#1
Om het allemaal als propaganda af te doen is ook een beetje kortzichtig.
Angramar Temenos zei:Vind je heroine minder "zwaar" dan mdma?
Ik vind persoonlijk opiaten een stuk verslavender en risicovoller (kans op overdosis) dan mdma.
Dan is dat dus allemaal propaganda van de VSSublimo zei:Ik vindt crystal meth persoonlijk wel een aangenaam stofje, zowel om te roken als om te snuiven.
Het is niet zo geweldig of gevaarlijk als de meeste mensen beweren, ook de cravings vallen reuze mee. Dat is mijn ervaring tenminste.
Chris Pontius zei:Om het allemaal als propaganda af te doen is ook een beetje kortzichtig.
Dreuge zei:als het allemaal toch maar propaganda is wil ik het ook wel een keer proberen
Sublimo zei:Dreuge zei:als het allemaal toch maar propaganda is wil ik het ook wel een keer proberen
Het is niet allemaal propaganda, zoals Chris al zei. Sommige dingen zijn toch wel waarheid hoor.


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."