Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik voel nooit iets van wiet als ik wappie ben van pillen"
"Re: Live tripreport van 6-APB aka 'Benzo Furies' Wauw leuke tripreport. Ik denk dat ik ze toch ook eens ga proberen dan Zijn er ook negatieve effecten ? grt"
"Leuke report! Ik wil het ook eens heel graag proberen, lijkt me me echt fijn. Is het vergelijkbaar met LSD, of is het anders?"
"Ik vindt het altijd raar als iemand schrijft dat hij hallucineert van xtc. want ik gebruik nu zelf al 2 jaar wekelijks toch meestal een 3 pillen, en dat is nog nooit bij me voorgekomen Tof voor jou Ik vindt het ook raar dat je 4 keer moest gaan pissen snachts, dat lukt bij mij bijna nooit als ik heb gevat :P"
"Eerste keer dat ik truffels deed, had ik hetzelfde probleem. De tweede keer at ik ze met overdreven veel appelmoes, dan smaken ze nog niet zo slecht"
"Heel fijn om te lezen! Klinkt behoorlijk begaaid allemaal Ik ga het volgend weekend voor het eerst doen Tips? Met welke drugs kan je het het best vergelijken?"