Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2cb op een festival

2cb op een festival

13 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sublimo zei:
Fishhead0707 zei:
Relaxed, ik krijg steeds meer zin in mijn eerste 2C-B tripje :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Ik ook ! :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Ik ook. :grin:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#2
KoxBox zei:
Sublimo zei:
Fishhead0707 zei:
Relaxed, ik krijg steeds meer zin in mijn eerste 2C-B tripje :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Ik ook ! :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Ik ook. :grin:
Klik om te vergroten...

Eerste ervaring achter de rug... :wink:

Was een mooie en geniale ervaring. Jammer van die enorme boadyload in het begin. Maar als het eenmaal goed inslaat na een uur. Is het geniaal... :hearteyes:

Maar op een festival voorlopig niet denk ik.

:)
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb inmiddels drie stuks 2C'tjes mogen proeven (2C-B, 2C-T-7 & 2C-P)

Maar van deze 3 zou alleen 2C-B in aanmerking kunnen komen, op op een festival te nemen.

Ik zou liever/eerder 2C-B doen dan LSD op een festival.

:wave:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je hebt geen full blown trip gehad hoor... Een full blown 2cb trip geeft overal visuals in de vorm van golvende zaken, zoals letters die golven etc...

greets!
s
sjoerd101Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind het vreemd dat het bij jou al zo snel werkt en zo snel weer uitgewerkt is.. als ik er een neem duurt het 1 tot 1,5 uur voordat hij werkt, daarna trip ik zo'n 3 uur, en bij jou werkt het al na een half uur en is het na 1,5 uur al weer uitgewerkt..
Lijkt mij trouwens niks op een festival, ik kan niet zo goed tegen drukte als ik trip.
wel een leuk report..
d
drugsgebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hier mijn korte trip report van mijn eerste keer 2cb. Veel plezier!

Gisteren ben ik naar een hardstyle/hardcore festival gegaan. Twee vrienden en ik hadden alle drie 3 2cb’tjes mee. De eerste pil ging er ongeveer om 13.00 uur in en werkte na een half uur al. Eerst zag ik het gras wat vager en toen viel het me op dat ik alle grassprietjes heel gedetailleerd kon zien. Om 14.30 besloten we om er nog eentje te nemen, en door deze pil bereikten wij een echte piek in de 2cb trip. Ik voelde me erg lekker in m’n lichaam zitten en was erg tevreden met mezelf, maar ik had niet echt de aandrang om keihard te feesten. Het aparte van 2cb vind ik dat het effect een mix is van paddo’s, MDMA en wiet, maar de effecten wisselen ook steeds. Op het moment dat ik dacht te weten welk effect 2cb heeft, werd ik verrast door een andere emotie of visuele verandering. Van elke feestbezoeker zag ik wel iets raars in het gezicht en karaktertrekken in hun gezichten kwamen heel erg duidelijk op mij over. Zo duidelijk soms dat ik een beetje schrok van mensen die aan de speed waren, vanwege een extreem scheve kaak of ogenbollen die bijna uit hun kassen rolden. Kleuren waren intenser en overal waar het zonlicht op scheen kreeg een paarse of rode gloed. Toen ik op mijn rug naar de wolken ging liggen kijken, zag ik patronen die rustig verschoven. Het grappige was dat de vormen zich niets aantrokken van de hoogte van de wolken, dus lage en hoge wolken vielen in dezelfde patroontjes. Toch waren de visuals nog lang niet zo sterk als bij een normale portie paddo’s. De muziek was heel intens en ik kon er luisterend helemaal in opgaan, maar ik stond liever aan de kant een beetje mee te hoppen in plaats van te stampen in de drukte. Ook was het heel lekker om in het gras te zitten en naar voorbijgangers kijken. De lachbuien en verbondenheid met andere mensen leken op het leuke effect van wiet. Het verschil is dat ik nu veel ondernemender was en een veel opgewekter gevoel had, dan ik normaal met wiet heb. Het lichamelijke effect was te vergelijken met dat van MDMA, krabben en kriebelen voelde erg lekker en gaf me vaak fijne rillingen. Om 16.00 uur merkten we dat beide pilletjes bijna helemaal uitgewerkt waren en we namen daarom de derde. Deze bracht het effect wel terug, maar niet zo intens meer als het na de tweede pil was. De volgende keer dat ik dat ik 2cb neem zal nog een paar maanden op zich laten wachten, maar dit zal zeker niet op een festival zijn. Ik denk dat ik me thuis of buiten veel beter op de visuals kan richten en dat ik op feesten veel liever wil dansen in plaats van naar het gras of de wolken kijken (die dingen schijn je namelijk op meer plekken in Nederland te kunnen vinden). Een groot voordeel was echter wel dat je van 2cb redelijk snel hersteld bent en dat je er niet zo’n rotkop van krijgt als speed, MDMA en XTC.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
drugsgebruiker zei:
MDMA en XTC.
Klik om te vergroten...
Ja MDMA is dan nog wel een stuk erger dan XTC natuurlijk.
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#8
2cb zou ik nou echt eens een keer willen proberen. Ben blij dat er weer een goed report over geschreven is. Weet je toevallig nog wat de dosis van de pillen waren, of hoe ze eruit zagen? En kun je nog met een redelijk hoofd over straat, of zie je het gelijk aan iemand als diegene 2cb opheeft?
d
drugsgebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#9
soldiermoney zei:
2cb zou ik nou echt eens een keer willen proberen. Ben blij dat er weer een goed report over geschreven is. Weet je toevallig nog wat de dosis van de pillen waren, of hoe ze eruit zagen? En kun je nog met een redelijk hoofd over straat, of zie je het gelijk aan iemand als diegene 2cb opheeft?
Klik om te vergroten...

ik weet niet wat de dosis was, maar het waren kleine, platte, lichtgele pilletjes met een vlinder erop. Je hoofd is gewoon normaal, het enige opvallende zou je gedrag kunnen zijn (verwonderlijk naar dingen kijken), maar dat is natuurlijk wel te verbergen. Succes!
D
DuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als het goed is zag je een gele vlinder als design en op de andere kant staat nog zo'n ® klopt dat?
d
drugsgebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Duifje zei:
Als het goed is zag je een gele vlinder als design en op de andere kant staat nog zo'n ® klopt dat?
Klik om te vergroten...

dat klopt :)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#12
KoxBox zei:
drugsgebruiker zei:
MDMA en XTC.
Klik om te vergroten...
Ja MDMA is dan nog wel een stuk erger dan XTC natuurlijk.
Klik om te vergroten...

Misschien bedoelt hij met XTC, pillen. En met MDMA, poeder ? :tearsofjoy:

Ze blijven beide hetzelfde natuurlijk.

OT: Leuk dat er nog eens een tripreportje is geschreven over 2C-b. Maak je ook een tripreportje als je het thuis gaat proberen ? Ik ben wel benieuwd wat voor jou de verschillen zijn tussen beide ervaringen. :)
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Sublimo zei:
KoxBox zei:
drugsgebruiker zei:
MDMA en XTC.
Klik om te vergroten...
Ja MDMA is dan nog wel een stuk erger dan XTC natuurlijk.
Klik om te vergroten...

Misschien bedoelt hij met XTC, pillen. En met MDMA, poeder ? :tearsofjoy:

Ze blijven beide hetzelfde natuurlijk.

OT: Leuk dat er nog eens een tripreportje is geschreven over 2C-b. Maak je ook een tripreportje als je het thuis gaat proberen ? Ik ben wel benieuwd wat voor jou de verschillen zijn tussen beide ervaringen. :)
Klik om te vergroten...

Count me in, ik ben ook benieuwd daarnaar. Je ervaring klinkt leuk, gewoon lekker spacie effect en niet een hele heftige trip, een kleine kater en niet de nadelen van XTC.

Relaxed, ik krijg steeds meer zin in mijn eerste 2C-B tripje :sunglasses:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Fishhead0707 zei:
Relaxed, ik krijg steeds meer zin in mijn eerste 2C-B tripje :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Ik ook ! :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."