Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaddotrip, wakker worden in nachtmerrie

Paddotrip, wakker worden in nachtmerrie

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
U
UeWEclipseLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mooi geschreven report, alleen wat minder wat er gebeurd is in je woonkamer.

Sterkte ermee :wink:
J
JaapjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste medetrippers,

Toen ik van mijn ouders hoorde dat ze zonder mij op vakantie gingen, werd het me al gauw duidelijk dat ik een spacedagje moest gaan organiseren voor mijn vrienden. En zo geschiedde. Dure voorwerpen uit de huiskamer gehaald, led zeppelin opgezet en een stel vrienden over de vloer gehaald. We zouden met zeven man paddo's doen. Iedereen had al ervaring met blowen en lachgas, ongeveer de helft had ook eens paddos en / of truffels gedaan.

De paddo's zaten in kleine plastic zakjes, ik weet helaas niet wat voor soort het was. Ik verbaasde me over de hoeveelheid, het waren maar 5 kleine gedroogde stronkjes. De smaak was niet aangenaam en vrij bitter, maar viel me eigenlijk nog wel mee (tip: knijp je neus dicht tijdens het eten). Droge paddo's eten echter wel een stuk fijner dan die verse kleffe zwammen.

Al na 30 minuten begonnen de schimmels mijn gedachten te beinvloeden. De trip werd daarna snel heftiger, onze houten tafel leek uit lagen te bestaan die onafhankelijk over elkaar heen dreven. De paddo's begonnen ook op de rest van de groep in te werken, dus al gauw stonden we met zijn allen naar de tafel te staren.

Ik voelde me goed, ietwat misselijk, maar voornamelijk verwonderd. Alles was zo mooi, en alles golfde. Gezichten vervormen constant, er leken blaren op de huid te ontstaan en overal ontstonden vreemde knobbels. Trippy shit en helemaal niet eng.

Na wat tekeningen te hebben gemaakt (ja, zelfs na de trip waren ze vet) ben ik naar boven gegaan om op bed te liggen en een reis te maken. Ik voelde me al gauw een soort herboren kind, dat de hele wereld ontdekken wil door overal aan te sabbelen en te voelen. De hele wereld golfde en ik was me allang niet meer bewust van dat ik een mens was, op mijn bed lag en paddo's had gedaan. Geweldig!

Een vriend van mij kwam daarna op de grond naast mn bed liggen om mee te gaan op reis. Hij mompelde om de vijf seconden dat hij hulp nodig had, waarna hij weer vijf seconden hardop lachtte. Iedere keer dat we elkaar aankeken schrokken we van elkaars hoofd, waarna we beiden herhaaldelijk de tranen uit onze ogen lachten. Één van de meest geweldige en vreedzame momenten van m'n leven.

Na nog wat te hebben gelegen werden de visuals iets milder, maar ik was nog steeds behoorlijk ver heen. Er klonken allerlei vreemde geluiden vanuit de huiskamer en ik was net nuchter genoeg om te begrijpen dat ik moest kijken of er iets aan de hand was. Daar stond een halfnaakte kerel mijn huis te slopen, ik noem hem even de GTR (Grote Trippende Reus). De nog volledig nuchtere sitter was behoorlijk in paniek geraakt en een aantal medetrippers waren gauw gevlucht. Ik probeerde de GTR te kalmeren, hem een plekje op de bank te geven en ervoor te zorgen dat hij niet meer de deuren sloopte. Het was noodzakelijk om alle sloten op het huis te doen, want de GTR deed er alles aan om naar buiten te rennen. De paniek werd erger en erger, op meerdere momenten overwogen we serieus de politie te bellen of de GTR knock out te slaan.

Terwijl de hele wereld nog golfde en geluiden royaal echode probeerde ik de reus wederom te kalmeren waarna hij me optilde en weer wat dingen kapotmaakte. Hij leek hierna wat uitgeput, ging zitten op de bank en leek te reageren op wat we zeiden, hij had door dat hij gehaat werd en genoot ervan. Hierna werd hij nog een stuk erger, hij begon een onschuldige medetripper in zijn nek te likken, herhaaldelijk, en trok steeds meer van zijn eigen kleren uit. Eenmaal naakt namen de resterende mensen een goede portie afstand, voornamelijk uit walging en angst. We wisten echt niet wat we met zo'n gevaarte aan moesten. Politie bellen is niet echt een optie, we waren natuurlijk allemaal illegaal bezig. Knock out slaan is te gevaarlijk, wie weet breek je zijn kaak of wordt de reus alleen maar agressiever. Even leek vastbinden de beste optie, maar ook dit zal de kerel waarschijnlijk alleen maar agressiever maken.

Wederom leek hij ietwat gekalmeerd, maar het feest was helaas nog niet over. De klapper op de vuurpijl kwam toen hij wederom zijn broek liet zakken en in mijn huis tegen de muur ging pissen. Het is moeilijk voor te stellen hoe overweldigend en raar dit alles is, voornamelijk als je zelf nog hard zit te trippen op paddo's en plotseling zo nuchter moet gaan denken.

Ik was woest, maar stond machteloos. Ik dacht: laat ik die lul even een aandenken geven van zijn kutheid, dus ik besloot een filmpje te maken waarin ik een rondlijding zou geven door de kamer waar de ravage aan was gericht. Een kleine seconde nadat ik mijn telefoon uit mijn broekzak haalde stond de reus op om mijn telefoon te pakken. Godverdomme, de kerel besefte zich dus dondersgoed wat er gebeurde en hij zat daar met zn vieze lijf op mijn bank. Toen de jongen begon te kokhalzen stuurden we hem naar de WC, hij stapte zeer netjes over zijn eigen geplantte pisvlek heen.

We zagen de jongen niet uit de WC komen, maar ik zag na enkele minuten dat de voordeur open stond. De GTR had een jas gestolen, was op zijn sokken om het huis gelopen, had zijn fiets gepakt en fietste naar huis. Dit zag ik natuurlijk dus net te laat, maar ik dacht dat ik hem nog wel in zou kunnen halen. Ik sprong mijn fiets op en racete richting het huis van de GTR. Onderweg zag ik het gevaarte nagenieten. Ik kreeg hem niet zo ver om sorry te zeggen, hoewel ik duidelijk zag dat hij zich toch best wel besefte wat er nou eigenlijk gebeurd was.

Wat is er nou eigenlijk gebeurd? De kerel had stiekem, al vrij snel na inname van zijn eerste portie, een tweede en later nog een halve portie genomen.

Al met al een hele, hele intense ervaring. De GTR is onderhand weer langsgeweest, heeft zijn excuses aangeboden en gaat zorgen voor de schade.

Zou ik paddo's opnieuw nemen? Zeker! De visuals waren geweldig, ik voelde me top en de wereld was prachtig. Geef ik nog een keer een tripdagje voor zeven man in mijn huis? Nee.

Bedankt voor het lezen!
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hahahahaha, je maakt wat mee soms he! hehehe
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat een verhaal... Dat moet absoluut geen makkelijke situatie zijn geweest. Het zal niet makkelijk zijn geweest om al trippend zo helder te moeten nadenken. :P

Gelukkig dat hij dan toch nog achteraf zijn excuses aan heeft geboden en voor de schade gaat zorgen, dat maakt het hele gebeuren toch nog een klein beetje goed. :)

Veel sterkte ermee. :wink:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hahaaa, prachtig. :tearsofjoy:
J
JuliosanchezLid
01-01-2024, 00:00
#6
De jongens die waren "gevlucht" hebben ook wat meegemaakt! Dat is hier te lezen: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php? ... 08#p891508
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je zo wordt van welke portie dan ook ben je onbewust toch een fucked up persoontje....

Moet idd gruwelijk lastig geweest zijn voor jou, heb je goed gedaan :)
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Haha niet te geloven hoe mensen kunnen reageren op zo'n trip! Hoezo hadden jullie die kerel niet gewoon het huis uitgezet? Het leek er op dat hij sowieso niet echt een goede vriend was van 1 van jullie?
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat een vage toestand, ik zou haast denken dat de betreffende meneer van tevoren een royale dosis alcohol in zijn bloed had gestort. Zo zie je maar weer dat iedereen anders op paddo's reageert :confused:
Verder wel een leuk tripreport overigens :grin:
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig...

OT: Leuk reportje, sterkte met de schade! :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."