Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHier opent ik na mijn 2de joint...(live)

Hier opent ik na mijn 2de joint...(live)

41 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#1
Veel moeilijker uit te leggen, laat het mij maar (ben te knetter, geloof ik.) . Wel veel kicke gevoel. Nu heb ik mijn Spa Blauw op. lekker koud zeg....
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#2
Godverdomme, wat is die NLX heftig man!
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sorry, dat ik net zei.
Ben helaas niet van deze wereld. Ben nog steeds een missie naar de Mars. :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#4
Alweer godverdomme, (sorry!)
Het is nu al 1 uur s'nachts.
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik moet zo gaan slapen, anders kan ik morgen geen 1 van mijn benen uit de bed wilt stappen. [Knetter-mode on] nu ben ik wel aan de knetter worden. ik begin nu al aan filosoferen, over hoe ik ga typen.[knetter-mode off]
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#6
zucht bucht wat een klucht
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat is niet goed, dus naar bed :mrgreen:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
slaap lekker ik ben stoned :stoned:
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sorry.....Nu ga ik naar bed. Mazzel!!!! byebye
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wat is echt kicke gevoel, als decetive spelen op dit board. (sorry, mijn [knetter stonedmode on])
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lijkt ook 't beetje op psycholoog. :mrgreen: :mrgreen:
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nee, psychonautisch
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
dat je hebt uitgevonden wat spa blauw is :P ?
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hahahaha, nu val ik bijna van mijn stoel af.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
best logisch na zo'n geweldige ontdekking :stoned:
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#16
Godverdomme, wat heb jij altijd leuke humor, man! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :stoned: :stoned: :stoned:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#17
wiet rokers onder elkaar , altijd pret :stoned:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#18
amai gij hebt hier veel posts achter elkaar gezet hahaha
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#19
:smoke: :stoned:
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#20
Goeiemorgen,
Nu zet ik mijn report van gisteren op het rijtje.
Maar NLX krijgt ook een "respect" titel.
Want gisteren ging ik echt knetter hard aan spacen.
Flinke dosis aan filosofie. :mrgreen:
Even terug...
=================
Ongeveer 10 uur nam ik grolsch pilsje. :beer: en een jointje op.
En beetje rond hangen op dit board.
Toen dacht ik uit verveling, "ik draai nog een jointje", tussen tijd ging ik weer naar de koelkast om een pilsje pakken.
Voelde een lichtelijk stoned van 1 jointje.
Rond 11 a 12 uur rookte ik 2de joint op.
Dacht ik dat wel leuk om tripverslag van maken.
Het moet lukken,dacht ik. Maar veel moeizaam typte ik met mijn gevoelens in.
Hoe meer ik aan situatie waarneem met mijn gevoelens, hoe harder filosofie gaat.
Op gegeven moment was ik helemaal aan knetter worden.
Ik typte overal en gekst in...
Onder dwang probeerde ik serieus uitleggen, maar hoe ik deed ,weet ik echter niet meer. :mrgreen:
Maar gelukkig vandaag kan ik terug kijken op mijn 'live' report, dan herriner ik weer.
Enne , over Spa blauw. Lijkt het wel dat ik hard vanuit aarde in de lucht geschoten. Daaraan dacht ik over geweldige uitvinding van lamp daarvoor kan ik "zien" in de donker. Steeds knetter .. :mrgreen:
Tja, nadat ik mijn PC uitzetten , liep ik wel 5 x door de kamer heen om te kijken of de deuren goed dicht waren.(Tja, was net zo gek als de deur :mrgreen: )
Nu zeg ik ook NLX respect, naast Salvia.
Nu beloof ik met mijn erewoord dat ik niet meer weer aan NLX gebruiken.
NLX RESPECT
Zo is mijn verslagje.
P.S. ben nog niet helemaal nuchter. :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."