Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHier opent ik na mijn 2de joint...(live)

Hier opent ik na mijn 2de joint...(live)

41 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nu ga ik echt slapen, welterusten allemaal!! Slaap lekker, kindjes van me..BYEBYE
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat is echt kicke gevoel, als decetive spelen op dit board. (sorry, mijn [knetter stonedmode on])
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lijkt ook 't beetje op psycholoog. :mrgreen: :mrgreen:
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee, psychonautisch
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
dat je hebt uitgevonden wat spa blauw is :P ?
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hahahaha, nu val ik bijna van mijn stoel af.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
best logisch na zo'n geweldige ontdekking :stoned:
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#8
Godverdomme, wat heb jij altijd leuke humor, man! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :stoned: :stoned: :stoned:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
wiet rokers onder elkaar , altijd pret :stoned:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#10
amai gij hebt hier veel posts achter elkaar gezet hahaha
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#11
:smoke: :stoned:
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#12
Goeiemorgen,
Nu zet ik mijn report van gisteren op het rijtje.
Maar NLX krijgt ook een "respect" titel.
Want gisteren ging ik echt knetter hard aan spacen.
Flinke dosis aan filosofie. :mrgreen:
Even terug...
=================
Ongeveer 10 uur nam ik grolsch pilsje. :beer: en een jointje op.
En beetje rond hangen op dit board.
Toen dacht ik uit verveling, "ik draai nog een jointje", tussen tijd ging ik weer naar de koelkast om een pilsje pakken.
Voelde een lichtelijk stoned van 1 jointje.
Rond 11 a 12 uur rookte ik 2de joint op.
Dacht ik dat wel leuk om tripverslag van maken.
Het moet lukken,dacht ik. Maar veel moeizaam typte ik met mijn gevoelens in.
Hoe meer ik aan situatie waarneem met mijn gevoelens, hoe harder filosofie gaat.
Op gegeven moment was ik helemaal aan knetter worden.
Ik typte overal en gekst in...
Onder dwang probeerde ik serieus uitleggen, maar hoe ik deed ,weet ik echter niet meer. :mrgreen:
Maar gelukkig vandaag kan ik terug kijken op mijn 'live' report, dan herriner ik weer.
Enne , over Spa blauw. Lijkt het wel dat ik hard vanuit aarde in de lucht geschoten. Daaraan dacht ik over geweldige uitvinding van lamp daarvoor kan ik "zien" in de donker. Steeds knetter .. :mrgreen:
Tja, nadat ik mijn PC uitzetten , liep ik wel 5 x door de kamer heen om te kijken of de deuren goed dicht waren.(Tja, was net zo gek als de deur :mrgreen: )
Nu zeg ik ook NLX respect, naast Salvia.
Nu beloof ik met mijn erewoord dat ik niet meer weer aan NLX gebruiken.
NLX RESPECT
Zo is mijn verslagje.
P.S. ben nog niet helemaal nuchter. :mrgreen:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#13
dude,leer typen!,want dit is niet te begrijpen!!!!! :rolleyes: :rolleyes: :grin:
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja dat maakt het echt superwazig. 't Is wel grappig :)
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#15
Sorry, allemaal.
Dat is waar, super wazig. :mrgreen:
Ik kap psychonautische gedoe ermee.
Ik voel me laatste tijd niet zo fit meer.
Te veel paddo's gegeten en te veel blowen en ook te veel zuipen.
Ik denk voorlopig 1 maand lang clean blijven. of misschien nog langer :sunglasses:
Pkoeiaard.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#16
tsja, je staat wel stil bij de dingen die 'normaal' zijn. Niks mis mee. maar de lamp een geweldige uitvinding, tsja, vuur heeft ook wel iets vind ik :P
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
SpacingBen zei:
tsja, je staat wel stil bij de dingen die 'normaal' zijn. Niks mis mee. maar de lamp een geweldige uitvinding, tsja, vuur heeft ook wel iets vind ik :P
Klik om te vergroten...

en wat dacht je van internet
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#18
Pkoeiaard zei:
Goeiemorgen,
Nu zet ik mijn report van gisteren op het rijtje.
Maar NLX krijgt ook een "respect" titel.
Want gisteren ging ik echt knetter hard aan spacen.
Flinke dosis aan filosofie. :mrgreen:
Even terug...
=================
Ongeveer 10 uur nam ik grolsch pilsje. :beer: en een jointje op.
En beetje rond hangen op dit board.
Toen dacht ik uit verveling, "ik draai nog een jointje", tussen tijd ging ik weer naar de koelkast om een pilsje pakken.
Voelde een lichtelijk stoned van 1 jointje.
Rond 11 a 12 uur rookte ik 2de joint op.
Dacht ik dat wel leuk om tripverslag van maken.
Het moet lukken,dacht ik. Maar veel moeizaam typte ik met mijn gevoelens in.
Hoe meer ik aan situatie waarneem met mijn gevoelens, hoe harder filosofie gaat.
Op gegeven moment was ik helemaal aan knetter worden.
Ik typte overal en gekst in...
Onder dwang probeerde ik serieus uitleggen, maar hoe ik deed ,weet ik echter niet meer. :mrgreen:
Maar gelukkig vandaag kan ik terug kijken op mijn 'live' report, dan herriner ik weer.
Enne , over Spa blauw. Lijkt het wel dat ik hard vanuit aarde in de lucht geschoten. Daaraan dacht ik over geweldige uitvinding van lamp daarvoor kan ik "zien" in de donker. Steeds knetter .. :mrgreen:
Tja, nadat ik mijn PC uitzetten , liep ik wel 5 x door de kamer heen om te kijken of de deuren goed dicht waren.(Tja, was net zo gek als de deur :mrgreen: )
Nu zeg ik ook NLX respect, naast Salvia.
Nu beloof ik met mijn erewoord dat ik niet meer weer aan NLX gebruiken.
NLX RESPECT
Zo is mijn verslagje.
P.S. ben nog niet helemaal nuchter. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Heeft niet zoveel met die NLX te maken, het heeft puur met je humeur te maken. Tuurlijk maakt het uit of je sterke wiet soort hebt of een mindere ( buitenwiet). White Widdow is een uber, maar toch is het altijd anders, emoties spelen voor mij in ieder geval een hele grote rol! Ik wordt knetter wanneer ik helemaal chill ben, maar wanneer er ook maar iets is wat voor mijn gevoel niet chill zit, dan kan ik ook niet lekker goed stoned worden, dus geen space night dan :(
m
metaldevil666Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Faalreport v.d. maand *nomineert*

Stoned ben je.. daar kan je geen (boeiend) report van maken..
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#20
De laatste keer dat deze gebruiker online was, is 2006. Dus waarschijnlijk gaat hij je bericht niet lezen. Niet dat je geen gelijk hebt, want het is inderdaad een report van niks.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."