#1
Mathijs zei:Natuurkunde/scheikunde![]()
Begrijpelijk. Ik vindt dat ook een zalig vak !
Veel succes en plezier ermee !
Mathijs zei:Natuurkunde/scheikunde![]()
Sublimo zei:Mathijs zei:Natuurkunde/scheikunde![]()
Begrijpelijk. Ik vindt dat ook een zalig vak !![]()
Veel succes en plezier ermee !![]()
Noarx zei:Gestopt met lezen, wat een belachelijk slecht Nederlands, ik kan het voor geen meter volgen :P
En dat heeft niks met de woordkeuze te maken waar je jezelf voor excuseert, noch met de spelling zij het dat je dyslectisch bent. De hele zinsbouw klopt voor geen kant en ik word er echt niet veel wijzer van.. Jammer want ik was erg benieuwd naar een trip-report van 1000ug
Ik heb het nog maals geprobeerd en ditmaal uitgelezen. Ik blijf echter bij mn mening dat het lastig te lezen was maar daar excuseert de schrijver van het tripreport zich dan ook voor.Fishhead0707 zei:Noarx zei:Gestopt met lezen, wat een belachelijk slecht Nederlands, ik kan het voor geen meter volgen :P
En dat heeft niks met de woordkeuze te maken waar je jezelf voor excuseert, noch met de spelling zij het dat je dyslectisch bent. De hele zinsbouw klopt voor geen kant en ik word er echt niet veel wijzer van.. Jammer want ik was erg benieuwd naar een trip-report van 1000ug
Ik deel deze mening zeker niet met je. Ik kon toch duidelijk een trip report hier uithalen hoor.
![]()
electergie zei:Prachtig
die energie die je voelde, en hoe saai je je leven maakt
houd verband met elkaar
hoe meer energie, liefde en fysiek je van jezelf wegheeft
hoe meer je jezelf dan kan opladen met nog meer energie
enzoverder...
totdat je je zo goed gaat voelen als op de lsd
(wat eigenlijk bijna onmogelijk is met zo'n dosis)
lsd is echt prachtig, mooi report
respect voor je hoeveelheid en confrontaties
in het vervolg een stapel eten voorbereiden![]()
Mathijs zei:Mocht iemand ook zo'n dosis nemen van 1mg of meer . Begin pas als je er echt klaar voor bent , anders is het een hel van dagen........![]()

electergie zei:Je hebt gelijk, neem je vertrouwde dosis.
Want ook al heb je dan niet die patronen en hallucinaties, je tript geen 3 dagen aan 1 stuk door zonder je maar even te kunnen relaxen.
En alles wat je hierboven zei, daar kan ik mij in terugvinden, door mijn eigen ervaringen op een veel kleine dosis dan 1mg...
Deze zijn niet zo helder of confronterend als die van jouw maar je komt tot 't zelfde besluit.
LSD blijft LSD![]()
![]()
Ik heb wel nog meer vraag naar welke hallucinaties je had, ook al is dat het minst belangerijke.
Ik ben zelf maar tot een 250ug geweest.. ooit doe ik nog eens rond de 500ug of iets meer.
Mathijs zei:2,5mg rec is nu het meeste wat ik in 1x nam.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."