#1
Ik ook.Sublimo zei:Fishhead0707 zei:Relaxed, ik krijg steeds meer zin in mijn eerste 2C-B tripje![]()
Ik ook !![]()
Ik ook.Sublimo zei:Fishhead0707 zei:Relaxed, ik krijg steeds meer zin in mijn eerste 2C-B tripje![]()
Ik ook !![]()
KoxBox zei:Ik ook.Sublimo zei:Fishhead0707 zei:Relaxed, ik krijg steeds meer zin in mijn eerste 2C-B tripje![]()
Ik ook !![]()
![]()

Ja MDMA is dan nog wel een stuk erger dan XTC natuurlijk.drugsgebruiker zei:MDMA en XTC.
soldiermoney zei:2cb zou ik nou echt eens een keer willen proberen. Ben blij dat er weer een goed report over geschreven is. Weet je toevallig nog wat de dosis van de pillen waren, of hoe ze eruit zagen? En kun je nog met een redelijk hoofd over straat, of zie je het gelijk aan iemand als diegene 2cb opheeft?
Duifje zei:Als het goed is zag je een gele vlinder als design en op de andere kant staat nog zo'n ® klopt dat?
KoxBox zei:Ja MDMA is dan nog wel een stuk erger dan XTC natuurlijk.drugsgebruiker zei:MDMA en XTC.
Sublimo zei:KoxBox zei:Ja MDMA is dan nog wel een stuk erger dan XTC natuurlijk.drugsgebruiker zei:MDMA en XTC.
Misschien bedoelt hij met XTC, pillen. En met MDMA, poeder ?![]()
Ze blijven beide hetzelfde natuurlijk.
OT: Leuk dat er nog eens een tripreportje is geschreven over 2C-b. Maak je ook een tripreportje als je het thuis gaat proberen ? Ik ben wel benieuwd wat voor jou de verschillen zijn tussen beide ervaringen.![]()
Fishhead0707 zei:Relaxed, ik krijg steeds meer zin in mijn eerste 2C-B tripje![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."