Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"okee okee, kvoel me er nooit egt naar door ofs, mjaa de kilo's gaan er wel helaas snel af ;p mr kga ook wel die maag beschermers proberen (:"
"ik heb net pillen gekocht van een vertrouwde dealer van me, hij zei dat ze supergoed zijn en datje wel lekker strak gaat staan maar zoals altijd ga ik eerst even kijken op DF wat er over die pillen staat... helemaal niks iemand ervaringen met rode niemandjes?"
"een grote geldverspilling helaas, maar hij heeft me met zn vogende lading wel paar gratis toegezegd gelukkig ;p"
"Ik had er eerst nooit last van met pilletjes maar nu ik het steeds vaker doe ga ik ook steeds vaker over mn nek, someone has any idea how it may come? ;o"
"ik ben van plan ong 55 mg 2cb met ong 200 mg mdma en paar seutelpuntjes keta te combineren... klinkt dit goed of zijn er veel mensen met nare ervaringen hiermee?"
"Das waar, maar heb wel meer ervaring met veel nemen en het is mn laatste x voorlopig dat ik het ga doen, dus wil het wel goed doen en ik verspreid het over de hele dag ofcourse ;p maar thx voor reactie site was idd wel handig ;p"
"ik heb het alleen gehouden bij 56 mg 2c-b maar dat was al goed genoeg,erg hard gehallucineerd ;p"
"iemand vertelde me dat er batterijzuur zit in 2c-b... dat lijkt me niet egt goed voor je maag ;p maar, is het waar?"
"vriend van me zei dat hij door LSD ook overal figuren en vormen en rare kleuren zag, maar LSD is zoizo wel al stuk zwaarder, om dat leve te bereiken heb je veel meer nodig dan 2.5 ;p"
"njaa geloof me ik had best wel moeite met lopen en viel regelmatig en had veel last van lachkicks dus in mijn ogen was het wel lekker verdwaald joh ;p"