Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAtlantis truffels. Tot Nieuwe Dieptes Gekomen AF!! :D

Atlantis truffels. Tot Nieuwe Dieptes Gekomen AF!! :D

31 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
hey iedereen. ik was eerst niet van plan om een report te schrijven omdat ik "maar" truffels deed, maar deze ervaring is zo diep in mn ziel gegaan dat ik het toch op moet schrijven. Dus sorry voor de zoveelste truffeltrip. ik moet het gewoon kwijt.

Wie: ik alleen, de bedoeling was om de dag even te vergeten en rustig weg te zakken na de trip.
Waar: Gewoon thuis, hoofdzakelijk op de bank
Van hoe laat tot hoe laat: Ik heb het om 7 uur ingenomen, om 8 uur was ik aant trippen en om 12 uur trippend gaan slapen.

Oke, ik had dus 15gr Atlantis truffels gekocht. Normaal gesproken betekent dit bij mij een beetje golvende vloer, scheve kamer, thats it. Ik keek erg op tegen de smaak en dus ging ik zoeken op google naar thee recepten. Toen kwam ik (had ik kunnen weten) op dit forum uit met ideeen tegen de smaak. Toen stond er bij, in stukjes hakken, incitroensap laten weken voor 30min en dan eten. Het zou de effecten "een beetje" versterken. Verder had ik besloten om erbij te gaan blowen, om een beetje dieper te kunnen gaan.

plattegrond huis:



Afijn, ik die truffels in stukjes snijden, hoppa in de citroensap en laten weken (eierwekker er naast voor de tijd :P ) Ondertussen Alice in Wonderland op gezet op mezelf te entertainen. Na een half uur hoorde ik de wekker en ging naar de keuken, kwakte de truffels op een grote lepel en schoof alles naar binnen. Even wegspoelen en klaar is kees. Ik dacht nou ik sta toch in de keuken, dan maar gelijk ff blowen. Ik terug naar de laptop, pakte mn deken erbij en ging lekker warm alice in wonderland afkijken, hopen dat aan het eind alles lekker vaag was :grin: nou, dat was het zeker.

op een gegeven moment zei ik dit op msn:

25-11-2010 23:24:05 eye que . ... deze waren van een andere leverancier
25-11-2010 23:24:31 eye que . ... en deze gaan opeens kkhard hahaha
25-11-2010 23:24:46 eye que . ... dus het was ook een beetje onverwachts
25-11-2010 23:24:53 eye que . ... ik wilde gewoon een beetje visuals
25-11-2010 23:24:58 eye que . ... golvende vloer.. dat soort dingen
25-11-2010 23:25:18 eye que . ... ik ben godverdomme van jungles naar wonderland tot de hel en mn eigen freaking ziel
25-11-2010 23:25:26 eye que . ... waarin ik een trip door mn verleden nam
25-11-2010 23:25:28 eye que . ... op zn kop
25-11-2010 23:25:33 eye que . ... tot waar ik nu ben
25-11-2010 23:25:40 eye que daar vroeg ik niet om!!!

zo voelde ik me ook echt. Maar terug naar de film.

Ik kwam er weer in op het moment dat ze bij de witte koningin was. Na 10 minuten ofzo begon ik me steeds meer in te leven. Ik denk na een kwartier of 20 minuten was ik onverstoorbaar en na een half uur merkte ik opeens dat ik eigenlijk wel heel dichtbij alles was. Ik keek om me heen, he? Ik zit IN de film!!!! Ik begon te glimlachen maar wilde te gelijkertijd het verhaal blijven volgen dus ik ging gewoon lekker die film in. Op een gegeven moment kon ik het onderscheid niet meer maken en realiseerde ik me niet eens meer dat ik een film keek, ik dacht dat alles echt was.

En toen stopte de film. he?!?!? was ik gewoon al die tijd hier?!? ik was helemaal verbaasd.. en ik had heel erg het gevoel dat ik een missie had. Dus ik dacht, ik ga gewoon op msn en df zoeken naar een missie. Ik zei op msn:

eye que >> kijk ik zat echt in die film ik vond het ook echt kut toen ze dat holletje uitkroop maar goed maar nu is die film afgelopen maar ik heb het idee dat ik iets moet doen dat ik op een quest moet gaanm rationeel denk ik kom op joh gek je zit gewoon thuis maar mn fantasie doet de deur open naar een veld met avontuur :hearteyes:

Na lang nadenken moest ik naar een kasteel. Dit kasteel had een grote tuin voor de ingang met zo een langstrekkende vijver ervoor, een soort uitgerekte ovaal. Allemaal heggen en bloemen en standbeelden enzo. In dat kasteel stond mijn draak, ik moest daarheen.

HE?!?!?! Ik bedacht me opeens wtf!! Dit is niet echt. Ik heb nog nooit zulke visuals gehad?! Het was wel enorm prettig. Ik dacht.. laat ik maar naar de wc gaan voordat ik straks helemaal van het pad ben. Dus ik sta op, loop de wc binnen en die was opeens fucking groot. Alles was uit proporties groot. 1 tegel was groter als mij!! Hoe ging ik nou plassen?!? Ik wist het, via de voegen van de tegels omhoog. Dit deed ik, ik sprong daarna op de wastafel, en vanaf daar piste ik in de wc. Ik moest natuurlijk dezelde weg terug via de wastafel naar de tegels en via de voegen naar beneden.. Ik dacht ik was mn handen in de keuken wel haha. Dus ik stond in de deuropening naar de woonkamer, zie ik opeens mn hanglamp tegenover me:



Deze boog een stukje opzij en leek me aan te kijken op een of andere manier. Dus ik denk shit, hij mag me niet zien. Dus ik schuilen achter de muur terug de wc in. Ik kijk om het hoekje en ja hoor, hij ziet me. Heb ik 10 minuten verstoppertje lopen spelen met de lamp hahaha.

A fijn, ik was daar klaar mee. Toen moest ik naar de keuken.. Ik voelde me heel klein. Opeens zag ik mn poes voorbij lopen, en die was groter dan mij??? Toen ben ik op haar rug de keuken in gegaan haha. Daar aangekomen.. ik draaide me om en alles was weer normaal. Ik was echt helemaal verward, ik waste mn handen en schonk wat sinaasappelsap in voor mezelf. Daarna ging ik even bij het raam zitten om te blowen. Ik kijk even uit het raam, zie ik een auto keren. Om vervolgens weer te keren, en daarna weer te keren, en op een gegeven moment reed deze rondjes op een kruising. Ik dacht ik word gek. Dus ik leun even achterover om te resetten zegmaar, en ik leun weer voorover, en ja hoor, de auto is er nog. Ik dacht bij mezelf, ik moet echt van de drugs afblijven haha.

Op dat moment werd ik gekidnapt, door kannibalen. Ze bonden me vast en namen me mee een vulkaan op. Ze duwde me steeds in mn rug en waren wild aan het zingen. We kwamen aan bij een grote krater met lava erin. Ze duwde me steeds verder naar de rand, steeds verder tot ik er bijna in viel. Toen knipperde ik met mn ogen en was ik eruit, en maakte ik mn joint uit.

Terug naar de bank ging eigenlijk redelijk normaal. Maar zodra ik ging zitten raakte ik weer in mn eigen wereld. Ik zag mijzelf vanaf de zijkant lopen door een gang in persische stijl.



Zo zag die gang eruit alleen dan langwerpig en ik liep over het plafon op de een of andere manier. Het deed me heel erg denken aan Prince of Persia haha. Op het plafon begonnen allemaal speelkaarten zich te manifesteren en rondjes te draaien. Als ik dan mn ogen dichtkneep dat werd alles gekarteld en evil zeg maar, en als ik dan mn ogen open deed werd alles weer normaal. Super grappig. Toen knipperde ik en was het weg. Ik dacht ja leuk, ik vond het wel mooi allemaal. Dus ik doe mn ogen weer dicht, zie ik opeens een vrouw die plat geslagen word met een gigantisch boek. Ik mn ogen weer open en begin te lachen, want het was echt zo een mickey mouse tekenfilm actie haha. Daarna:

25-11-2010 21:23:53 eye que ... is het mogelijk
25-11-2010 21:23:57 eye que ... dat ik met mn hoofd
25-11-2010 21:24:09 eye que ... door de vloer heen kan om te luisteren wat de buren zeggen
25-11-2010 21:24:14 eye que ... nee he?
25-11-2010 21:24:25 eye que ... ik zit het gewoon te verzinnen dus

en na flink gespaced te hebben op het forum, waar ik met iedereen avonturen beleefde, de topics andere namen hadden en ik dingen las die met mijn avontuur te maken hadden, gebeurde het meest tripperige dat ik ooit gezien had.

25-11-2010 21:57:41 eye que ... ik zat in een glazen vierkant
25-11-2010 21:57:53 eye que ... in de ruimte dus alles bewoog sloom
25-11-2010 21:57:59 eye que ... ik zag in dat vierkant
25-11-2010 21:58:06 eye que ... hoe ik eigenlijk in een aapje zat
25-11-2010 21:58:14 eye que ... waarvan de achterkant afbrak alsof het
25-11-2010 21:58:20 eye que ... een puzzel was

25-11-2010 21:59:38 eye que ... ik moet niet bang zijn voor mezelf
25-11-2010 21:59:44 eye que ... ook de donkere kanten niet
25-11-2010 21:59:55 eye que ... wat kan mij nou verrassen?
25-11-2010 21:59:59 eye que ... ik doe het zelf

Toen had ik een super eng moment. Ik ben daar best van onder de indruk en ik hoop dat ik het goed kan overbrengen. Ik had de hele tijd een superraar gevoel in mn buik en ik had heel de tijd erg sterk het gevoel dat er iets mis was. En toen typte ik op msn:

25-11-2010 22:42:42 eye que ... ik op de rug van de kat naar de keuken
25-11-2010 22:42:44 eye que ... ik denk
25-11-2010 22:43:01 eye que ... waarom ben ik nou in de keuken en heb ik er niet voor gekozen om terug hier (...)

En tijdens die zin viel ik weg, naar de achterkant van mn hoofd. Ik hoorde mezelf nog typen en was me bewust van waar ik was en waar ik mee bezig was, maar ik zag niks meer en had geen controle meer over mezelf. Het leek alsof mijn onder bewust zijn het overnam, of iets in ieder geval. En op de plek van de puntjes typte mn onderbewust zijn ETEN MAKEN. Ik had namelijk niet gegeten en het was kwart voor 11. Vlak daarna werd ik weer mezelf en ik zag mezelf nog op enter drukken. Ik lees de zin, en ik schrik me helemaal kapot. DAT was dus mn onderbewustzijn..

Ik lees dus nu voor het eerst een stuk terug dat ik vergeten was. Ik zie dus dat ik wel een ingeving voor mn dagelijks leven heb gehad haha. Maar ik twijfel of het waar is.

25-11-2010 22:55:28 eye que ... ik heb het probleem gevonden
25-11-2010 22:55:33 eye que ... met het dagelijks leven
25-11-2010 22:55:45 eye que --- waar ik last van heb
25-11-2010 22:55:52 eye que --- ik heb altijd het gevoel dat er wat is
25-11-2010 22:55:56 eye que --- ik heb de oplossing gevonden
25-11-2010 22:56:12 eye que --- ik heb een gespleten persoonlijkheid
25-11-2010 22:56:35 eye que --- 6 versies van mij die allemaal nagenoeg hetzelfde zijn
25-11-2010 22:56:36 eye que ... alleen
25-11-2010 22:56:47 eye que ... ze staan voor beslissingen die ik genomen heb
25-11-2010 22:56:57 eye que ... cruciale punten waar ik me dus vanaf gespleten heb
25-11-2010 22:57:23 eye que --- ik wil met hun allemaal een gezamelijke oplossing zoeken
25-11-2010 22:57:27 eye que ... maar sommige niet
25-11-2010 22:57:40 eye que ... maar daarom doe ik soms dingen
25-11-2010 22:57:47 eye que ... en heb ik het gevoel dat ik
25-11-2010 22:57:59 eye que ... het vanj achterin mn hoofd voorbij me zie gebeuren

Dat was gewoon ff tussendoor, vond het wel mooi om erbij te zetten :grin:

Ik had ook heel de tijd soort van aura golven om me heen en door mn gezichtsveld. Paars blauw en rood was het en het golfde zachtjes omhoog en omlaag. Mn poes haar haren, de uiteinden daarvan waren alle kleuren van het spectrum. Mn muur veranderde telkens van kleur, van wit naar zacht geel, zacht groen en hard geel. Ikzelf was rood en aan het gloeien. Mn handen gaven een beetje licht en gingen razend snel over het toetsenbord.

Daarna is er niks benoemingswaardig meer gebeurd, het zakte allemaal vrij snel weg en het was al tegen 12 uur. En toen opeens werd ik super super moe. En ben ik eigenlijk per direct gaan slapen. nog 2 keer wakker geworden omdat ik in mn droom mezelf afvroeg of ik nou droomde of tripte haha. De volgende dag was ik helemaal gesloopt, terwijl ik eigenlijk grotendeels op de bank had gezeten.

Het was een enorm zware trip, tenminste, de zwaarste voor mij tot nu toe. Maar ook de mooiste tot nu toe. Ik had nooit verwacht dat ik met truffels zo ver zou kunnen gaan. Ik heb echt momenten gehad dat ik de realiteit kwijt was en mn fantasie wereld echt voor waarheid aan zag. Ik ben echt superblij dat ik het gedaan had, maar al had ik geweten dat het zo zwaar zou zijn, had ik gewacht tot vrijdag avond, zodat ik zaterdag lekker kon slapen. Niet alles staat in chronologische volgorde, maar het is echt supermoeilijk voor mij om een tijdlijn te verzinnen. De msn berichten hebben wel erg veel geholpen daarbij.


Ik wil Sublimo, Kaasbaas, NorthernlightBE en funky_skunky_junky bedanken voor het aanhoren van mijn gezeik. Alle mods die mn supervage berichten hebben geaccepteerd en de smartshop die me afgevuurd heeft!

Bedankt voor het lezen!!

:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Netjes afgemaakt heerlijk om te lezen respect!
Fijn dat je als je knipperde het weer minder/even wat helderder werd toen je er behoefte aan had!
Piece!
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Atlantis truffels. Tot Nieuwe Dieptes Gekomen

Zie morgen graag de rest! Leuk om te lezen! Persoonlijk werken die dingen duister bij mij vaak(9/10 keer) maar krijg er toch wel weer opnieuw nieuwsgierigheid voor zo weer :grin:
Zie de rest vanzelf wel. Heerlijk die fantasie werelden! :wink:

Piece from universe googel!
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb het af! Alle spelfouten eruit gehaald hoop ik. Het is minderlang als ik dacht maar ik ben ook echt 99% vergeten.

ik ga nu jou report lezen 25tolife
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mooi report :)

Ik moet die lemon tek ook eens gaan proberen. Werkt dit ook voor paddo's of alleen voor truffels?
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
lolnoob zei:
Mooi report :)

Ik moet die lemon tek ook eens gaan proberen. Werkt dit ook voor paddo's of alleen voor truffels?
Klik om te vergroten...

het lijkt me voor allebei aangezien het allebei SCHIMMELS zijn. moet je anders ff googlen. Het werkt bij truffels in ieder geval uitstekend! :hearteyes:



edit: foutje eruit gehaald.
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat je zag. Als je je ogen open had, zag je dan echt bijvoorbeeld dat kasteel? Of had je meer een idee dat je bij een kasteel was?

Ik herken namelijk wel het idee dat je denkt dat je ergens bent maar ook nog gewoon de kamer waar je in zit ziet, wat dus eigenlijk tegenstrijdig is maar dat klopt dan gewoon.

Deze ook:
Op dat moment werd ik gekidnapt, door kannibalen. Ze bonden me vast en namen me mee een vulkaan op. Ze duwde me steeds in mn rug en waren wild aan het zingen. We kwamen aan bij een grote krater met lava erin. Ze duwde me steeds verder naar de rand, steeds verder tot ik er bijna in viel. Toen knipperde ik met mn ogen en was ik eruit, en maakte ik mn joint uit.
Klik om te vergroten...

Had je toen je ogen dicht of open? En zag je het ook echt of dacht je het meer en leek het daardoor echt (weet ook niet precies hoe ik dit gevoel moet uitleggen) ?
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
lolnoob zei:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat je zag. Als je je ogen open had, zag je dan echt bijvoorbeeld dat kasteel? Of had je meer een idee dat je bij een kasteel was?

Ik herken namelijk wel het idee dat je denkt dat je ergens bent maar ook nog gewoon de kamer waar je in zit ziet, wat dus eigenlijk tegenstrijdig is maar dat klopt dan gewoon.

Deze ook:
Op dat moment werd ik gekidnapt, door kannibalen. Ze bonden me vast en namen me mee een vulkaan op. Ze duwde me steeds in mn rug en waren wild aan het zingen. We kwamen aan bij een grote krater met lava erin. Ze duwde me steeds verder naar de rand, steeds verder tot ik er bijna in viel. Toen knipperde ik met mn ogen en was ik eruit, en maakte ik mn joint uit.
Klik om te vergroten...

Had je toen je ogen dicht of open? En zag je het ook echt of dacht je het meer en leek het daardoor echt (weet ook niet precies hoe ik dit gevoel moet uitleggen) ?
Klik om te vergroten...

Ik had mn ogen open en zag het echt. Het ding was, ik was heel de tijd aan het staren. En daardoor droomde ik supersnel weg. Dus ik had mn ogen open maar zag mn omgeving niet meer. en als het dan te raar werd fronste ik en knipperde met mn ogen, en dan was het vaak weg. Om vervolgens al nadenkend over wat daarvoor gebeurde weer te beginnen met staren en alles van voor af aan weer te doen haha.
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#9
super tof report :grin: :grin:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
thanks :grin:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#11
luchtigtoetje zei:
aangezien het allebei paddestoelen zijn
Klik om te vergroten...
Euh... :wave:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
KoxBox zei:
luchtigtoetje zei:
aangezien het allebei paddestoelen zijn
Klik om te vergroten...
Euh... :wave:
Klik om te vergroten...


ja schimmels :tearsofjoy:
T
TruffelboyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hahahaa,

dat stukje van verstoppertje spelen met je lamp deed 't em voor mij :tearsofjoy:

Mooie report :wink:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
luchtigtoetje zei:
KoxBox zei:
luchtigtoetje zei:
aangezien het allebei paddestoelen zijn
Klik om te vergroten...
Euh... :wave:
Klik om te vergroten...


ja schimmels :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Want alle schimmels zijn paddenstoelen natuurlijk.
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Truffelboy zei:
Hahahaa,

dat stukje van verstoppertje spelen met je lamp deed 't em voor mij :tearsofjoy:

Mooie report :wink:
Klik om te vergroten...

hahaha ja.. was heel apart. deed me denken aan Het Dapper Broodroostertje, die kinderfilm. Of die lamp van pixar zegmaar..



@koxbox: zucht.. ga is ergens anders mieren neuken. ook ik maak wel is een foutje.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Haha, leuk tripreport ! :grin:

Het maakt ook een hoop duidelijk. :P
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sublimo zei:
Haha, leuk tripreport ! :grin:

Het maakt ook een hoop duidelijk. :P
Klik om te vergroten...


hahaha ja dat geloof ik hahahaha.. ik geloof dat ik de meest vage dingen tegen jou heb gezegd :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#18
luchtigtoetje zei:
Sublimo zei:
Haha, leuk tripreport ! :grin:

Het maakt ook een hoop duidelijk. :P
Klik om te vergroten...


hahaha ja dat geloof ik hahahaha.. ik geloof dat ik de meest vage dingen tegen jou heb gezegd :grin:
Klik om te vergroten...

Ja, ik begreep er niks van toen ! :tearsofjoy:
Je had mij dan ook niet verteld dat je truffels gegeten had en dus aan het trippen was. :P
Daar kwam ik pas achter toen je al een tijdje aan het vertellen was. :grin:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Sublimo zei:
luchtigtoetje zei:
Sublimo zei:
Haha, leuk tripreport ! :grin:

Het maakt ook een hoop duidelijk. :P
Klik om te vergroten...


hahaha ja dat geloof ik hahahaha.. ik geloof dat ik de meest vage dingen tegen jou heb gezegd :grin:
Klik om te vergroten...

Ja, ik begreep er niks van toen ! :tearsofjoy:
Je had mij dan ook niet verteld dat je truffels gegeten had en dus aan het trippen was. :P
Daar kwam ik pas achter toen je al een tijdje aan het vertellen was. :grin:
Klik om te vergroten...


hahaha echt? oh sorry man :grin: ik kan me van het eerste uur zowiezo weinig herrineren, alleen de dingen die ik op geschreven had, die gaven me een soort rode draad erdoor heen..

Nogmaals mijn excuses dan :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#20
luchtigtoetje zei:
hahaha echt? oh sorry man :grin: ik kan me van het eerste uur zowiezo weinig herrineren, alleen de dingen die ik op geschreven had, die gaven me een soort rode draad erdoor heen..

Nogmaals mijn excuses dan :grin:
Klik om te vergroten...

Stop met sorry te zeggen daarvoor ! :grin:

Je hebt nog al eens een heel verhaal vertelt, toen was ik zelf aan het trippen, ik heb veel gelachen toen. :tearsofjoy:

Misschien dat als ik deze keer ook aan het trippen was geweest dat ik het wel begrepen had. :P

Ik vindt het iig niet erg. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."