Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrip van Xtc ( helaas niet geweldig)

Trip van Xtc ( helaas niet geweldig)

38 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Blauwe mitsu's zijn tegenwoordig ook niet meer wat ze geweest zijn, heel veel blauwe mitsu's met dxm en speed/caffeine mix tegenwoordig..
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#2
Angramar Temenos zei:
Weet je zeker dat het MDMApillen waren? De effecten die jij beschrijft lijken totaal niet op MDMA.. Ik kan wel heel goed geloven dat je DXMpillen aangesmeerd hebt gekregen (wordt vaak gedaan tegenwoordig, pillen met hoestdrank erin), waarvan je inderdaad moe, suf, en lichtjes waus van wordt (de stoelen en de vloer die omhoog ging).
Klik om te vergroten...

DXMpillen? Echt nog nooit van gehoord, volgens mij past een dosis DXM niet eens in een pil. Bovendien is het duurder om te produceren dan MDMA. En ook nog eens helemaal niet xtc-achtig, waardoor ze meteen bestempeld zouden worden als kutpillen en niet zouden verkopen.

Effecten lijken gewoon op een flinke dosis MDMA hoor. Jammer dat het je niet is bevallen.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja zo kan ik er ook nog een paar, als hij nou wat zinnigs te melden heeft heeft hij recht van spreken, maar vertellen dat er DXM in xtc pillen zit? Kom nou toch!

Ik heb genoeg vrienden die bij testcentra werken en als het waar zou zijn dan had ik het wel gehoord.
k
kicknoizeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Maar ik was niet moe,

Trouwens de hele groep had precies de zelfde dingen,
Beetje moe.. traag.. en weinig zin in dingen..
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#5
kicknoize zei:
Maar ik was niet moe,

Trouwens de hele groep had precies de zelfde dingen,
Beetje moe.. traag.. en weinig zin in dingen..
Klik om te vergroten...

Is normaal als je zit. Dan word je inderdaad duf en wil je niks anders dan hangen.
Maar als je eenmaal bezig bent met dansen ben je niet meer te stoppen!
d
donleonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Inmiddels zijn de pillen getest en er zat enkel DXM in (+ wat bind- en kleurmiddel). Dit was ook al vastgesteld in het ziekenhuis. Hoeveelheid verschilt p.p. tussen 1 en 2 pilletjes. Zelf heb ik 1,5 genomen.

Mvg, DL.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Angramar Temenos zei:
Blauwe mitsu's zijn tegenwoordig ook niet meer wat ze geweest zijn, heel veel blauwe mitsu's met dxm en speed/caffeine mix tegenwoordig..
Klik om te vergroten...

Bron??
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#8
Overcome zei:
Drientje zei:
Ja zo kan ik er ook nog een paar, als hij nou wat zinnigs te melden heeft heeft hij recht van spreken, maar vertellen dat er DXM in xtc pillen zit? Kom nou toch!

Ik heb genoeg vrienden die bij testcentra werken en als het waar zou zijn dan had ik het wel gehoord.
Klik om te vergroten...

Fouten maken is menselijk, je kan toch ook op een normale manier vertellen dat er geen DXM in zit? ik snap niet wat voor meerwaarde het heeft om erbij te vermelden dat je al wel "10 jaar"gebruikt.

En als je genoeg vrienden in testcentra hebt, waarom zeg je dat er dan niet bij?, daarmee maak je jezelf overtuigender dan dat je zegt dat je al wel 10 jaar pillen slikt.

Maar verder geen problemen hoor Drientje :grin:, ik wens je een hele fijne jaarwisseling! :)
Klik om te vergroten...

Als iemand herhaaldelijk de wijsneus uit loopt te hangen door onzin te verkondigen mag je daar best wat van zeggen vind ik. Ik vind dat Drientje zich nog behoorlijk in hield.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Voor zo ver ik weet zijn blauwe mitshu's in verschillende "versies" geweest , maar altijd van kwaliteit.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Angramar Temenos zei:
Blauwe mitsu's zijn tegenwoordig ook niet meer wat ze geweest zijn, heel veel blauwe mitsu's met dxm en speed/caffeine mix tegenwoordig..
Klik om te vergroten...
Ja jij bent echt de expert he? Godverdomme, je komt nog maar net kijken, ik gebruik al 10jaar xtc met regelmaat, dus als er iemand wat mag zeggen ben ik het.

@ Topicstarter: ik heb ooit op Mysteryland in 2000, 4-5 uur lang alleen maar in de zon gezeten op een hele goede xtc pil. Puur omdat ik niets ging doen wou ik blijven doen wat ik deed, zitten.

En trippen op xtc is heel goed mogelijk. 7% van de MDMA wordt omgezet naar MDA en dat is heel heftig trippen.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#11
Allemaal leuk en aardig, maar wat een stom "tripreport"! Kan dit niet even naar xtc verhuisd worden?
k
kicknoizeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Laat ik maar de wijze mensen spreken,

misschien werd de mdma wel omgezet in MDA zoals je zei..
Maar dan was de trip nog niet echt heftig.
O
OvercomeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Drientje zei:
Ja jij bent echt de expert he? Godverdomme, je komt nog maar net kijken, ik gebruik al 10jaar xtc met regelmaat, dus als er iemand wat mag zeggen ben ik het.
Klik om te vergroten...

No hard feelings, maar wat is dit een godse sneue opmerking zeg.

Probeer je jezelf nou te bewijzen?, ik word zo gek van al die "oude rotten" die altijd maar praten over hoe lang ze wel niet xtc gebruiken en hoeveel ervaring en verstand ze er wel niet van hebben, nou stoer man!

En iedereen op dit forum heeft recht van spreken, niet alleen jij omdat je al wel 10 hele jaren xtc gebruikt!

Sorry, ik kon het niet laten.
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#14
XTC + THC is niet zo slim om te doen, niet onverstandig gewoon zonde voor het pilletje, thc remt namelijk het effect van xtc.
O
OvercomeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Drientje zei:
Ja zo kan ik er ook nog een paar, als hij nou wat zinnigs te melden heeft heeft hij recht van spreken, maar vertellen dat er DXM in xtc pillen zit? Kom nou toch!

Ik heb genoeg vrienden die bij testcentra werken en als het waar zou zijn dan had ik het wel gehoord.
Klik om te vergroten...

Fouten maken is menselijk, je kan toch ook op een normale manier vertellen dat er geen DXM in zit? ik snap niet wat voor meerwaarde het heeft om erbij te vermelden dat je al wel "10 jaar"gebruikt.

En als je genoeg vrienden in testcentra hebt, waarom zeg je dat er dan niet bij?, daarmee maak je jezelf overtuigender dan dat je zegt dat je al wel 10 jaar pillen slikt.

Maar verder geen problemen hoor Drientje :grin:, ik wens je een hele fijne jaarwisseling! :)
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#16
ze heeft gewoon gelijk imo, dit report is rotzooi, en aan ik slik wel 1200 pillen en space em kanker hard reports hebben we gewoon niets...

het is immers delen van ervaringen en informatie niet vertellen dat je een idioot bent die er wel tien op kan...

remove this thread pls
p
pixo207Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Het is ook niet zo verstandig om bij je eerste keer E ook nog eens een paar gram wiet te roken enzo. Als ik wiet en xtc combineer ga ik lichtjes hallicuneren. Gister zag ik een zwevende straatnaampaal om 6 uur smorgens in mijn straat :grin: . Bovendien had je waarschijnlijk gewoon rommel.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Drientje is ok :grin:

Die AT moeten ze echt bannen, wat een downy is dat.
O
OvercomeLid
01-01-2024, 00:00
#19
gNuxx zei:
Drientje is ok :grin:.
Klik om te vergroten...

Haha, je hoort mij niet zeggen dat ik dat niet vind :).
d
donleonLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ja zo kan ik er ook nog een paar, als hij nou wat zinnigs te melden heeft heeft hij recht van spreken, maar vertellen dat er DXM in xtc pillen zit? Kom nou toch!

Ik heb genoeg vrienden die bij testcentra werken en als het waar zou zijn dan had ik het wel gehoord.
Klik om te vergroten...

Op dit moment circuleren er pillen met DXM. Wij hadden met een groepje wat pillen gekocht. Achteraf bleek dit een verkeerde aankoop te zijn. 1 van de groep werd serieus beroerd en we zijn naar het ziekenhuis gegaan met hem. Er bleek nogal wat DXM aanwezig te zijn. De oorzaak van zijn kortademigheid, hallucinaties en versnelde hartslag dat 6 uur aanhield.
Geen van allen voelden we ons top, misselijkheid, duizelig en druk op de borst hadden we allemaal last van.

Misschien dat je dit aan je vrienden van de testcentra kan doorgeven.

Mvg, DL.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."