Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2e keer verschillende soorten door elkaar (XTC)

2e keer verschillende soorten door elkaar (XTC)

22 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
S
STONER030Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik herken wel wat van het verhaal, bij mij was dit (alleen) de volgende dag ook het geval, maar dit kwam volgens mij door slaaptekort (had helemaal niet geslapen) en uitdroging, ik had ook wel hallucinaties de dag erna maar een stuk minder erg als jij.
s
showiiiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo allemaal,

Omdat dit mijn 1e tripreport is zal het wel niet veel voorstellen,

Ik R, 17 jaar oud, was met mijn vrienden, J,Y,D,J,B en nog een paar aan het stappen geweest in discotheek Takens.

Voordat we heen gingen hebben we bij D en J zijn huis een paar biertjes gedronken totdat de drank er lekker in zat, Toen zijn we naar Takens gegaan ongeveer om kwart over 10 , we waren aangekomen om half 11 .

Dus ik ging naar binnen met de rest. betaalde entree, kocht een paar biertjes, beetje meiden kijken, altijd leuk.

Toen bood mijn kameraad J, mij een pil aan, dit was een Albert Heijn 130mg tablet.
Deze heb ik ingenomen en al gauw (20 min) voelde ik me al wous.

Ik was nog niet op zijn top leip, maar ik voelde de inslag, en deze was behoorlijk hard, dit was mijn 2e ervaring met maar de 1e keer heb ik het minder ervaren dan deze keer. misschien omdat het nu binnen was en toen buiten ? vorige keer hadden we een Blauwe Mitsubishi .

Een poosje later nam ik mijn 2e, dit was een Roze Nike. deze viel zeer goed. ik had nu dus 2 tabletten op. 1 van 130 mg en 1 van 108 mg. toen deze erin zaten ben ik lekker gaan feesten en heb ik met mijn vaago hoofd ook nog 3 meiden gescoord!

Even later heb ik nog een Roze Nike van die kerel gekregen, viel ook zeker weer goed.

Dus takens was afgelopen. we gingen naar huis, maar mijn kameraad J nam me mee naar een kameraad van hem die ik niet kende, deze heette R .

Daar binnen was ik nog hardstikke wous, we zaten wat binnen te praten gezellig muziekje erbij en gewoon prima naar men zin gehad. toen kwam de pep en ketamine op tafel, dus lijntje pep en keta genomen.

Dit was wel heel zwaar omdat dit mijn 1e keer keta was en gelijk met pijp er achteraan , dat was dus best hard. Want heb niet echt veel ervaring op drugs en trippen.

Maargoed. Dit ging dus prima, alleen toen het uitwerkte dacht ik dat ik nokkie ging, ik kreeg het koud, ik ging zweten, ik werd duizelig, en alles draaide om me heen, het werd zwart voor men ogen en ik dacht, wtf is dit :confused: .

Even laten kreeg ik braakneigingen en ik werd een beetje para, ik wou snel wel ik wou gewoon naar mijn huis lekker in bed liggen. een poosje laten heb ik wat suikerwater gehad en 2 worstenbroodjes, toen kwam ik wat bij, want ik was ook helemaal bleek geworden.
daarna ben ik naar huis gegaan en was er niks meer aan de hand.

Maar NU ik deze report schrijf, heb ik last van zware hallucinaties .

J zei tegen mij dat de Roze Nikes misschien mCPP bevatten , want ik heb is wat nagelezen en de effecten klopten zo al wel een beetje met wat ik had, dus waarschijnlijk heb ik 1 goeie pil gehad, dus de albert heijn , en 2 pillen met mCPP .

Maar is het normaal dat ik de volgende dag hard hallucineer? ik zie schemeringen door mijn huis lopen, ook zit ik nu achter de computer, ik zie telkens wat achter mij bewegen, en als ik snel kijk is het weg. Ik word dus een beetje para van mezelf, ik weet het is nep , maar toch het is echt freaky.

Toen ik net naar beneden liep was alles donker, er brandde geen 1 lichtje!
Ik liep dus naar de keuken, want ik wou wat gaan koken, dus ik sta in de keuken, ik sta recht voor de keuken kastjes, en zie ik daar ineens een oudere man staan met een wazig hoofd dat echt heel snel en raar alle kanten op bewoog, echt heel raar. ik werd er best scary van en rende dus naar boven :openmouth:

Sindsdien ben ik boven gebleven en heb ik deze tripreport gemaakt.

hoop ook wat van jullie te horen over wat deze hallucinaties kunnen zijn en of het door de mCPP komt.

Alvast bedankt, en graag reacties! :)

Smoke Weed EveryDay! :stoned:
s
showiiiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kleine update erbij,.

vanavond 6-11-2011 om ongeveer 22:00 ,

Kreeg ik echt mijn hallucinatie nogsteeds van die pil van zaterdag een echte shock, en denk dat ik nu behoorlijk para word.

Ik zie mensen ? ik zie kinderen ?

Ik zit nu achter de pc, zodra ik naar links van me kijk, staat er een donker meisje naast me, zodra ze me ziet. of ik haar. dan loopt ze heel snel naar achterin de hoek van mijn kamer in en verdwijnt het. ik had het vanmiddag ook al met een man in de keuken . deze was raar, maar van dit meisje blijft toch wel hangen.

Ik vind het vreemd en voel me er echt niet meer chill onder. ik begin te trillen, mijn pupillen zijn sinds zaterdag avond al helemaal zwart en groot.

wat kan ik doen? en kan dit door die verkeerde pil komen met mCPP ?
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb je vanacht geslapen? Heb je gegeten?
wat bedoel je met de pijp er achteraan?
Ben je alleen?
s
showiiiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tufnut zei:
Heb je vanacht geslapen? Heb je gegeten?
wat bedoel je met de pijp er achteraan?
Ben je alleen?
Klik om te vergroten...

ik heb gegeten, heb zelf de frituur aan gezet. ik ben na het feeest niet gaan slapen omdat we een afterparty hadden met pep en keta . dit beviel goed, maar nu wat minder en denk echt dat het aan de roze nike ligt.

ik ben alleen ja. en wat bedoel je met de pijp?
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#6
Daar heb jij het over bij het stukje waar je keta en pep neemt...

Als je niet geslapen hebt en dergelijke hoeveelheden en combies op hebt dan moet je niet zeuren, maar gewoon lekker op de blaren zitten :wink:
Veel XTC (en 2x108 en 1x130 mg is dat -of weeg je 150 kg?-) kan je al behoorlijk uitputten en vage gevoelens geven de dag nadien, maar als je ook nog eens pep (pep en xtc is erg neurotoxisch -oftewel schadelijk voor de hersens-) neemt en ook nog eens ketamine dan vind ik vage klachten geen verassing. Slaaptekort maakt mensen zowiso para en dat met jou gebruik erbij maakt dat je snel moet gaan slapen en je moet voorbereiden op wat minder prettige dagen.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bovendien zal de pep en keta m,ogelijk niet getest zijn, wat nog eens extra effecten/belasting kan geven.

Onthoud voor een volgende keer dat met drugs meer vaak niet beter is en dat het niet de stof is die zozeer voor ellende zorgt, maar vooral de wijze van gebruik!!
s
showiiiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ok bedankt voor de info. Ik va proberen te slapen en laat jullie morgen weten. Ik ben ongeveer 70 kg en 1.90 lang.
s
showiiiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zal de volgende keer wat beter opletten haha.

Werd vandaag (7-11-2011) wakker, ik trilde behoorlijk. Ik tril anders ook weol maar niet zo erg. Ik kon niet normaal dingen vasthouden, toen ik in de spiegel keek waren mijn pupillen nogsteeds zo belachelijk groot. Ik ga vandaag naar school om te kijken hoe het gaat.
D
DakpanLid
01-01-2024, 00:00
#10
showiii zei:
dit was mijn 2e ervaring met maar de 1e keer heb ik het minder ervaren dan deze keer.
Klik om te vergroten...
Dit was dus je 2e keer dat je xtc gebruikt hebt, begrijp ik hieruit? Wanneer was die eerste keer en hoeveel had je toen gebruikt? Heb je ooit andere drugs in combinatie met elkaar gebruikt, zoals dit weekend?
s
showiiiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dakpan zei:
showiii zei:
dit was mijn 2e ervaring met maar de 1e keer heb ik het minder ervaren dan deze keer.
Klik om te vergroten...
Dit was dus je 2e keer dat je xtc gebruikt hebt, begrijp ik hieruit? Wanneer was die eerste keer en hoeveel had je toen gebruikt? Heb je ooit andere drugs in combinatie met elkaar gebruikt, zoals dit weekend?
Klik om te vergroten...

de 1e keer was op 23 augustus 2011. toen had ik een blauwe mitsubishi, dat was een halfje, en toen 1-2 uur later nog een kwartje erbij .

verder heb ik is een keer pep gebruikt. maar hier merkte ik niks van.
verder blow ik bijna elke dag. (wiet hasj) laatst tijd veel zelf gekweekte :stoned:

en verder niet veel drugs gebruikt.

heb vandaag geen last gehad van hallucinaties, vannacht in bed wel. ik zag het meisje weer en rare vlekken op het plavond en net of er iemand boven mij hing met zijn gezicht,.

ik heb er gek genoeg alleen last van als het donker is .
D
DakpanLid
01-01-2024, 00:00
#12
showiii zei:
ik heb er gek genoeg alleen last van als het donker is .
Klik om te vergroten...
Heb zelf slechts één keer xtc gebruikt en dus weinig ervaring mee. Tijdens de trip heb ik geen echte hallucinaties gehad. Enkel een paar keer dat ik dacht dat er iemand aan kwam lopen van de zijkant, maar bleek telkens niets te zijn. Heb ook echt vrijwel alleen maar op de bank gezeten, 6 uur lang.

Echter had ik de eerste 2 nachten ofzo na die avond, wel 's nachts een soort van hallucinaties gehad, net als jij. Ze waren alleen lang niet zo extreem als die van jou, omdat ik nu (half jaar later) al niet eens meer kan herinneren wat ik nou zag/voelde tijdens die hallucinaties. Bij mij waren ze dan ook niet beangstigend, maar gewoon vaag..

Omdat jij wat extremer gebruikt heb, zijn de hallucinaties ook extremer. Maar het zal vanzelf overgaan, lijkt mij..
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je hebt je hele neurotransmitterhuishouding overhoop gegooit (en dan zeg ik het nog netjes). Dit is na een nachtje slapen echt niet ineens weg. Sterker nog..., maak je maar op voor een klote dag morgen!! :rockband: :rock: :kots: :rockband:

Dat je in het donker meer last van je para hebt vind ik ook niet vreemd. In het donker is het moeilijker kijken en dus de kans groter dat je hersenen moeite hebben met interpreteren wat je ziet. Dan ga je sneller 'gekke' dingen zien.

Dus nogmaals: je zult op de blaren moeten zitten!!
s
showiiiLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik had het al verwacht, was vandaag op school ook wel beetje te zien, veel schrik momenten als ik werd aangesproken of aangetikt . en zat er aan te denken om straks een joint te roken, maar aangezien ik wel snel para ben als ik stoned ben, en ik nu al redelijk para word. laat ik dat maar niet doen. maarja ik weet dat het nep is, maar het blijft behoorlijk eng om zulk soort dingen te zien.

maarja ik zal dus dan idd maar op de blaren moeten zitten! :angry:
s
showiiiLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hallo,

Heb vandaag nog geen last gehad van hallucinaties, wel schrikmomenten nog en best wel moe .

Gister avond nog 2-3x een hallucinatie gehad. maar het trekt gelukkig weg :)


:rock: :wave:
d
dannydeman8Lid
01-01-2024, 00:00
#16
je bent 70 kl he je rekend altijd zoo een beetje 2 ml per kl maar wat jij op heb :confused:
snap ik ook niet egt
als ik naar een feesie ga gebreuk ik 2 pillen
dan ken ik de week daarop moeilijk in slaap komen dus eigelijk is dat al te veel voor mij JIJHEB ER ZELF 3 + PEP EN KET ERBIJ
je moet je grenzen leren kennen ken je dat niet
gebruik het dan niet
e
edblok2Lid
01-01-2024, 00:00
#17
[modbreak]
H
HuitimboLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik zou inderdaad maar eens goed nagaan of drugs wel het juiste voor je is.
XTC in combi met alcohol is al slecht, laat staan met de shit die jij gebruikt hebt.
:rockband:
s
showiiiLid
01-01-2024, 00:00
#19
Haha thx voor deze super reacties allemaal! :wave:

Ik was al behoorlijk dronken toen ik het deed, dus dan doe ik domme dingen , en ik ga dit ook niet weer doen. volgende keer neem ik er gewoon ''1'' mee en dan vermaak ik me ook wel. maar niet weer zo ernstig als dit hoor haha :P


:stoned:
j
jaapiLid
01-01-2024, 00:00
#20
zoiezo is xtc en alcohol geen goed plan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."