die zelfkweek paddenstoelen zijn behoorlijk potent.
Klik om te vergroten...
Met lsd al zo'n 15 trips waarschijnlijk. Heb zo'n B+ kweeksetje, wordt mijn eerste volwaardige paddo trip. Enig advies voor een degelijke dosis?
Klik om te vergroten...

1,5 g gedroogd en dus 15 g nat, is de normale aanvangsdosis. Daar zou ik het toch bij houden, niet meteen met 20 g beginnen. LSD zorgt voor een heel andere trip dan paddestoelen :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."