Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHasjmelk

Hasjmelk

47 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#1
Aah, dit word een live verslag :) Enjoy! :stoned:
B
BigfootLid
01-01-2024, 00:00
#2
Op dit ogenblik ben ik aan het drinken van de hasjmelk die ik net gemaakt heb, helemaal alleen thuis, niet gegeten sinds gisterennamiddag

ik ben benieuwd nr het effect... dit is de tweede keer dat ik het doe en de eerste keer had ik 0.35 g hasj gebruikt deze keer wou ik 0.5 gram ongeveer proberen mr ik heb geen weegschaaltje ofzo, dus heb ik mr gegokt nr de hoeveelheid: heb zakje met 5 gram tempel en dat is 1 mooie schijf dus ik heb ongeveer een tiende van de schijf afgebroken en in de melk verwerkt...

14.50 uur; men tas is ondertussen net leeg

men volgende post volgt wanneer ik iets begin te voelen, ik ben benieuwd:d
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#3
kga het binnekort ook eens proberen, wil je een beschrijving maken van hoe je het gemaakt hebt?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
In een tas? Tas?? Tás???! Je drinkt toch niet uit een tas? Of.. mis ik hier iets?
Maargoed; veel plezier met je stonedheid die zo wel in zal slaan.
B
BigfootLid
01-01-2024, 00:00
#5
:) danku,

heb net al een jointje voorgerold voor het geval ik na ongeveer 2 uur nog niets zou voelen, maar ik hoop dat het er eentje wordt om het effect te verlengen:d

we shall see i guess:tongueout:

kdenk dat het nu geen kwaad meer kan om te eten? heb wel honger nu na meer dan 24u nx gegeten te hebben
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ah zie :tongueout: tis nu een uur geleden? Voelde al iets ? Kan zijn da ge nog een half uurtje moet wachte ze.

Tempel, zelfde als de mijne vorige keer met u :tongueout: da was wel nice van 0,3gram toen dus ge zult het wel voele :P
greetz en enjoy :tongueout:
B
BigfootLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mr.jiho zei:
kga het binnekort ook eens proberen, wil je een beschrijving maken van hoe je het gemaakt hebt?
Klik om te vergroten...

is heel simpel:

je hebt nodig:
- melk (best volle)
- boter (hoe meer vetgehalte hoe beter; hasj lost op in vet, ik heb boereboter met 82% vetgehalte gebruikt)
- kruidnagel (ik doe er toch zo'n 3 a 4 bij ik weet niet of het echt nodig is...)
- en hasj uiteraard (voor de eerste keer best zo'n 0.3 a 0.4 gram heb ik me laten vertellen...)

je giet eerst een tas vol volle melk en giet die dan over in een kommetje, begin te verwarmen en doe er al de kruidnagels in.
breng de melk zo tot tegen het kookpunt aan en voeg dan de boter toe die je laat smelten in de melk (ik heb 1 schep met een vork gebruikt ben ook niet echt zeker wat de ideale hoeveelheid is).
als de boter is gesmolten voeg je de hasj toe in kleine stukjes gebrokkeld en verwarm verder op een zacht vuurtje totdat de hasj volledig is opgelost.
uiteindelijk giet je alles terug over in de tas en voeg evt suiker toe mr dat is ook niet echt nodig ofzo, ik vind dat het van zijn eigen al ni slecht smaakt op zich...

enjoy :mrgreen:
B
BigfootLid
01-01-2024, 00:00
#8
Argulas zei:
Ah zie :tongueout: tis nu een uur geleden? Voelde al iets ? Kan zijn da ge nog een half uurtje moet wachte ze.

Tempel, zelfde als de mijne vorige keer met u :tongueout: da was wel nice van 0,3gram toen dus ge zult het wel voele :P
greetz en enjoy :tongueout:
Klik om te vergroten...
tis nu een dik half uur geleden é argulas, ik voel nog niks mr ik denk ook dakket wel zal voele zenne:tongueout:
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#9
haha nee, dat is zeker vlaams ofzo.
Hij bedoeld een kop, voor bijvoorbeeld koffie :grin:

Wij noemen dat een tas :grin:

Maar jij dacht zeker een handtas ? :grin:

en je word niet alleen stoned van hasjmelk hoor, Eerder mega high en soms zelfs tege het trippe toe (in lichte vorm welliswaar, zoals het opkomen in een trip. zo heb ik het toch ervaren.)
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#10
Argulas zei:
haha nee, dat is zeker vlaams ofzo.
Hij bedoeld een kop, voor bijvoorbeeld koffie :grin:

Wij noemen dat een tas :grin:

Maar jij dacht zeker een handtas ? :grin:
Klik om te vergroten...

Hier in Noord-limburg is het ook gewoon een tas :P
B
BigfootLid
01-01-2024, 00:00
#11
een tas... mss gebruike ze da ni in nederland ofzo?:tongueout: lol

een jat, een tas, een kopje,...:tongueout: geen handtas ofzo nee:tongueout:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Argulas zei:
haha nee, dat is zeker vlaams ofzo.
Hij bedoeld een kop, voor bijvoorbeeld koffie :grin:

Wij noemen dat een tas :grin:

Maar jij dacht zeker een handtas ? :grin:
Klik om te vergroten...

Ja ik dacht aan een 'gewone' tas, bv. een rugzak, of een handtas, of gewoon wat in nederland met tas bedoeld wordt. Wel grappig dan, dat flaams. Ik dacht dat ik de meeste vreemde flaamse woorden inmiddels ook wel wist.
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#13
lol, dan vraag ik me af, wat zijn de meest wrede vlaamse woorde ? :mrgreen: en welke woorden gebruike jullie daarvoor dan ?
B
BigfootLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ondertussen zijn we bijna een uur verder, ik ga niet zeggen dat ik niets voel want ik voel me wel degelijk anders mr het gevoel is enorm moeilijk uit te leggen, een beetje meer in mezelf en me minder bewust van de buitenwereld lijkt me, maar het volledige effect is er nog lang niet...

dit vind ik altijd het lastigste stuk: wachten op het effect van de drug, ik ben altijd enorm nieuwsgierig vooral en begin dan te twijfelen aan of het nog zal komen als het wat lang duurt, mr heb in het verleden al gemerkt dat geduld echt wel een schone deugd is dus... wachten maar:)
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#15
hehe inderdaad :tongueout: Het komt wel, wees gerust :tongueout:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Argulas zei:
lol, dan vraag ik me af, wat zijn de meest wrede vlaamse woorde ? :mrgreen: en welke woorden gebruike jullie daarvoor dan ?
Klik om te vergroten...

Op dit moment vind ik tas eigenlijk wel de gekste.
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#17
veel plezier buiten, nog wel ff terug komen om te vertellen hoe je je voelt :grin:
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hm in Duitsland zegt men toch ook "eine Tasse Tee, bitte" (of niet?) XD

Fijne hasjtrip toegewenst! Ik heb er zelf vervelende bijwerkingen van, zoals misselijkheid en/of extreme loomheid. Maar het kan wel erg trippy worden.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nonkel, Uncle, redelijk easy.
B
BigfootLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb ondertussen toch wel al een vrij highgevoel en ik voel plotseling ook ineens de drang om dit huis te verlaten want zon schijnt buiten enzo dus ik ga hier eens wat rondwandelen... de natuur in:)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."