#1
Je kan die dingen ook zonder naald kopen bij de apotheek, weet je ![:grin:]()
seth zei:@theupsetter
Ik ga geen shotguides schrijven, als je ketamine injekteerd zoals je beweert in een bepaald topic, weet je volgens mij genoeg hoe het werk?
seth zei:WFL, ik snap wat je wil zeggen.
Mephe is hier in de buurt ook niet te vinden, en bijna niet meer on-line te kopen. Ik ga er ook niet achter zoeken. Vond het verslavende kantje van meow te hard. De drang naar meer slaat behoorlijk hard in. En ik persoonlijk kon er echt moeilijk mee om iets van het zakje over te laten éénmaal je er aan begonnen bent. Ik vond mephe een wolf in schaapskleren.
Drientje zei:ik snapte pas het woord craving toen ik mephedrone voor het eerst probeerde. Wat kan dat aan je trekken.
Ik doelde op iv en meph qua combinatie wijsneus. Ik had dat zelf nooit verzonnen.W.F.L. zei:seth zei:WFL, ik snap wat je wil zeggen.
Mephe is hier in de buurt ook niet te vinden, en bijna niet meer on-line te kopen. Ik ga er ook niet achter zoeken. Vond het verslavende kantje van meow te hard. De drang naar meer slaat behoorlijk hard in. En ik persoonlijk kon er echt moeilijk mee om iets van het zakje over te laten éénmaal je er aan begonnen bent. Ik vond mephe een wolf in schaapskleren.
Het is net coke qua trek maar goedkoper en gevaarlijker vind ik :P Ook de vaatvernauwing bij mephedrone is ziek hard. Echt link. Ik heb nog nooit wat IV geshot en dat ga ik zo houden, maar zeker met drugs die een instant craving opwekken lijkt IV me risky business omdat stoppen heel moeilijk is.
Drientje zei:ik snapte pas het woord craving toen ik mephedrone voor het eerst probeerde. Wat kan dat aan je trekken.
En jij hebt coke gerookt? Nou.. Dat geeft ook een craving van hier tot in Tokyo, haha.
Het is trouwens geen combinatie voorzover ik kan lezen, twee shots mephedrone 1 van 75mg en 1 van 90mg. Begrijpend lezen <3
Sublimo en Scopolamine zijn de ketspuiters haha![]()
Theupsetter zei:seth zei:@theupsetter
Ik ga geen shotguides schrijven, als je ketamine injekteerd zoals je beweert in een bepaald topic, weet je volgens mij genoeg hoe het werk?
Ho eens even, kun je mijn post citeren waar ik dat heb beweerd?
En nee, natuurlijk wil ik dit niet injecteren, moet er niet aan denken, ik vind het hele gebeuren gewoon interesant, sorry als ik hierdoor een of andere flamewar activeer.![]()
Theupsetter zei:Spuit en naald koop ik altijd bij de apotheek, ik betaal er hier 40cent voor.
Drientje zei:En ja ik heb coke gerookt en die flash waar iedereen zo lyrisch over is vond ik alleen maar heel kut omdat het 3 seconden is.
Ik hou van dingen die langer duren dan dat en goedkoper zijn.
seth zei:Theupsetter zei:seth zei:@theupsetter
Ik ga geen shotguides schrijven, als je ketamine injekteerd zoals je beweert in een bepaald topic, weet je volgens mij genoeg hoe het werk?
Ho eens even, kun je mijn post citeren waar ik dat heb beweerd?
En nee, natuurlijk wil ik dit niet injecteren, moet er niet aan denken, ik vind het hele gebeuren gewoon interesant, sorry als ik hierdoor een of andere flamewar activeer.![]()
Theupsetter zei:Spuit en naald koop ik altijd bij de apotheek, ik betaal er hier 40cent voor.
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=23&t=25536&p=961713#p961713
Zie niet in waarom je anders naalden en injectie spuiten koopt? inktpatroontje bijvullen?
W.F.L. zei:Jezus, ben ik blij dat ik van coke nog minder nodig heb dan van pep en dat het een allesoverweldigend gevoel geeft nu. In het begin had ik dat ook niet haha. Nouja, blij..
De flash van coke vind ik ook niet heel boeiend, het is wel heel hard, maar het ging me om die craving achteraf. Het is bij dat soort shit met een craving achteraf jammer genoeg niet zooo veel te maken met hoe boeiend het is, haha.
En 3 seconden, je kan ook wel overdrijven. :P Een kwartier-30 minuten ja. Koop anders een keer goeie shit :P
seth zei:Na ongv. 5 sec wordt ik een tintelend gevoel gewaar dat opstijgt over mijn hele been. En terwijl ik me afvraag of dit wel een verstandig idee was voel ik de eerste golf van intense euforie over me heen rollen. Ik lig achterover in de zetel en ben niet in staat te spreken of te verklaren wat ik voel. Het voelt aan als verliefdheid maar niet gericht op iets of iemand. Ik voel me intens in harmonie met m'n omgeving zonder er deel van uit te maken. Het is onmogelijk verder na te denken.
na ong 20 sec neemt de eerste piek af en ben ik weer min of meer in staat m'n gedachten op iets te richten. Ik voel me euforisch en giechelachtig. De gesprekken lijken nergens op maar we lachen ons te pletter.Me concentreren blijft moeilijk en ik merk dat m'n gedachten blijven afdwalen. De muziek op de achtergrond voelt aan alsof hij meer in m'n hoofd zit dan dat hij uit de speakers komt.
na +/- een half uur begint de dosis uit te werken en merk ik dat ik nerveus begin te worden. De drang om bij te nemen is behoorlijk heftig. We nemen een tweede pomp deze keer met een iets hogere dosis +/- 90mg.
Het begint idem aan de vorige shot met tintelingen die zich verspreiden vanuit het punt waar je de meow binnengesmurft hebt. Ik voel hoe de flash weer opkomt, maar hij breekt deze keer al veel minder heftig door. Ik ben opnieuw euforisch en intens blij maar mis wel de moker van de eerste shot. De heftige euforie duurt ook deze keer niet veel langer dan een half uur en daarna gaat het heel snel bergafwaarts. Na een een klein uur is er van de meph al niets meer te merken en zitten we beiden ellendig in de zetel.
Ik vind het dus ook aan te raden om vooraf te voorzien om je downcome te counteren. Het craven slaat ongemeen hard toe in behoorlijk korte tijd. Wij hebben een hoop weed gesmoord achterna en ik ben met 2 tabletten diazepam in mijn bed gekropen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."