#1
Blauwe mitsu's zijn tegenwoordig ook niet meer wat ze geweest zijn, heel veel blauwe mitsu's met dxm en speed/caffeine mix tegenwoordig..
Angramar Temenos zei:Weet je zeker dat het MDMApillen waren? De effecten die jij beschrijft lijken totaal niet op MDMA.. Ik kan wel heel goed geloven dat je DXMpillen aangesmeerd hebt gekregen (wordt vaak gedaan tegenwoordig, pillen met hoestdrank erin), waarvan je inderdaad moe, suf, en lichtjes waus van wordt (de stoelen en de vloer die omhoog ging).
kicknoize zei:Maar ik was niet moe,
Trouwens de hele groep had precies de zelfde dingen,
Beetje moe.. traag.. en weinig zin in dingen..
Angramar Temenos zei:Blauwe mitsu's zijn tegenwoordig ook niet meer wat ze geweest zijn, heel veel blauwe mitsu's met dxm en speed/caffeine mix tegenwoordig..
Overcome zei:Drientje zei:Ja zo kan ik er ook nog een paar, als hij nou wat zinnigs te melden heeft heeft hij recht van spreken, maar vertellen dat er DXM in xtc pillen zit? Kom nou toch!
Ik heb genoeg vrienden die bij testcentra werken en als het waar zou zijn dan had ik het wel gehoord.
Fouten maken is menselijk, je kan toch ook op een normale manier vertellen dat er geen DXM in zit? ik snap niet wat voor meerwaarde het heeft om erbij te vermelden dat je al wel "10 jaar"gebruikt.
En als je genoeg vrienden in testcentra hebt, waarom zeg je dat er dan niet bij?, daarmee maak je jezelf overtuigender dan dat je zegt dat je al wel 10 jaar pillen slikt.
Maar verder geen problemen hoor Drientje, ik wens je een hele fijne jaarwisseling!
![]()
Ja jij bent echt de expert he? Godverdomme, je komt nog maar net kijken, ik gebruik al 10jaar xtc met regelmaat, dus als er iemand wat mag zeggen ben ik het.Angramar Temenos zei:Blauwe mitsu's zijn tegenwoordig ook niet meer wat ze geweest zijn, heel veel blauwe mitsu's met dxm en speed/caffeine mix tegenwoordig..
Drientje zei:Ja jij bent echt de expert he? Godverdomme, je komt nog maar net kijken, ik gebruik al 10jaar xtc met regelmaat, dus als er iemand wat mag zeggen ben ik het.
Drientje zei:Ja zo kan ik er ook nog een paar, als hij nou wat zinnigs te melden heeft heeft hij recht van spreken, maar vertellen dat er DXM in xtc pillen zit? Kom nou toch!
Ik heb genoeg vrienden die bij testcentra werken en als het waar zou zijn dan had ik het wel gehoord.
gNuxx zei:Drientje is ok.
Ja zo kan ik er ook nog een paar, als hij nou wat zinnigs te melden heeft heeft hij recht van spreken, maar vertellen dat er DXM in xtc pillen zit? Kom nou toch!
Ik heb genoeg vrienden die bij testcentra werken en als het waar zou zijn dan had ik het wel gehoord.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."