#1
fly-- zei:harry123 zei:HardBass![]()
Oh, ik ben z贸 verschrikkelijk jaloeers!
Maar ik ga [als het goed is] naar kings of hardstyle.
dat m贸et wel goed wezen
Weet niet of je al kaartjes heb, maar ze worden geveild op vakantieveilingen.nl
Volgens mij gaan ze voor een tientje of 15 eu. Scheelt toch weer de helft
