Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLive XTC reportje!

Live XTC reportje!

182 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#1
We shall see :hearteyes: :wave:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#2
L: Inderdaad, T kan daar op dit moment nog opkomen, ik niet meer vrees ik :hearteyes:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een goedemiddag! Wij (L en ik) hebben zojuist allebei driekwart gedropt, en we hebben allebei nog een halfje over voor vanavond. We zijn van plan om vanavond een live reportje te schrijven. We hebben 'm gedropt om 17.35, dus het is nog effe afwachten! :rockband:
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#4
veeel plezier :wave: :xtc: ben benieuwd :grin:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#5
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/NKYzLMquLN0&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/NKYzLMquLN0&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik: Haha lekker snoeihard de muziek aan, aan twee kanten geen buren en er is niemand thuis dus we staan lekker te raggen hier!!!! :rockband:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bij L komt ie inmiddels aan, ik voel nog niks! :wave:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#8
L: Jongens, hij is lekker bezig nu. Ik voel me echt top top top! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Ik ga echt goed hier! Ik heb 2 keer eerder xtc gehad, maar dat was opzich niet goed.
Ik ga nu echt zo heerlijk hier! Niet normaal, ik kan wel blijven typen hoe goed dit is enzo!

Ik ga weer verder! Tot zo!
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
Haha, have fun!
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik: Hallooooooo mensjes! Ik ga inmiddels ook lekker, hij begint nu lekker aan te komen super klamme handjes en mijn ogen staan wel wat verder open dan normaal hehe :hearteyes: Tintelingen allesss man man man wat hou ik hiervan, mijn kaak begint zo langzamerhand ook al wat krampjes te vertonen! I'll keep you posted! :wave: :hearteyes:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik: vliegende schotels als ogen!
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#12
L hier: Ik heb ondertussen mijn trui uitgetrokken, dikke zweetvlekken :smilingimp: Nu hier zonder shirt, lekker blote bast. Ik ga heerlijk! TOP TOP :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat ik altijd zo heerlijk vind op de MD is om alles vast te nemen, alles voelt dan zo lekker aan! :mrgreen: Waar ik mezelf ook altijd op betrap is dat ik altijd hevig in mijn handen zit te wrijven om die extra energie weg te krijgen.
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#14
L hier!: Pupillen zo groot als voetballen!
T heeft ondertussen ook zijn shirt uit en we gaan samen superhard!
Echt niet normaal dit!
Wij lopen hier rond met een grijns van hier tot azie :hearteyes:


L: mijn kaken beginnen zich op elkaar te zetten, ik ga hard! Ik hou hiervaan, waarom i9s het niet altijd zo!? :hearteyes:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#15
KoxBox zei:
Wat ik altijd zo heerlijk vind op de MD is om alles vast te nemen, alles voelt dan zo lekker aan! :mrgreen: Waar ik mezelf ook altijd op betrap is dat ik altijd hevig in mijn handen zit te wrijven om die extra energie weg te krijgen.
Klik om te vergroten...

Inderdaad, handen wrijven! Wij staan hier met zijn tweeën ook flink te stampen op T's kamert, bass vol open echt dit is hemeeeeeeeeelsssssss!! :hearteyes:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
Die bass moet je nie hore, die moet je voele!! :rock:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#17
L: Wij staan hier alle 2 zonder shirt keihard te stampen op bovenstaand nummer!\\
Dit is mijn beste avond ooit, nu al!!!! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Jesus ik ga lekker man!


T hier: We gaan samen hemels hier, we houden van elkaar, we knuffelen elkaar en we stampen met zijn tweeën de vloer onder onze v oeten vandaan! Man man wat had ik jullie hier graag bijgehad!! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#18
T: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hahaha natuurlijk! Ben wel benieuwd naar wat ik nou allemaal neer heb geflatst hier! :hearteyes:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hier is L weer!! :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."