#1
Het is beter er tevreden mee te worden dat je de antwoorden niet weet en waarschijnlijk nooit zult krijgen. Niemand heeft die antwoorden en of je ze bij je dood eventueel krijgt merk je dan wel (of niet
). De dingen zijn zoals ze moeten zijn. ![:hearteyes:]()

Hightimesz zei:dan zeg ik altijd interessante dingen tegen mensen, die zij als domme dingen beschouwen zoals:
als je goed nadenkt, is de wereld toch groot.. of nog dingen zoals: stel je voor als je er niet meer bent, hoe dat zal zijn..
-peace-![]()
snabbel zei:Hightimesz zei:dan zeg ik altijd interessante dingen tegen mensen, die zij als domme dingen beschouwen zoals:
als je goed nadenkt, is de wereld toch groot.. of nog dingen zoals: stel je voor als je er niet meer bent, hoe dat zal zijn..
-peace-![]()
Dat vind ik altijd zo vervelend. Dan besef je iets wat gewoon echt waar is. Iets waardoor je je omgeving en de wereld beter begrijpt en waardoor je veel wijzer bent. En dan reageren mensen lacherig of zeggen ze dat je hem echt aan het spacen bent. Maar deze dingen zijn juist de redenen dat ik blowen zo fijn vind. Jammer dat de meeste mensen je niet echt serieus nemen omdat je niet nuchter bent want dan heb ik juist van die 'eureka-momenten'.
snabbel zei:Hightimesz zei:dan zeg ik altijd interessante dingen tegen mensen, die zij als domme dingen beschouwen zoals:
als je goed nadenkt, is de wereld toch groot.. of nog dingen zoals: stel je voor als je er niet meer bent, hoe dat zal zijn..
-peace-![]()
Dat vind ik altijd zo vervelend. Dan besef je iets wat gewoon echt waar is. Iets waardoor je je omgeving en de wereld beter begrijpt en waardoor je veel wijzer bent. En dan reageren mensen lacherig of zeggen ze dat je hem echt aan het spacen bent. Maar deze dingen zijn juist de redenen dat ik blowen zo fijn vind. Jammer dat de meeste mensen je niet echt serieus nemen omdat je niet nuchter bent want dan heb ik juist van die 'eureka-momenten'.
Peace!"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."