Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4,5 Q-Dance pillen

4,5 Q-Dance pillen

16 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja vind je het gek met 4,5 x 180mg=810mg mdma.
S
STONER030Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ga ook een kleine tripreport maken, enjoy:)
Ik ben net 16 geworden en was met een paar vrienden in Zeeland, waar een goede vriend van mij een strandtent heeft. Die vriend van mij had een zak met 100 Q-Dance pillen gekocht.
Rond een uur of 10 kwamen we aan op de strandtent, 2 uur en een 20 zak wiet verder (flink stoned dus) was iedereen er en begonnen we. We begonnen met 1 pilletje de man, maar na drie kwartier (normaal slaat hij snel in bij mij) voelde ik nog niets dus ik had er nog een genomen.
Een kwartiertje later sloeg hij toch een partij sterk in, ik kreeg een kaakklem en alles dus ik ging al flink losjes, toen nog 2 keer een halfje genomen, en toen begon ik te hallucineren. Was een van de leukste dingen die ik ook gezien had dus ik was van 3 uur tot 6 uur op het strand met die vrienden, heerlijk gezwommen enzo tussendoor nog 1,5 pil meer genomen, ik schijn ook van 2 meter hoog gevallen te zijn maar weet ik ook niks meer van. Maarja, heel dom, vergeten te drinken! dus rond een uur of 1 die middag begon ik me een partij klote te voelen, ik had mezelf gebrand met een peuk, ik had mezelf helemaal opengekrabt, er zaten 2 ongelofelijk grote gaten in mijn wangen (tandenknarsen) en had de hele tijd het gevoel dat ik moest kotsen, maar toen kwam het ergste nog, ik moest nog vier uur in de trein naar huis, alles wat er mis kon gaan ging mis (trein vertraging, bussen reden niet) dus ik kwam uiteindelijk rond een uur of 10 thuis, ben toen meteen in bed gaan liggen, verschrikkelijke nachtmerries gehad.
Het was een leuk naggie, maar nooit meer zo extreem.
Ciao
F
FelineLid
01-01-2024, 00:00
#3
Spoor jij?
D
DakpanLid
01-01-2024, 00:00
#4
16 jaar en waarschijnlijk niet zwaarder dan 65 a 70 kg. Oh dan, je hebt dan maar 6 keer zoveel gebruikt als aanbevolen.

In een ander bericht las ik ook al dat je om de twee weken gebruikt. Je moet het natuurlijk zelf weten, het is jouw leven, jouw hersenen en op je 16e zal het vast helemaal te gek zijn. Toch raad ik je ten zeerste aan om jezelf even goed in te lezen in het spul dat je wilt gaan gebruiken alsvorens je ermee begint.

Als je op deze manier door blijft gaan (en zeker op deze leeftijd), dan verkloot je jezelf aardig, maar daar zul je vroeg of laat zelf wel achter komen.
S
SaltzerLid
01-01-2024, 00:00
#5
inExtase zei:
Spoor jij?
Klik om te vergroten...
m
mmhjaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Denk de volgende keer 2 x na , je gebruikt xtc nog niet zolang en als je nog lang plezier in de aankomende keren wil . Moet je niet 4,5 pakken pak er 1 en later misschien een 1/2 erbij de verleiding kan groot zijn , maar wat jij doet bouw je wel heel snel tolerantie op . En waar ligt de grens voor een ervaren gebruiker zijn 4 pillen of zeg maar 600mg mdma veel .
En Meer is niet altijd beter mg vs side effects
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het belangrijkste bij mdma is less is more...

Alleen van de eerste 2 pillen zul je je euforisch en happy voelen de andere 2.5 geven je alleen maar het 'vage harrie' en wappie gevoel.... daarbij hoe meer mdma, hoe erger de kater... Als ik jouw was had ik de komende 2 maanden ff niets genomen en 5-HTP aangeschaft om je serotonine voorraad weer ff op peil te brengen.

Succes de volgende keer, :wave:
S
STONER030Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Dit was ook uitzonderlijk veel, ik hou et nu op eerst eentje en dan na een uur of 2 nog een halfje. ik doe het rustig aan
j
jaapiLid
01-01-2024, 00:00
#9
buiten dat het erg veel is,

Je vochtinname is best belangrijk. Niet drinken tijdens je xtc ervaring kan je makkelijk
het ziekenhuis in krijgen.

Misschien beter om van harddrugs voorlopig even af te blijven als je de zelfdicipline niet
hebt om het correct te doen.

gr
S
STONER030Lid
01-01-2024, 00:00
#10
buiten dat het erg veel is,

Je vochtinname is best belangrijk. Niet drinken tijdens je xtc ervaring kan je makkelijk
het ziekenhuis in krijgen.
Klik om te vergroten...
Weet ik, maar doordat ik buiten op het strand aan het hallucineren was, ben ik dat helemaal vergeten, heel dom natuurlijk :xtc:
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
STONER030 zei:
buiten dat het erg veel is,

Je vochtinname is best belangrijk. Niet drinken tijdens je xtc ervaring kan je makkelijk
het ziekenhuis in krijgen.
Klik om te vergroten...
Weet ik, maar doordat ik buiten op het strand aan het hallucineren was, ben ik dat helemaal vergeten, heel dom natuurlijk :xtc:
Klik om te vergroten...
Vandaar zijn tweede zin dus..
jaapi zei:
Misschien beter om van harddrugs voorlopig even af te blijven als je de zelfdicipline niet
hebt om het correct te doen.

gr
Klik om te vergroten...
S
STONER030Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Gister heb ik het met een goede vriend van mij erover gehad en zijn we tot de conclusie gekomen dat ik verslavings gevoelig ben en dat als ik nu al veel aan de pillen ga dat er een heel grote kans is dat het van kwaad tot erger gaat, dus ik ga vrijdag nog naar een feest waar ik een pil neem, en daarna stop ik voor een paar maandjes.
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
STONER030 zei:
Gister heb ik het met een goede vriend van mij erover gehad en zijn we tot de conclusie gekomen dat ik verslavings gevoelig ben en dat als ik nu al veel aan de pillen ga dat er een heel grote kans is dat het van kwaad tot erger gaat, dus ik ga vrijdag nog naar een feest waar ik een pil neem, en daarna stop ik voor een paar maandjes.
Klik om te vergroten...
Doe vrijdag maar gewoon drank. Van 1 pil ga je echt weinig voelen.
S
STONER030Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Nee, ik heb een hekel aan drank (mijn opa en oma waren alcoholisten en hebben zich doodgezopen) ik neem er rond een uur of 10 eentje en dan 11u/half 12 nog een. :xtc:
P
PerrydiculousLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dit is ziek, dom en je mag blij zijn dat je dit überhaupt hebt overleefd.
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
STONER030 zei:
Nee, ik heb een hekel aan drank (mijn opa en oma waren alcoholisten en hebben zich doodgezopen) ik neem er rond een uur of 10 eentje en dan 11u/half 12 nog een. :xtc:
Klik om te vergroten...
Die drank was meer een optie zodat je je pillen laat liggen. Gast serieus je hebt je hersenen al genoeg vertieft.
Weet niet hoelang geleden je vorige keer was, maar aan de serieusheid waarmee je toen je net 16 was bijna een gram mdma naar binnen schoof, ga ik er van uit dat je vorige keer minder dan een maand terug was.
S
STONER030Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Mijn laatste x was zaterdag, Dat was ongeveer 2 maanden geleden ofzo

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."