#1
Na al een poosje mdma een beetje zat te zijn (gebruik ging richting wekelijks), dacht ik eens als voorlopige eindbom eens wat leuks te doen met mijn 'laatste' restjes.
Ik heb in 1 keer met wat fruitdrink 300mg fijngestampt mdma-crystal gedronken, toen een halve liter meer fruitdrink vanwege de afgrijselijke smaak, en vervolgens 10 stuks 10mg diazepam (valium), 5 stuks oxazepam en 5 stuks zolpidem (hopende op wat hallucinaties).
Meer kan ik nog niet zeggen, heb het alleen een beetje warm. Misschien ben ik gewoon teveel gewend en is het tijd om te stoppen. Maar als er nog wat leuks inslaat (of ik neem meer) dan laat ik het weten. Ik verwacht, gezien ik klaarwakker probleem te blijven , dat ik nog wlel zal hallucineren van de zolpidems. En zo niet, dan neem ik er nog 5! Call meh mad, but its workin' ain' it!
Ik heb in 1 keer met wat fruitdrink 300mg fijngestampt mdma-crystal gedronken, toen een halve liter meer fruitdrink vanwege de afgrijselijke smaak, en vervolgens 10 stuks 10mg diazepam (valium), 5 stuks oxazepam en 5 stuks zolpidem (hopende op wat hallucinaties).
Meer kan ik nog niet zeggen, heb het alleen een beetje warm. Misschien ben ik gewoon teveel gewend en is het tijd om te stoppen. Maar als er nog wat leuks inslaat (of ik neem meer) dan laat ik het weten. Ik verwacht, gezien ik klaarwakker probleem te blijven , dat ik nog wlel zal hallucineren van de zolpidems. En zo niet, dan neem ik er nog 5! Call meh mad, but its workin' ain' it!