Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hey ik ken het probleem. had het in het begin ook wel is. maar het is na mijn mening het THC gehalte dat in het wiet verwerkt zit, ik weet niet wat voor wiet je rookt? zelf gekweekt? of shop wiet. shopwiet is natuurlijk altijd wat sterker. en ik heb ook wel is als ik heb geblowd, en ik blow bijna elke dag wel. als ik stoned ben, en dan een shaggie of een sigaret ga roken, dat ik dan draaierig word. ik zou gewoon ff rustig aan doen en laat je lichaam even wennen aan de THC."
"ja dat bedoel ik eigenlijk ook, maar het duizelig worden kan ook door de tabak komen, tenminste als ik een jointje draai met zware shagg. word ik duizelig, als ik het met halfzware doe of een sigaret niet . je moet gewoon lichaam even laten wennen denk ik gewoon rustig beginnen met jointje. en idd een keer puur roken."
"zeker doe ik dat! is super goeie vriendin van mij en zal het echt kut vinden als der wat overkwam, maar ik ben zelf ook onder xtc, maar ik weet nog wel wat ik doe, maar ik zal er alles aan doen om haar een fijne trip te geven!"
"Bedankt voor deze nuttige reaties! Ik ga me er ff in verdiepen en ff een datum plannen voor wanneer we het gaan doen. Laat het jullie nog weten!"
"Uit ervaring zou ik zeggen, doe het als jullie je allebei goed voelen, als je je down voelt kan dat je trip ook beïnvloeden. dus ik zou het echt doen als je helemaal happy bent"
"dat is verschillend, je weet niet hoe ze erop reageerd, en zijn zat mensen die fout gaan van harddrugs, ik denk dat de meesten hier op dit forum wel een keer zijn fout gegaan van drugs, ik iniedergeval wel. je doet er niks aan maar het gebeurt. ik zou zeggen, probeer het, wij kunnen niet over jou en je vriendin beslissen, ik ga het binnenkort ook met een vriendin doen, maar ik raad het haar niet aan, het is haar eigen keuze. en je kan met xtc vaak een dip krijgen de week erna of misschien wel eerder of later. ben je gewoon een dagje of 2 down, en nergens zin in. tenminste dit had ik! ik heb zaterdag zelf wat te veel gehad, en ik ben nu nogsteeds aan het hallucineren, lees anders mijn tripreport is."
"Dan wens ik je bij deze alvast veel succes en plezier! en voorzichtig aan doen, maak anders ook een tripreport als het gebeurd is, ben zeer benieuwd!"
"Hallo. Ik heb nu redelijke ervaring met de 2C tripmiddelen en Paddo's en Truffels etc... Maar is het mogelijk, om van huishoudelijke producten een middel te maken waar je (licht) van gaat trippen? had al gehoord over de nootmuskaat, alleen dan de noot zelf en niet het kruid. Verder heb ik laatst een ervaring opgedaan in een licht en geluids dichte kamer. Men zei dat je hiervan ging trippen als de hersenen zich niet van bewust waren waar het was of als het niks hoort waardoor je dus kan gaan hallucineren. Maar heb het niet afgemaakt want had andere dingen te doen :P Mijn vraag is nu dus, zijn er middelen in het dagelijkse leven wat je kan nemen waardoor je gaat trippen/hallucineren ? B.v.d R"
"Nathaniel zei: Hahahaha tja zo kan je het ook zien maar toch is dit niet het idee achter "meedewerking gevraagd" Trippen op nootmuskaat kan maar volgens mij zijn de hoeveelheden zo groot dat het haast onvermijdelijk gepaard gaat met buikkramp en misselijkheid. Meest gangbaar huis/tuin/keuken-tripmiddel is in Nederland denk ik DXM bevattende anti-hoest siroop of capsules. Goed opletten dat het middel enkel DXM als actieve stof bevat, in geval van Daro-retard niet vergeten de bolletjes eerst te crushen. En nog belangrijker eerst zeer goed inlezen over DXM. Een gedeelte van de mensheid heeft een soort allergie wat tot zeer nare gevolgen kan leiden. Daarnaast groeien in Nederland verschillende psycho-actieve paddestoelen. Het inheemse puntig kaalkopje (Psilocybe semilanceata) en de Amanita muscaria. Ook hierbij belangrijk een flinke studie te doen voor jet het bos in gaat om te zoeken. Vooral het kaalkopje heeft een aantal zeer gelijkende soortgenoten die je echt niet in je lichaam wil hebben. De amanita bevat geen psylocibine. De belangrijkste werkzame stoffen in de vliegenzwam zijn muscimol, muscazone en iboteenzuur. Lekker reports lezen dus om een goed beeld te krijgen wat deze paddestoel met je doet. Amanita bevatten ook het giftige muscarine, maar als de zwammen gedroogd worden verdwijnt dit. showiii zei: Verder heb ik laatst een ervaring opgedaan in een licht en geluids dichte kamer. Men zei dat je hiervan ging trippen als de hersenen zich niet van bewust waren waar het was of als het niks hoort waardoor je dus kan gaan hallucineren. Klik om te vergroten... Dit noemen we sensore deprivatie, ook een manier. In dit straatje past ook lucide dromen, meditatie en trippen doormiddel van bepaalde geluids golven. Bekendste medium voor die geluidsgolven is i-doser, al lopen de meningen en ervaringen daarmee sterk uiteen. In de natuur is er nog één veel voorkomende plant waarvan je gaat trippen. Die ga ik niet noemen want het is geen trippen maar een delerium, op een stof die al snel een overdosis is met de dood als gevolg. In het beste geval kom je dagen na inname bij, in een dwangbuis op de longstay...Kenners weten welke plant ik hier bedoel. Uiteindelijk advies aan jou is dus eigenlijk om gewoon maar eens heel Erowid (bijvoorbeeld) te gaan lezen en leren wat voor magie onze planeet en lichaam rijk is en wat de risico's zijn. Goeie reis Klik om te vergroten... Hey dankjewel voor je reactie! Maar DXm is een bestandsdeel van een hoestdrank etc toch? Dus je zou het stofje eigenlijk los moeten hebben? waar kan ik dit krijgen dan ? En je hebt het over de plant Datura? hier heb ik al wel wat over gelezen, maar deze ervaring is mij wat te.. dus die skip ik En i-Doser heb ik wel is gebruikt, maar ik vind het niks, je voelt je misschien een beetje licht/dizzy maar ik kan verder weinig hallucinaties krijgen met dat programmaatje. En die kruid 'nootmuskaat' , moet je dan echt de verse noot hebben en malen? of kan je ook een potje kruiden halen ? En als het mij niet bevalt ga ik gewoon weer een lekker avondje 2C'en, 2CT7 staat nog niet in mijn rijtje !"
"ja precies, ja ik nam vaak 2CI in combo met 4FMP en daarna een cappie methylone :P :P :P :P :P maar dan weet ik het, thx gasten ! zaterdag eerst maar is flink feesten op wat peppiee"