Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1000 microgram LSD To real to be true, or lies...

1000 microgram LSD To real to be true, or lies...

42 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
e
electergieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb al veel gelezen dat mensen op DMT ook paars/blauw licht zien, tijdens 't invliegen van de DMT trip; en mijn vader na veel alcohol en wiet, ging in een droomwereld/trance waarin hij blauwe aura's of dergelijke zag... vaak wel rondom mensen, ook alsof die onder een mri scanner liggen.

Zouden deze dingen een verband hebben?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zou kunnen maar ben geen professor of deskundige met die verbanden ik weet alleen wat ik ervaren heb. Maar zou goed kunnen ja. Ik denk dat het is iets wat iedereen inzichzelf heeft. Maar dat punt zal moeilijk te bereiken zijn. Sorry als ik te vaag klink...

Maar pas op ik had moeite om me leven weer op te pakken. De grens tussen werkelijkheid en waanzin,fantasy,logica,stomme logica en alles kan heel vervelend zijn. Het zou me niets verbazen als dit voor sommige echt veel teveel is.. Maar is me gelukkig wel gelukt ging eigenlijk vanzelf weer goed. Maar echt geen speelgoed! denk 20x goed na voordat je zoiets wil doen,

Je eigen vertrouwde dosis nemen!!!
; ik doe het niet om stoer te klinken dat ik nu zulke dossisen neem, maar kan niet tegen leugens dus het moest eruit.
c
cheironLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mathijs zei:
2,5mg rec is nu het meeste wat ik in 1x nam.
Klik om te vergroten...

sjeeminee. Sjonge. Ik vraag me af, hoe je in die gevallen je eigen veiligheid eigenlijk waarborgt? Of heb je dan een tripsitter?

Kunnen wel echt hele rare dingen gebeuren met die doseringen. Ik geloof niet dat ik dat zou durven zonder begeleiding :)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
cheiron zei:
Mathijs zei:
2,5mg rec is nu het meeste wat ik in 1x nam.
Klik om te vergroten...

sjeeminee. Sjonge. Ik vraag me af, hoe je in die gevallen je eigen veiligheid eigenlijk waarborgt? Of heb je dan een tripsitter?

Kunnen wel echt hele rare dingen gebeuren met die doseringen. Ik geloof niet dat ik dat zou durven zonder begeleiding :)
Klik om te vergroten...

Ik was zonder tripsitter alleen. Bewust van te voren gedaan. Had wel een telefoon nummer wat ik altijd kon bellen en er is iemand bij me. Maar goed op je vraag :

Op zo'n hoeveelheid is alles inderdaad een circus, maar als je dat eenmaal onder controle hebt en weer genieten kan heb ik heerlijk op het balkon gezeten (zit op 10 hoog) maar kan me echt niet voorstellen dat ik dan iets geks zou doen. Ben verder ook niet naar buiten geweest en heb eigenlijk alleen maar verbijsterd geweest met muziek en soms wat wiet. Na weet ik veel hoe veel uur wat eten gemaakt wat niet ging maar heb na 3-4 dagen wel wat gegeten (op wat koekjes na). Als ik naar buiten keek wist ik al genoeg dat ik niet naar buiten of wat niet te doen zag het helder in. En denk dat ik of geluk had of het is gewoon te helder ik weet het niet. Maar ik kon het allemaal goed (genoeg) onder controle houden.
Ben niet gek en wil nog lang niet dood! :hearteyes:

En wist diep van binnen toch dat het geen probleem zou zijn tenminste geen gevaar.. :P
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik denk dat er zeker een max is en je de trip alleen maar verlengt met zon doseringen...

Je hebt nu eenmaal namelijk een max aantal serotonine receptoren... Als die allemaal gebonden zijn met lsd zal je niet harder gaan,
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
J0rrit zei:
Ik denk dat er zeker een max is en je de trip alleen maar verlengt met zon doseringen...

Je hebt nu eenmaal namelijk een max aantal serotonine receptoren... Als die allemaal gebonden zijn met lsd zal je niet harder gaan,
Klik om te vergroten...

Die zal er ook zeker zijn. Alleen zou die denk ik ook nog van persoon tot persoon verschillen. Maar heb in ieder geval ervaren dat je echt letterlijk op je kop van staat voor weet ik hoeveel uur; maar geen idee hoe dat zit erowid zegt Heavy 400 + ug dus ik weet het allemaal ook niet.
Zijn ook report(s) op erowid van 2,5 mg maar dan oraal. Mja het is en blijft hetzelfde stofje! :hearteyes:

Hou je aan je eigen VEILIGE dosis, voor mensen die denken dat het een grap is..

De grens tussen waanzin/realiteit/fantasie/er komen teveel dingen open en is moeilijk de grens te zien zolang je maar erg sterk staat in je schoenen, kan het misschien, maar raad het niemand aan, denk dat ik zelf ook geluk heb gehad maar ja ik weet het ook niet:P
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Beste lezers, voordat jullie het verslag lezen een kleine history update:

Zat een tijd lang tijd aan benzos maar dat is wel een goed gesloten hoofdstuk nu voor mij.
Dus heb ik me voor deze trip met een heldere geest en veel zin om te doen.
Heb laatste tijd wel vaker getript maar deze trip was onvergetelijk voor me....

Sorry als het een onbegrijpelijke tekst is me oprechte excuses, maar woorden schieten tekort, woorden die nog bestaan moeten worden zullen het misschien ooit goed laten begrijpen.
Me vrienden snappen me niet meer inmiddels, maar neem het ze niet kwalijk aangezien ik het ook niet uit kan leggen behalve wartaal uitblaten op de telefoon , msn oops:<
Sorry ik kan het niet uitleggen , ik had geen controle meer over mezelf haha

Ik heb het maar in stadia gedaan want, de tijd was er niet de tijd had mij dus kan geen touw vastknopen aan de tijden vandaar dus, en bovendien ben ik veel vergeten, dingen die er alleen zijn als je ze weet, voelt, dus misschien komt er nog een stukje bij later, of de volgende trip ga ik proberen met kladblok bij de hand de juiste woorden opschrijven..



Locatie : Thuis
Wie? ik/alles/iedereen...
Hoeveel? Oke knoeide wat teveel maar kon de nieuwsgierig heid niet aan. 1Mg En ben echt helemaal buiten alle kooien waar er nog een in zat gegaan tot ik eruit was....


Keek al vele maanden uit om het weer eens goed te doen en nu was het moment er eindelijk.
Veel joints gedraaid van tevoren, eten gemaakt etc. eten zat ook goed voor een paar dagen.
Alleen thuis en rond 0.00 nam ik het. De trip duurde over de 20 uur dus probeer het meest logische te verwoorden, waar geen worden voor zijn.

Sorry voor het ongemakkelijk geschreven rapport; maar er waren gewoon geen andere woorden voor.

Stadia 1 : Wtf?!....

Ik nam het circa 0.00 op maandag, zodra ik het nam voelde ik al een een rush door me lichaam gaan.. Dit was nieuw voor me, ik merkte het zelfs zo snel dat vanaf hier ik al niet echt tijd had, was, hoe wie waar? Ik zat lekker op de bank wat te drinken toen ik merkte dat ik al echt VOL energie zat ineens... Heb met me leipe hoofd eminem opgezet recovery (licht het aan mij of is die ook zwaar aan lsd nu ...? haha) Ik voelde me alle kanten opgaan, smelten tot een plasje water op de grond,en daarna weer helemaal boven komen meer dan ooit, en met die muziek werd ik echt helemaal gek (gekker dan ik al was..) Ik heb al vele malen geprobeerd het duidelijk te kunnen zien, de echtte of andere wereld hoe het verschil is, maar dat was niet meer te onderscheiden.... Ik zag met me ogen dicht of open blauwe energie bronnen in kamer;zodra ik erop af stapte en kreeg er een mega rush-energie van.... Heb daarna veeele uren getript met muziek, en niets doen behalve af en toe wat eten(halfgare eieren gebakken, zwaar verbrandde stokbroodjes, zelfs een magnetron maaltijd verpest, en zo ging het door)

Ook al was het donker, ik zag alleen maar vel blauw licht overal,wat me vele positieve dingen heeft laten zien, en eerste stage van de trip gingen alle deuren in hoofd wagenweid open. Heb alle nare dingen weer meegemaakt in vele uren(en veel van geleerd) Ik haat de reflectie van mezelf in de spiegels en wat er is gebeurd; Nu komen er echt veranderingen in me leefstijl. Geen benzos meer wat heb ik eraan genoeg winterslaap gehouden.. de reden waarom heb ik die nam heb ik recht in de demon's hole gekeken en het afgehandeld (te veel om uit te leggen) maar dat duurde voor mijn gevoel dagen daar.. de eerste stadia maar dat bleek op de klok maar ongeveer 1,5 uur te zijn dacht ik..

Stadia 2 : Gekkenhuis

Nadat ik alle dingen objectief heb bekeken en verwerkt voelde ik me met meer energie gevuld dan ik omschrijven kan. Had het gevoel alles te kunnen zijn, doen, op dat moment knalde ik op de bang neer met muziek, echter eenmaal wanneer de muziek aan stond kon ik simpelweg niet meer opstaan omdat ik in trance zat door de heerlijke muziek, tot het album was afgelopen, normaal kijk ik ook wel wat cartoons of iets op tv maar, ik was er te ver heen om me daar in te kunnen interesseren.
Als ik uit me raam keek vanaf 10 hoog werd ik gek van de hoeveelheid patronen die in patronen waren,als ik naar buiten keek, zoveel dat je in de patronen er nog 1 zag waarin je er daarna nog 1 vond tot ze zo klein waren en veel waren dat ik me maar weer wegging bij het raam en de gordijnen dicht deed, ik verloor voor me gevoel letterlijk mijn verstand hoofd en me verstand ik zag veel te veel.. zoveel dat ik maar weer het gordijn dicht deed; de kamer was toch al verlicht van allerlei gloeiende dingen, aura's krachten, ook dit is bijna niet te omschrijven maar was zeker 20 uur volop aanwezig... Helaas ben ik ook een paar keer weg gevallen tijdens me trip en werd ik half wakker met het idee huh? Wie ben ik? Waar ben ik? Wat ben ik? Kortom was compleet van deze wereld, Met me ogen dicht en wel met een lekkere joint voelde ik me voor het eerst me echtte zelf, niets nodig behalve drinken eten. En muziek kon inmiddels niet meer zonder... zonder muziek werd ik echt gek... Teveel gedachtten die allemaal te logisch zijn om op te schrijven, kan niet meer tegen dat de wereld zo naar de …. gaat Ik luisterde eminem recovery geen idee of je dat trippend moet horen maar die gast was/is zwaar aan de lsd, doen ie die cd maakte maar goed.

Deze trip is uniek aan alle kanten, ik ben nu eens echt uit me kooi gebroken.. Ik was veel te ongerust over teveel mensen ter onrechte, iedereen zijn eigen verantwoordelijk. Mijn moeder is suïcidaal en heb er voor mij een punt achter gezet , en me geen zorgen meer maken. Zou er toch niets aan kunnen doen als ze dat wil woon er niet en ook al zou ik willen ik wil haar niets dwingen ze blijft me moeder, en dat geld ook voor de andere (veel minder zware) dingen (de benzos zijn voorgoed uit me leven).. Eenmaal dat klaar voor me gevoel gaf me weer een enorme boost ik keek uit raam en zag op 10 hoog echt te veel patronen in patronen nog steeds. Gordijnen dicht wierook aan muziek speelde nog steeds en met me ogen dicht of open zag ik dezelfde visuals nog steeds overal waar ik keek lichtbronnen, blauw positief energie, to real to touch...
Zo bleef het de hele trip trouwens ook al was ik alleen thuis ik voelde me verbonden met de hele aarde en had het gevoel een berg op te kunnen vliegen van alle energie,waanzin,logica, die er speelde. Ben toen even out geweest kon niets meer behalve in de muziek mee blijven draaien om de woorden ervoor te vinden wat ik meemaakte. Woorden schieten aan alle einde te kort meer dan frustrerend vind ik zelf... Wil de schoonheid wel proberen uit te leggen maar iets houd me tegen om dat te gaan doen... Maar er is iets wat we niet mogen vergeten, of het is simpelwel te logisch om het te zien misschien omdat deze maatschappij waar we in leven zich zo verzet ertegen verleidingen, impulsieve acties, buiten boekjes denken etc. ,wat ik teveel doe laatste tijd.. Breng zelfs bijna me psychatior een psychose aan met mijn buitensporige visies, en hoe je de dingen anders kan bekijken dan dat ze zijn. Terug naar de trip; ik wist niet wat me overkwam deze energie is ongekend voel me nu nog steeds meer opgepept dan in mijn hele leven. Ik heb geluk gehad door als eerste doel mijn eigen fouten te bekijken en ondersteboven binnenstebuiten, diagonaal ,schuin tot ik er uit kwam. Daarna was ik in een wereld die ik nog steeds niet genoeg verkend heb. Er is iets wat ik moet doen daar, zodra ik het heb denk ik ook klaar te zijn met mijn trips op lsd, maar dat weet ik ook niet zeker.. Want er is zoveel uit te halen dat je een report van 2500 pagina's zou kunnen maken als er iemand naast je zou zitten die het opschrijft, ikzelf was simpelweg veel te ver heen ik hoefde niets meer ik zat er in een korte broek met muziek en vond mezelf op die manier als egoïstisch als de klere door het stomme ego wat zo goed als weg was.. Ik wou niets meer voelde me schuldig met wat ik allemaal zelf had en wou eigenlijk niets liever dan liefde en rust verspreiden door the universes en wereld zoveel ik kon, Toen ik gebeld werd door een vriend (had me telefoon aangelaten met me stomme hoofd..) en toen begon de echte waanzin pas, ik snapte het denk patroon voor geen meter van die andere persoon, heel raar lang gesprek gehad (lang voor mijn gevoel tenminste..) toen belde later nog me een vriendin, heb haar alleen gezegd ik kan mezelf nu niet uitleggen bel je later iets in die trant toen snel uitgedaan en maar even op gaan liggen, heb daar zeker een paar uur gelegen te denken hoe achterlijk logisch de dingen zijn en waarom die niet zo normaal waren in de echte wereld was me het grootste raadsel..

Stadium 3 : Hm zoiets om die bocht.. van de werkelijkheid

Begin nu langzaam moe te worden maar trip inmiddels ook al een uur of 12-15 voel en zie nog steeds overal energie en voel me nog steeds op de andere kant van de pagina ik was er wel maar tegelijk ook op 3 andere plaatsen niet uit te leggen behalve zo.. Ik werd krankzinnig genoemd door mensen, en vrienden van me. Ze vragen allemaal waarom blijf je daar toch mee spelen? Enige antwoord wat ik daarop kan geven is: Zo kan ik weer eens echt mezelf zijn en daarna ben ik weer opgeladen voor lange tijd.... Nog steeds vervormd de tv zie ik OVERAL een kristal achtig laagje op en voel me na nog aantal uren op logica, waanzin spelen nog steeds vervreemd, Net zoals ik hier niet hoor niet de juiste plek is voor me; en anderzijds me echt thuis voel ; en niet zoals je je huis noemt just a pile of stuff with a cover over it. Ik was daar zonder iets niets, meer dan blij,vrolijk,fijn, of wat dan ook kon omschrijven.. Ik was binnenste buiten op me kop diagonaal compleet gek. Kan me goed voorstellen dat mensen in paniek kunnen raken op zon niveau maar ik heb alles gewoon over me heen laten gaan zonder enige verzet te tonen, de energie was toch te sterk, en overweldigend....

Stadium 4 – comedown die volgens mij 6 uur of langer duurde..


Tot ik op een gegeven moment zo moe werd dat ik even ging liggen me ogen open deed en het weer 2 uur later was. Toen heb ik weer een oneetbare half gaar stuk brood met kaas gegeten (liever iets dan verbrand) Toen zag ik me hele routine voor me benzos nemen om te slapen , wakker in de nacht, gewoon wat meer nemen jaa. Altijd dezelfde dingen ik ga nu echt me hele leven veranderen.. Heb nu gezien hoe saai ik me eigen leven maak soms. Voelt raar noem me idioot maakt me niet..Daarom ben ik nu vrij gebroken uit me hele cyclus, heb me aangemeld voor een school, ontslag genomen van werk, (heb al nieuw werk gevonden wat 100x beter is) vriendin op komst als het allemaal goed gaat en ze is toch even gek als mij . Het is sneller om dingen te bedenken die niet kloppen voor jou, dan dingen wie wel kloppen; met die logica de zoveelste joint opgestoken (denk stuk of 10 totaal in de trip) en toen ebte het langzaam weg en werd ik moe waar geen woorden voor zijn. Heb erna een uur of 18 geslapen en werd op een bizar tijdstip wakker 1.00 am ging maar ontbijten en ben gelijk dit gaan schrijven voordat er helemaal geen logica meer uit kan komen...
En had me een berg eten gemaakt was uitgestorven ondanks de half gare/verbrande dingen ik op heb gegeten..

Voor mij dus een nieuw begin Enjoy as much as possbile. Voor mij een nieuw begin nu.. Heb alles achter me gelaten en voel me sterker dan ooit. Ook al ben ik even te ver weg geweest het heeft me goed gedaan.

De trip duurde lang geen idee hoelang maar had het maandag genomen en was pas op donderdag in coma gegaan vanwege vermoeidheid.. Dus schat zon 28 uur of misschien langer..


Ik ga nu een heel ander leven leiden.... Bedankt voor het lezen van de lange,en soms onbegrijpelijke tekst maar ik kan het niet anders verwoorden.



Ps ik pas het misschien nog aan als ik het me terug herinner
En voor de mensen die LSD net leren kennen leer eerst jezelf goed kennen voordat je aan zo'n dosis begint, anders kan het wel eens heel anders uitpakken ben ik bang, het is en blijft nou eenmaal geen speelgoed, om het even snel te doen!..

Bedankt voor het lezen allemaal die het geduld hadden. En als je iets niet begrijpt , zal ik proberen het anders te verwoorden als ik die woorden vinden kan.

Piece :hearteyes: :stoned:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ps dit is het uitzicht normaal gezien dan hehe

http://img689.imageshack.us/img689/4267/img0206sn.jpg
e
exopoliticsLid
01-01-2024, 00:00
#9
dat is uiteindelijk wel iets wat ik minimaal 1x meegemaakt wil hebben ^^
maar elke reis begint met de eerste stap heb ik weleens horen zeggen :wink:
de eerste keer zal het 75-100ug worden gok ik zo
e
exopoliticsLid
01-01-2024, 00:00
#10
thanks voor je report. ik heb mn eerste keer voor de deur staan en hoe meer reports ik lees hoe meer zin ik er in krijg.

ik hou wel een wat andere dosering aan hoor :wink:

Ook al heb ik nog geen idee hoe het gaat zijn vind ik het knap dat je in zo'n frito toestand het voor elkaar krijgt om te eten, en dan nieteens wat makkelijks of lichts maar ook echt eieren en stokbroden XD Ik heb bij bijv mdma al totaal geen zin om te eten, nieteens omdat ik geen honger heb dan maar omdat ik helemaal geen zin heb om iets 'normaals' als eten te doen terwijl ik zelf vaag ben. Ik zou denk ik ook wel een beetje bang zijn om misselijk te worden als ik eet terwijl de complete wereld binnenstebuitenopznkopetc. staat
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#11
exopolitics zei:
thanks voor je report. ik heb mn eerste keer voor de deur staan en hoe meer reports ik lees hoe meer zin ik er in krijg.

ik hou wel een wat andere dosering aan hoor :wink:

Ook al heb ik nog geen idee hoe het gaat zijn vind ik het knap dat je in zo'n frito toestand het voor elkaar krijgt om te eten, en dan nieteens wat makkelijks of lichts maar ook echt eieren en stokbroden XD Ik heb bij bijv mdma al totaal geen zin om te eten, nieteens omdat ik geen honger heb dan maar omdat ik helemaal geen zin heb om iets 'normaals' als eten te doen terwijl ik zelf vaag ben. Ik zou denk ik ook wel een beetje bang zijn om misselijk te worden als ik eet terwijl de complete wereld binnenstebuitenopznkopetc. staat
Klik om te vergroten...

Bedankt voor je berichtje! wat betreft het eten, het moest gewoon had honger dus ja weinig keus dacht ik op het moment :P Echt lekker was het niet maar had ineens zin in stokbrood met ei , kaas,ui etc. maar ja dat kwam er al helemaal niet van :confused: Dus maar lekker gaar op me hoofd wat eten naar binnen weten werken!. (niet veel maar genoeg)

Goed dat je je aan een andere dosering houdt!:) Niet iedereen staat te wachtten op zon lange trip die alle deuren open laat gooien in me hoofd :hearteyes:
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#12
Respect hoor!
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#13
exopolitics zei:
dat is uiteindelijk wel iets wat ik minimaal 1x meegemaakt wil hebben ^^
maar elke reis begint met de eerste stap heb ik weleens horen zeggen :wink:
de eerste keer zal het 75-100ug worden gok ik zo
Klik om te vergroten...

Is inderdaad een mooie dosis om mee te starten, ik heb er veel van op inmiddels daardoor de voor sommige mensen hoge dosis. Dat komt misschien vanzelf weleens langs. Heb er eigenlijk 3 dagen voor nodig om weer goed bij te komen en alles wel bij elkaar

@ Tripper Thanks man, ik wou al een hele tijd die grens halen... en nu was ik er klaar voor compleet met alles en wel :openmouth: Maar ja elke trip is anders.. :hearteyes:
e
exopoliticsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vanaf een bepaalde dosis duurt het toch alleen maar langer en kun je niet gekker/helderder worden?
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#15
1 mg LSD. Dat verdient inderdaad wel wat respect. :)

Het is altijd aangenaam om te lezen over de positieve effecten van psychedelica op iemand zijn leven. Ik hoop dat je nu ook zo verder kunt blijven doen, veel succes daarmee. :wink:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Sublimo zei:
1 mg LSD. Dat verdient inderdaad wel wat respect. :)

Het is altijd aangenaam om te lezen over de positieve effecten van psychedelica op iemand zijn leven. Ik hoop dat je nu ook zo verder kunt blijven doen, veel succes daarmee. :wink:
Klik om te vergroten...

Bedankt voor je positieve berichtje! Ik heb tijdens lang slecht geslapen maar nu val ik zo in slaap zonder iets sinds de trip, voel me helderder en gezonder dan in jaaren.
Ik hoop ook dat het zo verder blijft gaan maar daar heb ik een goed gevoel over, ben nu echt helemaal opgeladen , voel me meer levend dan ooit :wave:

@exopolitics

Je kan volgens mij zo hard op lsd gaan als je wilt. Ik nam de 1mg in 1x niet verspreid want dan verlengd het misschien eerder dan dat het beter werkt. Maar ook dat verschilt wel eens bij me.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wat ik me met veel moeite kan herineren is dat ik op een gegeven moment in een blauw energieweb achtig gevangen zat voor een paar uur denk ik waar alles en niets tegelijk mogelijk was. Waar ik uiteindelijk de weg naar de uitgang zag... Terwijl ik daar zat was de muziek in kleuren te zien waar ik zat en rook proefde de joint nog die al een half uur uit was uit was. Dark Clouds in my head, maar gelukkig heb ik me er doorheen geslagen. Wederom sorry kan het niet echt veel beter uitleggen; in deze woorden.

Piece! :hearteyes:
c
cheironLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heftig! Inderdaad een heroische dosis.
De gesmolten werkelijkheid klinkt goed door je report heen, ik kan me voorstellen dat het lastig is om een coherent verhaal te schrijven van zo'n bizarre ervaring.

Hoe heb je t gedoseerd eigenlijk?
papertripjes of iets anders?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb 400mics liq genomen en 6 maya's ( circa 150 per st) nadat de suikerklont was opgelost. Wat ongeveer 1mg is eerder meer dan minder denk ik. Alles goed bewaard hoe het hoord dus zal geen waardes gedaald denk ik. Misschien was het totaal1300-1400 maar dat kanm ik niet zeker weten. maar zeker 1mg :wave:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#20
gast? maandag genomen en donderdag door vermoeidheid in slaap gevallen? En dat noem jij 28 uur? HAHA

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."