#1
Hahahahaha chill verhaaltje ![:hearteyes:]()
fly-- zei:harry123 zei:HardBass![]()
Oh, ik ben z贸 verschrikkelijk jaloeers!
Maar ik ga [als het goed is] naar kings of hardstyle.
dat m贸et wel goed wezen
fly-- zei:harry123 zei:HardBass![]()
Oh, ik ben z贸 verschrikkelijk jaloeers!
Maar ik ga [als het goed is] naar kings of hardstyle.
dat m贸et wel goed wezen
MDMAAAPJE zei:Kan niet wachten om alle mooie verhalen te horen op 3 februari![]()
Probeerenleer zei:Vergeet Tomorrowland niet voor 'n lekker tripje!![]()
MDMAAAPJE zei:Kan niet wachten om alle mooie verhalen te horen op 3 februari![]()
fly-- zei:harry123 zei:HardBass![]()
Oh, ik ben z贸 verschrikkelijk jaloeers!
Maar ik ga [als het goed is] naar kings of hardstyle.
dat m贸et wel goed wezen

walnootje zei:fly-- zei:harry123 zei:HardBass![]()
Oh, ik ben z贸 verschrikkelijk jaloeers!
Maar ik ga [als het goed is] naar kings of hardstyle.
dat m贸et wel goed wezen
Ik ga naar beide!![]()
![]()
MDMAAAPJE zei:fly-- zei:harry123 zei:HardBass![]()
Oh, ik ben z贸 verschrikkelijk jaloeers!
Maar ik ga [als het goed is] naar kings of hardstyle.
dat m贸et wel goed wezen
Weet niet of je al kaartjes heb, maar ze worden geveild op vakantieveilingen.nl![]()
Volgens mij gaan ze voor een tientje of 15 eu. Scheelt toch weer de helft![]()
Aaaah ga je daar heen? Tof! Zou ook wel willenmisslinda zei:2 februari toevallig soenda???
ZERO- zei:En dat mensen kunnen zoenen op xtc zeg, brrrrrrr. Lekkere droge lap in je bek, brrrrrrrrrr. Doe mij maar gewoon knuffeltjes.
ZERO- zei:Aaaah ga je daar heen? Tof! Zou ook wel willenmisslinda zei:2 februari toevallig soenda???
ZERO- zei:En dat mensen kunnen zoenen op xtc zeg, brrrrrrr. Lekkere droge lap in je bek, brrrrrrrrrr. Doe mij maar gewoon knuffeltjes.
Misschien waren we elkaar dan wel tegengekomen op 10 november of Soenda Festival 2012....misslinda zei:uhu is wel de planning nog geen 1 soenda gemist![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."