Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"--DREAM zei: Drugs Infolijn zei: XTC prikkelt het slijmvlies van de maag. Het slijmvlies in de maag kan geïrriteerd raken. De maag wil de XTC dan zo snel mogelijk lozen, de maagwand trekt samen: je moet overgeven. Klik om te vergroten... Kan je voorkomen dat het geirriteerd raakt? Klik om te vergroten... soms heb ik al ik gebruik dat ik tussen het inname en trip miselijk word en heel licht ga voelen en beetje lui zin om te zitten maar dat is bij mij de teken dat ie ga werken maar als ik ga kotse ben ik wel gelijk nugter dan is me pil nog niet opgenomen in je bloed maar ik denk dat je wel ff wet rustiger moet doen kijk je ken wel 1.5 pil hebben maar denk dat je het rustiger moet inemen ik doe meestal 2 per avond maar slik 1x in de 3 maanden ofsoo op een feesie"
"heb ik ook maar dan gebruik ik te veel in korte tijd dan is je rerotine vooraat op of je ebnt gwn moe ken ook aan de sfeer liggen want als iedereen zit ga je ook zitten en jaah kom je der dan ook niet van af die je ogen dicht en dan geniet je van wat je ziet (dat doe ik) hahah heb het soms ook wel is vind het wel leuk maar op feesie heb ik het egt nooit gehad"
"als ze veel begind te zweete geef haar wat chips daar zit zout in vuil je je zout gehaalte aan maar niet te veel de kans op uitdrogen neeemt toe als ze teveel neemt maar fijne trip"
"Dakpan zei: STONER030 zei: Mijn eerste pilletje was op mijn 15e, ben nu 16 en zorg ervoor dat ik niet vaker dan 1x in de 2 weken gebruik. Klik om te vergroten... 16 jaar en elke twee weken een pilletje? Goed bezig hoor. Veel plezier nog met je hersenen voor hoe lang dat nog mag duren.. Klik om te vergroten... 16 jaar en je slik 1 x in de 2 weken ? als ik jou was zouw ik ff rustig aan gaan doen en 1 x in de 2 maanden doen dan houw je teminste iets over van je hersens als je 40 ben maar op deze manier egt niet hoor maar voor de rest moet je het zelf weten"
"probeer het uit zoo ik zeggen"
"egt mooie trip had ook een x paddo's en werd helemaal gek ik dacht dat ik geen oogbol had voelde zoo egt was een vrieding van me ook bij ik zij de heletijd ik heb ogen heb ik ogen zij jaah die heb je ik zij egt niet je liegt ahhahaha maar dat was wel eng hoor maar verder helemaal top trip gehad"
"je bent 70 kl he je rekend altijd zoo een beetje 2 ml per kl maar wat jij op heb snap ik ook niet egt als ik naar een feesie ga gebreuk ik 2 pillen dan ken ik de week daarop moeilijk in slaap komen dus eigelijk is dat al te veel voor mij JIJHEB ER ZELF 3 + PEP EN KET ERBIJ je moet je grenzen leren kennen ken je dat niet gebruik het dan niet"
"Tufnut zei: ja... houd je van appels of van peren? Als je van appels houd zou ik voor speed gaan en als je van peren houd xtc.... Klik om te vergroten... ik hou van appels maar xtc vind ik tog het leuk's"
"leuke report hahah ken veel van terug maar iedereen reageerd er ander op he ! ken aan zoveel dingen denken voel je goed heb je leege maag of juist volle ben je moe maar ik zeg altijd gedachte op 0 en gas met die banaan"
"gewelig mooie trip heb er ook al helemaal zin in om het weer te doen maar knuffelen doe ik ook hoor als ik xtc op heb dat is zoo een lkkr gevoe;"