Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"rastaboy zei: Ik was met 2 vrienden en we gingen allemaal 2C-b gebruiken. 10 uur, we waren na veel gestop om even te blowe aangekomen bij een rustig bankje bij het water, ik zag non stop tunnels in de vaagste vormen, zelfs tunnels van hamburgers en cd's ondertussen waren we ook al flink aan het drinken en kwam ik op het idee gewn lekker verdwaald door de stad te gaan lopen. als ge de bedoeling had om eens verdwaald te lopen, zijt ge in mij ogen toch nie echt wree verdwaald geweest,ze Klik om te vergroten..."