#1
cheiron zei:Mathijs zei:2,5mg rec is nu het meeste wat ik in 1x nam.
sjeeminee. Sjonge. Ik vraag me af, hoe je in die gevallen je eigen veiligheid eigenlijk waarborgt? Of heb je dan een tripsitter?
Kunnen wel echt hele rare dingen gebeuren met die doseringen. Ik geloof niet dat ik dat zou durven zonder begeleiding![]()
Ik was zonder tripsitter alleen. Bewust van te voren gedaan. Had wel een telefoon nummer wat ik altijd kon bellen en er is iemand bij me. Maar goed op je vraag :
Op zo'n hoeveelheid is alles inderdaad een circus, maar als je dat eenmaal onder controle hebt en weer genieten kan heb ik heerlijk op het balkon gezeten (zit op 10 hoog) maar kan me echt niet voorstellen dat ik dan iets geks zou doen. Ben verder ook niet naar buiten geweest en heb eigenlijk alleen maar verbijsterd geweest met muziek en soms wat wiet. Na weet ik veel hoe veel uur wat eten gemaakt wat niet ging maar heb na 3-4 dagen wel wat gegeten (op wat koekjes na). Als ik naar buiten keek wist ik al genoeg dat ik niet naar buiten of wat niet te doen zag het helder in. En denk dat ik of geluk had of het is gewoon te helder ik weet het niet. Maar ik kon het allemaal goed (genoeg) onder controle houden.
Ben niet gek en wil nog lang niet dood!
En wist diep van binnen toch dat het geen probleem zou zijn tenminste geen gevaar.. :P