Hallo allemaal,
Omdat dit mijn 1e tripreport is zal het wel niet veel voorstellen,
Ik R, 17 jaar oud, was met mijn vrienden, J,Y,D,J,B en nog een paar aan het stappen geweest in discotheek Takens.
Voordat we heen gingen hebben we bij D en J zijn huis een paar biertjes gedronken totdat de drank er lekker in zat, Toen zijn we naar Takens gegaan ongeveer om kwart over 10 , we waren aangekomen om half 11 .
Dus ik ging naar binnen met de rest. betaalde entree, kocht een paar biertjes, beetje meiden kijken, altijd leuk.
Toen bood mijn kameraad J, mij een pil aan, dit was een Albert Heijn 130mg tablet.
Deze heb ik ingenomen en al gauw (20 min) voelde ik me al wous.
Ik was nog niet op zijn top leip, maar ik voelde de inslag, en deze was behoorlijk hard, dit was mijn 2e ervaring met maar de 1e keer heb ik het minder ervaren dan deze keer. misschien omdat het nu binnen was en toen buiten ? vorige keer hadden we een Blauwe Mitsubishi .
Een poosje later nam ik mijn 2e, dit was een Roze Nike. deze viel zeer goed. ik had nu dus 2 tabletten op. 1 van 130 mg en 1 van 108 mg. toen deze erin zaten ben ik lekker gaan feesten en heb ik met mijn vaago hoofd ook nog 3 meiden gescoord!
Even later heb ik nog een Roze Nike van die kerel gekregen, viel ook zeker weer goed.
Dus takens was afgelopen. we gingen naar huis, maar mijn kameraad J nam me mee naar een kameraad van hem die ik niet kende, deze heette R .
Daar binnen was ik nog hardstikke wous, we zaten wat binnen te praten gezellig muziekje erbij en gewoon prima naar men zin gehad. toen kwam de pep en ketamine op tafel, dus lijntje pep en keta genomen.
Dit was wel heel zwaar omdat dit mijn 1e keer keta was en gelijk met pijp er achteraan , dat was dus best hard. Want heb niet echt veel ervaring op drugs en trippen.
Maargoed. Dit ging dus prima, alleen toen het uitwerkte dacht ik dat ik nokkie ging, ik kreeg het koud, ik ging zweten, ik werd duizelig, en alles draaide om me heen, het werd zwart voor men ogen en ik dacht, wtf is dit
![:confused:]()
.
Even laten kreeg ik braakneigingen en ik werd een beetje para, ik wou snel wel ik wou gewoon naar mijn huis lekker in bed liggen. een poosje laten heb ik wat suikerwater gehad en 2 worstenbroodjes, toen kwam ik wat bij, want ik was ook helemaal bleek geworden.
daarna ben ik naar huis gegaan en was er niks meer aan de hand.
Maar NU ik deze report schrijf, heb ik last van zware hallucinaties .
J zei tegen mij dat de Roze Nikes misschien mCPP bevatten , want ik heb is wat nagelezen en de effecten klopten zo al wel een beetje met wat ik had, dus waarschijnlijk heb ik 1 goeie pil gehad, dus de albert heijn , en 2 pillen met mCPP .
Maar is het normaal dat ik de volgende dag hard hallucineer? ik zie schemeringen door mijn huis lopen, ook zit ik nu achter de computer, ik zie telkens wat achter mij bewegen, en als ik snel kijk is het weg. Ik word dus een beetje para van mezelf, ik weet het is nep , maar toch het is echt freaky.
Toen ik net naar beneden liep was alles donker, er brandde geen 1 lichtje!
Ik liep dus naar de keuken, want ik wou wat gaan koken, dus ik sta in de keuken, ik sta recht voor de keuken kastjes, en zie ik daar ineens een oudere man staan met een wazig hoofd dat echt heel snel en raar alle kanten op bewoog, echt heel raar. ik werd er best scary van en rende dus naar boven
Sindsdien ben ik boven gebleven en heb ik deze tripreport gemaakt.
hoop ook wat van jullie te horen over wat deze hallucinaties kunnen zijn en of het door de mCPP komt.
Alvast bedankt, en graag reacties!
Smoke Weed EveryDay!
