Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrip van Xtc ( helaas niet geweldig)

Trip van Xtc ( helaas niet geweldig)

38 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
k
kicknoizeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Laat ik maar de wijze mensen spreken,

misschien werd de mdma wel omgezet in MDA zoals je zei..
Maar dan was de trip nog niet echt heftig.
O
OvercomeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Drientje zei:
Ja jij bent echt de expert he? Godverdomme, je komt nog maar net kijken, ik gebruik al 10jaar xtc met regelmaat, dus als er iemand wat mag zeggen ben ik het.
Klik om te vergroten...

No hard feelings, maar wat is dit een godse sneue opmerking zeg.

Probeer je jezelf nou te bewijzen?, ik word zo gek van al die "oude rotten" die altijd maar praten over hoe lang ze wel niet xtc gebruiken en hoeveel ervaring en verstand ze er wel niet van hebben, nou stoer man!

En iedereen op dit forum heeft recht van spreken, niet alleen jij omdat je al wel 10 hele jaren xtc gebruikt!

Sorry, ik kon het niet laten.
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#3
XTC + THC is niet zo slim om te doen, niet onverstandig gewoon zonde voor het pilletje, thc remt namelijk het effect van xtc.
O
OvercomeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Drientje zei:
Ja zo kan ik er ook nog een paar, als hij nou wat zinnigs te melden heeft heeft hij recht van spreken, maar vertellen dat er DXM in xtc pillen zit? Kom nou toch!

Ik heb genoeg vrienden die bij testcentra werken en als het waar zou zijn dan had ik het wel gehoord.
Klik om te vergroten...

Fouten maken is menselijk, je kan toch ook op een normale manier vertellen dat er geen DXM in zit? ik snap niet wat voor meerwaarde het heeft om erbij te vermelden dat je al wel "10 jaar"gebruikt.

En als je genoeg vrienden in testcentra hebt, waarom zeg je dat er dan niet bij?, daarmee maak je jezelf overtuigender dan dat je zegt dat je al wel 10 jaar pillen slikt.

Maar verder geen problemen hoor Drientje :grin:, ik wens je een hele fijne jaarwisseling! :)
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#5
ze heeft gewoon gelijk imo, dit report is rotzooi, en aan ik slik wel 1200 pillen en space em kanker hard reports hebben we gewoon niets...

het is immers delen van ervaringen en informatie niet vertellen dat je een idioot bent die er wel tien op kan...

remove this thread pls
p
pixo207Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Het is ook niet zo verstandig om bij je eerste keer E ook nog eens een paar gram wiet te roken enzo. Als ik wiet en xtc combineer ga ik lichtjes hallicuneren. Gister zag ik een zwevende straatnaampaal om 6 uur smorgens in mijn straat :grin: . Bovendien had je waarschijnlijk gewoon rommel.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Drientje is ok :grin:

Die AT moeten ze echt bannen, wat een downy is dat.
O
OvercomeLid
01-01-2024, 00:00
#8
gNuxx zei:
Drientje is ok :grin:.
Klik om te vergroten...

Haha, je hoort mij niet zeggen dat ik dat niet vind :).
d
donleonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja zo kan ik er ook nog een paar, als hij nou wat zinnigs te melden heeft heeft hij recht van spreken, maar vertellen dat er DXM in xtc pillen zit? Kom nou toch!

Ik heb genoeg vrienden die bij testcentra werken en als het waar zou zijn dan had ik het wel gehoord.
Klik om te vergroten...

Op dit moment circuleren er pillen met DXM. Wij hadden met een groepje wat pillen gekocht. Achteraf bleek dit een verkeerde aankoop te zijn. 1 van de groep werd serieus beroerd en we zijn naar het ziekenhuis gegaan met hem. Er bleek nogal wat DXM aanwezig te zijn. De oorzaak van zijn kortademigheid, hallucinaties en versnelde hartslag dat 6 uur aanhield.
Geen van allen voelden we ons top, misselijkheid, duizelig en druk op de borst hadden we allemaal last van.

Misschien dat je dit aan je vrienden van de testcentra kan doorgeven.

Mvg, DL.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
En hoeveel DXM zat er in 1 pil?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
en hoe zag de pil er uit (zegt natuurlijk niet altijd wat dat weet ik) ?
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Plimu zei:
je gaat niet trippen op xtc

je gaat spacen van xtc

niet trippen

kan het nou een keer over zijn met dat ge-trip op xtc :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned:
Klik om te vergroten...

Klopt. Trippen niet, maar ik hallucineer wel altijd met xtc op.
s
suzajLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik kan het niet

Hallo iedereen.

Ik heb laatst samen met mijn vriend MDMA en paddo's gebruikt.
Mijn vriend is beide keren hard wezen trippen. Ik voelden totaal niks.
Ik gebruik bijna dagelijks ritalin omdat ik add (concentratistoornis) heb. Kan het doro de ritalin komen dat ik niet "kan"trippen?

Groetjes!
I
ILikeWeedzzLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mag ik aan de kenners hier vragen, als 7% van de MDMA omgezet word naar MDA, hoe kan het dan dat op:

-3x blauwe nike
-3x blauwe macdonalds
-2x groene lacoste

ik maar 1x echt gehallucineert heb op blauwe macdonalds? ja groene lacoste is troep morgen witte speakers :grin:

maar even over de vraag.. waarom ga ik dan niet altijd hallucineren? ik vond dat heftig hallucineren echt het mooiste wat me ooit in een trip overkomen was en wil het opnieuw ervaren..
D
DerrrpLid
01-01-2024, 00:00
#15
ILikeWeedzz zei:
maar even over de vraag.. waarom ga ik dan niet altijd hallucineren? ik vond dat heftig hallucineren echt het mooiste wat me ooit in een trip overkomen was en wil het opnieuw ervaren..
Klik om te vergroten...

Truffels/LSD iets voor jou? :tearsofjoy:
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Het verschilt nogal hoe snel je gaat hallicuneren. Zo gaat mijn maat na 2,5 rotonde(160mg) nog niet hallicuneren, terwijl ik na 1 1/2 al echt hevige hallicunaties heb. Mdma heeft zo een gecompliceerd effect, waar iedereen anders op reageerd.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#17
als je al moe bent, en je neemt MDMA, is het logisch dat je nog meer moe word.

je moet je wel een beetje goed voelen om je nog beter te kunnen voelen :wink:

groetjess
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#18
Angramar Temenos zei:
Weet je zeker dat het MDMApillen waren? De effecten die jij beschrijft lijken totaal niet op MDMA.. Ik kan wel heel goed geloven dat je DXMpillen aangesmeerd hebt gekregen (wordt vaak gedaan tegenwoordig, pillen met hoestdrank erin), waarvan je inderdaad moe, suf, en lichtjes waus van wordt (de stoelen en de vloer die omhoog ging).
Klik om te vergroten...
jah seker hallucinerend in grote hoeveelheden :wink:
trouwens hadde je vriende zelfde effect?
k
kicknoizeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja,

we hadden wat mee genomen van iemand.. om te testen, stel het was goed namen we het ook mee naar thunderdome..

me vrienden die het ook hadden waren ook allemaal beetje moe en traag,
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Plimu zei:
je gaat niet trippen op xtc

je gaat spacen van xtc

niet trippen

kan het nou een keer over zijn met dat ge-trip op xtc :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned:
Klik om te vergroten...
het is misschien niet te bedoeling maar het kan dus zeker wél...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."