Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1000 microgram LSD To real to be true, or lies...

1000 microgram LSD To real to be true, or lies...

42 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb 400mics liq genomen en 6 maya's ( circa 150 per st) nadat de suikerklont was opgelost. Wat ongeveer 1mg is eerder meer dan minder denk ik. Alles goed bewaard hoe het hoord dus zal geen waardes gedaald denk ik. Misschien was het totaal1300-1400 maar dat kanm ik niet zeker weten. maar zeker 1mg :wave:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#2
gast? maandag genomen en donderdag door vermoeidheid in slaap gevallen? En dat noem jij 28 uur? HAHA
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
J0rrit zei:
gast? maandag genomen en donderdag door vermoeidheid in slaap gevallen? En dat noem jij 28 uur? HAHA
Klik om te vergroten...

Aan tijd was geen enkele touw vast te knopen sorry haha Duurde inderdaad wat langer nu je het zegt erowid zegt :A single drop of potent liquid LSD could be 50 times a normal dose dus ik zal het nooit precies weten..
:hearteyes:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mocht iemand ook zo'n dosis nemen van 1mg of meer . Begin pas als je er echt klaar voor bent , anders is het een hel van dagen........ :cry:
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#5
Respect. Indringend verhaal, zo'n 1000 µg is ook niet niks. Veel succes met van de benzo's afblijven, en alle goeds in je nieuwe leven :)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Einstein zei:
Respect. Indringend verhaal, zo'n 1000 µg is ook niet niks. Veel succes met van de benzo's afblijven, en alle goeds in je nieuwe leven :)
Klik om te vergroten...


Bedankt man, heb net het nodige achter de rug sinds dit gepost is... Maar heb het al geaccepteerd in deze trip. Benzos zouden geeneens een antwoord zijn ivm tolerantie (ook na maanden..)
Dus nu lekker nieuw voel me meer levend dan ooit net een last minute geboekt ga morgen ochtend weg voor weekje..
En heb al leerboeken over het leukste vak ooit bestaat voor mij ......... :hearteyes:

Een vraagje voor diegene die het misschien toevallig weten(of hebben ervaren) de volgende vraag :

Als je liq spuit(rec natuurlijk) kan het dan met ged. (gedemineraliseerd water aangemengd worden?) zonder dat het de moleculen beschadigt? Het hecht niet goed dat weet ik maar misschien in deze zogenaamde puur water wel? Ik denk van wel maar als iemand het weet hoor ik het graag Dan weet ik het zodra ik het weer tegenkom :hearteyes:

Kleine toelichting:

Gedemineraliseerd water of demi-water is water waaruit alle zouten die doorgaans in leidingwater in vrij kleine hoeveelheden aanwezig zijn, verwijderd zijn.

De hoeveelheid opgeloste ionen in gewoon leidingwater kan sterk variëren en de hoeveelheid opgeloste metaalionen wordt wel uitgedrukt in de hardheidsgraad. Voor gebruik in een chemisch of biologisch laboratorium is leidingwater ongeschikt.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
En heb al leerboeken over het leukste vak ooit bestaat voor mij ......... :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Welk vak ? :)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Natuurkunde/scheikunde :wink:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mathijs zei:
Natuurkunde/scheikunde :wink:
Klik om te vergroten...

Begrijpelijk. Ik vindt dat ook een zalig vak ! :hearteyes:

Veel succes en plezier ermee ! :wink:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sublimo zei:
Mathijs zei:
Natuurkunde/scheikunde :wink:
Klik om te vergroten...

Begrijpelijk. Ik vindt dat ook een zalig vak ! :hearteyes:

Veel succes en plezier ermee ! :wink:
Klik om te vergroten...

Oke dan! Dank je helemaal met je eens!
Zit er toch al veel uuuuren te snuffellen in die hoek,in me vrije tijd :P
Cheers!
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Respect man. Echt heftige hoor zo'n hooge dosis 1mg +... :wink:

Bij het lezen van de topicnaam moest ik moest meteen aan Johnny Depp denken in Fear And Loathing in Las Vegas, dat hij aan de acid gaat, en in 1 klap de hele strip in ze mik gooid, en hem dodelijk hard spaced :grin:

Krijg zeker zin om weer LSD te doen. Maar hou het toch even bij een lage dosis.

Maar wil zeker wel een keer de "grens" opzoeken en mezelf binnen-ste-buiten keren.

Heftige shit man..

:)
N
NoarxLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gestopt met lezen, wat een belachelijk slecht Nederlands, ik kan het voor geen meter volgen :P
En dat heeft niks met de woordkeuze te maken waar je jezelf voor excuseert, noch met de spelling zij het dat je dyslectisch bent. De hele zinsbouw klopt voor geen kant en ik word er echt niet veel wijzer van.. Jammer want ik was erg benieuwd naar een trip-report van 1000ug
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Noarx zei:
Gestopt met lezen, wat een belachelijk slecht Nederlands, ik kan het voor geen meter volgen :P
En dat heeft niks met de woordkeuze te maken waar je jezelf voor excuseert, noch met de spelling zij het dat je dyslectisch bent. De hele zinsbouw klopt voor geen kant en ik word er echt niet veel wijzer van.. Jammer want ik was erg benieuwd naar een trip-report van 1000ug
Klik om te vergroten...

Ik deel deze mening zeker niet met je. Ik kon toch duidelijk een trip report hier uithalen hoor.

:)
N
NoarxLid
01-01-2024, 00:00
#14
Fishhead0707 zei:
Noarx zei:
Gestopt met lezen, wat een belachelijk slecht Nederlands, ik kan het voor geen meter volgen :P
En dat heeft niks met de woordkeuze te maken waar je jezelf voor excuseert, noch met de spelling zij het dat je dyslectisch bent. De hele zinsbouw klopt voor geen kant en ik word er echt niet veel wijzer van.. Jammer want ik was erg benieuwd naar een trip-report van 1000ug
Klik om te vergroten...

Ik deel deze mening zeker niet met je. Ik kon toch duidelijk een trip report hier uithalen hoor.

:)
Klik om te vergroten...
Ik heb het nog maals geprobeerd en ditmaal uitgelezen. Ik blijf echter bij mn mening dat het lastig te lezen was maar daar excuseert de schrijver van het tripreport zich dan ook voor.

Ik heb het in ieder geval in grote lijnen kunnen volgens wat opgeschreven is.


anyways, hele vage en gave ervaring lijkt me zo! Damn zou er niet aan moeten denken om zo lang van de kaart te zijn! Goed van je dat je een andere weg ingeslagen bent met je leven!
Heel veel respect voor je.

Ik geloof zeker in de helende werking van drugs, wanner het niet misbruikt wordt maar gebruikt om als het waren even je bovenkamer te defragmenteren. Dit tripreport bewijst dat :)
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#15
1 mg, damn, dat zou voor mij een enkeltje richting psychiatrie worden
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#16
@Noarx je hebt gelijk dat het nou niet bepaald een goede zinsopbouw/nederlands is soms. Had een groot deel geschreven toen ik nog niet helemaal bij was, volgende keer wacht ik nog wel even met posten tot ik het nuchter nog eens goed doorlees en aanpas met een meer kloppende zinsopbouw. Hopelijk volgen de meeste het wel goed(genoeg)

Het heeft me leven in positieve zin veranderd en heb er veel van geleerd/gezien. Voel me nog steeds top en me leven heeft weer veel meer licht gekregen. Dank voor al jullie positieve/leuke reacties!!

Groetjes uit spanje!
e
electergieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Prachtig

die energie die je voelde, en hoe saai je je leven maakt
houd verband met elkaar

hoe meer energie, liefde en fysiek je van jezelf wegheeft
hoe meer je jezelf dan kan opladen met nog meer energie
enzoverder...
totdat je je zo goed gaat voelen als op de lsd
(wat eigenlijk bijna onmogelijk is met zo'n dosis)

lsd is echt prachtig, mooi report
respect voor je hoeveelheid en confrontaties

in het vervolg een stapel eten voorbereiden :wink:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#18
electergie zei:
Prachtig

die energie die je voelde, en hoe saai je je leven maakt
houd verband met elkaar

hoe meer energie, liefde en fysiek je van jezelf wegheeft
hoe meer je jezelf dan kan opladen met nog meer energie
enzoverder...
totdat je je zo goed gaat voelen als op de lsd
(wat eigenlijk bijna onmogelijk is met zo'n dosis)

lsd is echt prachtig, mooi report
respect voor je hoeveelheid en confrontaties

in het vervolg een stapel eten voorbereiden :wink:
Klik om te vergroten...

Thanks voor je berichtje!
Inderdaad ja :grin: normaal doe ik dat ook maar was niet genoeg toen, had geen idee dat het zolang zou duren :hearteyes:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik moet toegeven dat ik hogere dosissen heb genomen; maar die zou ik toch nooit(of nog niet) kunnen uitleggen. 2,5mg rec is nu het meeste wat ik in 1x nam. En nogmaals sorry voor de wartaal maar kan het niet echt uitklappen,uitleggen uitpuzzelen ,of wat dan ook.
Hoop dat binnenkort te kunnen doen. Tot 25tofile. I thought I mapped it all out but it's harder then I could Imagine...
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mathijs zei:
2,5mg rec is nu het meeste wat ik in 1x nam.
Klik om te vergroten...

:openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."