#1
Geniet ervan!
Heb jij wel eens zo'n ervaring gehad van wiet?
Heb jij wel eens zo'n ervaring gehad van wiet?




Andyy zei:ik heb ook vaak het gevoel dat ik een psychose ga krijgen van blowen als ik het doe, vieze troep vind k het.
klote dealertjes gooien er veelste veel THC op stelletje achterlijke.

En waarom dan? Waarom plaats jij wiet kwa geestelijke schade onder xtc? Misschien is wiet (en voor deze persoon sowieso) wel veel schadelijker geestelijk. Mensen, stop met dat onderschatten...psychedelicchick zei:wel grappig je hebt een "badtrip" van wiet en je gaat dan wel xtc gebruiken :P
dat heeft totaal geen logica :P maar gelukkig dat het over is gegaan heb het zelf nooit zoiets meegemaakt van wiet, ik rook rustig verder![]()

weyoun22 zei:Ik denk dat er ook mensen zijn die gewoon overgevoelig zijn voor wiet zelf zonder dat ze aanleg hebben om psychoses te krijgen. Ik ken iemand die een keer een paar hijsen van een joint nam om het te proberen en die meer dan een maand lang zo para werd dat hij tegen niemand meer durfde te praten. Hij zei zelfs niets meer tegen zijn ouders en dacht dat zijn vrienden hem wouden vermoorden. Van 3 of 4 hijsen, ik kon het haast niet geloven want paddo's en truffels daar heeft hij nooit slechte trips op.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."