Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1000 microgram LSD To real to be true, or lies...

1000 microgram LSD To real to be true, or lies...

42 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mathijs zei:
Natuurkunde/scheikunde :wink:
Klik om te vergroten...

Begrijpelijk. Ik vindt dat ook een zalig vak ! :hearteyes:

Veel succes en plezier ermee ! :wink:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sublimo zei:
Mathijs zei:
Natuurkunde/scheikunde :wink:
Klik om te vergroten...

Begrijpelijk. Ik vindt dat ook een zalig vak ! :hearteyes:

Veel succes en plezier ermee ! :wink:
Klik om te vergroten...

Oke dan! Dank je helemaal met je eens!
Zit er toch al veel uuuuren te snuffellen in die hoek,in me vrije tijd :P
Cheers!
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Respect man. Echt heftige hoor zo'n hooge dosis 1mg +... :wink:

Bij het lezen van de topicnaam moest ik moest meteen aan Johnny Depp denken in Fear And Loathing in Las Vegas, dat hij aan de acid gaat, en in 1 klap de hele strip in ze mik gooid, en hem dodelijk hard spaced :grin:

Krijg zeker zin om weer LSD te doen. Maar hou het toch even bij een lage dosis.

Maar wil zeker wel een keer de "grens" opzoeken en mezelf binnen-ste-buiten keren.

Heftige shit man..

:)
N
NoarxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gestopt met lezen, wat een belachelijk slecht Nederlands, ik kan het voor geen meter volgen :P
En dat heeft niks met de woordkeuze te maken waar je jezelf voor excuseert, noch met de spelling zij het dat je dyslectisch bent. De hele zinsbouw klopt voor geen kant en ik word er echt niet veel wijzer van.. Jammer want ik was erg benieuwd naar een trip-report van 1000ug
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Noarx zei:
Gestopt met lezen, wat een belachelijk slecht Nederlands, ik kan het voor geen meter volgen :P
En dat heeft niks met de woordkeuze te maken waar je jezelf voor excuseert, noch met de spelling zij het dat je dyslectisch bent. De hele zinsbouw klopt voor geen kant en ik word er echt niet veel wijzer van.. Jammer want ik was erg benieuwd naar een trip-report van 1000ug
Klik om te vergroten...

Ik deel deze mening zeker niet met je. Ik kon toch duidelijk een trip report hier uithalen hoor.

:)
N
NoarxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Fishhead0707 zei:
Noarx zei:
Gestopt met lezen, wat een belachelijk slecht Nederlands, ik kan het voor geen meter volgen :P
En dat heeft niks met de woordkeuze te maken waar je jezelf voor excuseert, noch met de spelling zij het dat je dyslectisch bent. De hele zinsbouw klopt voor geen kant en ik word er echt niet veel wijzer van.. Jammer want ik was erg benieuwd naar een trip-report van 1000ug
Klik om te vergroten...

Ik deel deze mening zeker niet met je. Ik kon toch duidelijk een trip report hier uithalen hoor.

:)
Klik om te vergroten...
Ik heb het nog maals geprobeerd en ditmaal uitgelezen. Ik blijf echter bij mn mening dat het lastig te lezen was maar daar excuseert de schrijver van het tripreport zich dan ook voor.

Ik heb het in ieder geval in grote lijnen kunnen volgens wat opgeschreven is.


anyways, hele vage en gave ervaring lijkt me zo! Damn zou er niet aan moeten denken om zo lang van de kaart te zijn! Goed van je dat je een andere weg ingeslagen bent met je leven!
Heel veel respect voor je.

Ik geloof zeker in de helende werking van drugs, wanner het niet misbruikt wordt maar gebruikt om als het waren even je bovenkamer te defragmenteren. Dit tripreport bewijst dat :)
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#7
1 mg, damn, dat zou voor mij een enkeltje richting psychiatrie worden
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#8
@Noarx je hebt gelijk dat het nou niet bepaald een goede zinsopbouw/nederlands is soms. Had een groot deel geschreven toen ik nog niet helemaal bij was, volgende keer wacht ik nog wel even met posten tot ik het nuchter nog eens goed doorlees en aanpas met een meer kloppende zinsopbouw. Hopelijk volgen de meeste het wel goed(genoeg)

Het heeft me leven in positieve zin veranderd en heb er veel van geleerd/gezien. Voel me nog steeds top en me leven heeft weer veel meer licht gekregen. Dank voor al jullie positieve/leuke reacties!!

Groetjes uit spanje!
e
electergieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Prachtig

die energie die je voelde, en hoe saai je je leven maakt
houd verband met elkaar

hoe meer energie, liefde en fysiek je van jezelf wegheeft
hoe meer je jezelf dan kan opladen met nog meer energie
enzoverder...
totdat je je zo goed gaat voelen als op de lsd
(wat eigenlijk bijna onmogelijk is met zo'n dosis)

lsd is echt prachtig, mooi report
respect voor je hoeveelheid en confrontaties

in het vervolg een stapel eten voorbereiden :wink:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#10
electergie zei:
Prachtig

die energie die je voelde, en hoe saai je je leven maakt
houd verband met elkaar

hoe meer energie, liefde en fysiek je van jezelf wegheeft
hoe meer je jezelf dan kan opladen met nog meer energie
enzoverder...
totdat je je zo goed gaat voelen als op de lsd
(wat eigenlijk bijna onmogelijk is met zo'n dosis)

lsd is echt prachtig, mooi report
respect voor je hoeveelheid en confrontaties

in het vervolg een stapel eten voorbereiden :wink:
Klik om te vergroten...

Thanks voor je berichtje!
Inderdaad ja :grin: normaal doe ik dat ook maar was niet genoeg toen, had geen idee dat het zolang zou duren :hearteyes:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik moet toegeven dat ik hogere dosissen heb genomen; maar die zou ik toch nooit(of nog niet) kunnen uitleggen. 2,5mg rec is nu het meeste wat ik in 1x nam. En nogmaals sorry voor de wartaal maar kan het niet echt uitklappen,uitleggen uitpuzzelen ,of wat dan ook.
Hoop dat binnenkort te kunnen doen. Tot 25tofile. I thought I mapped it all out but it's harder then I could Imagine...
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mathijs zei:
2,5mg rec is nu het meeste wat ik in 1x nam.
Klik om te vergroten...

:openmouth:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mathijs zei:
Mocht iemand ook zo'n dosis nemen van 1mg of meer . Begin pas als je er echt klaar voor bent , anders is het een hel van dagen........ :cry:
Klik om te vergroten...

Kun je daar echt niet wat meer uitleg bij geven ? :)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zal het proberen voor je:

Stel je voor dat je geen ego hebt; je voelt je schuldig aan alles wat je maar hebt, het is allemaal teveel. Kon niet tegen dat mijn ego blijkbaar zo groot was,na een uur of (geen idee echt niet) besst lang, was ik daar overheen; het is nou eenmaal zoals het is.
Het enige wat ik nodig had was muziek! Zo heb ik totaal ook een joint of 12 gerookt (maar was ook erg lang die trip...) en heb 3 dagen niet gegeten of meer. Maar toen ik trippend weer een klein beetje bijkwam heb ik lopen schransen... Je ziet / hoort iedereen dat veel mensen patronen zien; die patronen zijn oneindig in alle kleuren; geuren;sferen die ik maar kon bedenken. Het enige wat ik gedaan heb dagen lang was muziek luisteren en heb toen nog veel confrontaties aangegaan dan ik ooit zal zeggen. Te persoonlijk, maar toen ik me eenmaal eroverheen heb kunnen klimmen en het heden in gestapt ging leven; heb nu het gevoel bij sommige mensen in mijn buurt dat ik teveel stapjes vooruit denk. Maar ik denk eerlijk waar dat als er een doktor of iemand was me die zo naar het gekkenhuis zou brengen, terwijl ik het juist zo helder zag TE helder... kan niet meer tegen alle bull shit en spelletjes die me familie (en vele andere mensen) op me heeft gespeeld. Ook dat laat ik even voor wat het is. Ik leid nu een leven zonder familie; die hebben me terug de hel ingedouwd waar ik al uit was... Ze leven nog in de geschiedenis maar laat zo gewoon hun gang gaan kan mij echt niets schelen Niet boos of wat alleen teleurgesteld...


Sorry kan nog steeds niet alles uitklappen verder ; maar dat gaat zeker nog komen..
Maar alsjeblieft een waarschuwing blijft absoluut op zijn plaats... Je kan denk ik zo in een psychose raken (als ik daar al niet in zat) Dus neem gewoon je eigen vertrouwde veilige dosis :hearteyes: :wave:
e
electergieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Je hebt gelijk, neem je vertrouwde dosis.

Want ook al heb je dan niet die patronen en hallucinaties, je tript geen 3 dagen aan 1 stuk door zonder je maar even te kunnen relaxen.
En alles wat je hierboven zei, daar kan ik mij in terugvinden, door mijn eigen ervaringen op een veel kleine dosis dan 1mg...
Deze zijn niet zo helder of confronterend als die van jouw maar je komt tot 't zelfde besluit.
LSD blijft LSD :hearteyes: :wave:


Ik heb wel nog meer vraag naar welke hallucinaties je had, ook al is dat het minst belangerijke.
Ik ben zelf maar tot een 250ug geweest.. ooit doe ik nog eens rond de 500ug of iets meer.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#16
electergie zei:
Je hebt gelijk, neem je vertrouwde dosis.

Want ook al heb je dan niet die patronen en hallucinaties, je tript geen 3 dagen aan 1 stuk door zonder je maar even te kunnen relaxen.
En alles wat je hierboven zei, daar kan ik mij in terugvinden, door mijn eigen ervaringen op een veel kleine dosis dan 1mg...
Deze zijn niet zo helder of confronterend als die van jouw maar je komt tot 't zelfde besluit.
LSD blijft LSD :hearteyes: :wave:


Ik heb wel nog meer vraag naar welke hallucinaties je had, ook al is dat het minst belangerijke.
Ik ben zelf maar tot een 250ug geweest.. ooit doe ik nog eens rond de 500ug of iets meer.
Klik om te vergroten...


De hallucinaties waren dus geen patronen meer die ik zag, maar zoals ik al zei zag ik er veel te veel in + ik zag echt 4 grote blauwe energie achtige/the big electron or sometheing. de hele trip lang. En verder als ik bijvoorbeeld naar me gordijn keek leek het net alsof er een orkaan tegenaanblies en beweegde alle kanten (net als alle dingen) en zag dingen smelten maar dat had ik al veel eerder op lagere dosissen ook. Met ogen dicht zag ik alleen maar blauw licht ; en soms even niet en kon ik de meest bizarre beelden krijgen/fanatasyland/cartoonworld is echt uhm vaag.. Maar Prachtig was het met een hoofdletter P.
Kon daar soms ook letterlijk nog verder in daarin wegdromen. ... :hearteyes:

Maar houd je aan je eigen vertrouwde dosis ja; anders kan het een hel worden die ik niemand toewens!
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het klinkt allemaal zeer heftig. Toch weet ik nu al dat ik het ook eens ga proberen, ik zal het waarschijnlijk toch niet kunnen laten. Zo ben ik nu eenmaal. :grin:
e
electergieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb al veel gelezen dat mensen op DMT ook paars/blauw licht zien, tijdens 't invliegen van de DMT trip; en mijn vader na veel alcohol en wiet, ging in een droomwereld/trance waarin hij blauwe aura's of dergelijke zag... vaak wel rondom mensen, ook alsof die onder een mri scanner liggen.

Zouden deze dingen een verband hebben?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zou kunnen maar ben geen professor of deskundige met die verbanden ik weet alleen wat ik ervaren heb. Maar zou goed kunnen ja. Ik denk dat het is iets wat iedereen inzichzelf heeft. Maar dat punt zal moeilijk te bereiken zijn. Sorry als ik te vaag klink...

Maar pas op ik had moeite om me leven weer op te pakken. De grens tussen werkelijkheid en waanzin,fantasy,logica,stomme logica en alles kan heel vervelend zijn. Het zou me niets verbazen als dit voor sommige echt veel teveel is.. Maar is me gelukkig wel gelukt ging eigenlijk vanzelf weer goed. Maar echt geen speelgoed! denk 20x goed na voordat je zoiets wil doen,

Je eigen vertrouwde dosis nemen!!!
; ik doe het niet om stoer te klinken dat ik nu zulke dossisen neem, maar kan niet tegen leugens dus het moest eruit.
c
cheironLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mathijs zei:
2,5mg rec is nu het meeste wat ik in 1x nam.
Klik om te vergroten...

sjeeminee. Sjonge. Ik vraag me af, hoe je in die gevallen je eigen veiligheid eigenlijk waarborgt? Of heb je dan een tripsitter?

Kunnen wel echt hele rare dingen gebeuren met die doseringen. Ik geloof niet dat ik dat zou durven zonder begeleiding :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."