Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
漏 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLekkere tripje van XTC.

Lekkere tripje van XTC.

21 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
M
MDMAAAPJELid
01-01-2024, 00:00
#1
fly-- zei:
harry123 zei:
HardBass :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Oh, ik ben z贸 verschrikkelijk jaloeers!
Maar ik ga [als het goed is] naar kings of hardstyle.
dat m贸et wel goed wezen
Klik om te vergroten...

Weet niet of je al kaartjes heb, maar ze worden geveild op vakantieveilingen.nl :wink:
Volgens mij gaan ze voor een tientje of 15 eu. Scheelt toch weer de helft :stoned:
f
fly--Lid
01-01-2024, 00:00
#2
walnootje zei:
fly-- zei:
harry123 zei:
HardBass :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Oh, ik ben z贸 verschrikkelijk jaloeers!
Maar ik ga [als het goed is] naar kings of hardstyle.
dat m贸et wel goed wezen
Klik om te vergroten...

Ik ga naar beide! :hearteyes: :wink:
Klik om te vergroten...

Whoooh, haha, superniceee! ;D
Awesome! Haha

MDMAAAPJE zei:
fly-- zei:
harry123 zei:
HardBass :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Oh, ik ben z贸 verschrikkelijk jaloeers!
Maar ik ga [als het goed is] naar kings of hardstyle.
dat m贸et wel goed wezen
Klik om te vergroten...

Weet niet of je al kaartjes heb, maar ze worden geveild op vakantieveilingen.nl :wink:
Volgens mij gaan ze voor een tientje of 15 eu. Scheelt toch weer de helft :stoned:
Klik om te vergroten...

Jaaa klopt daar hebben wij ook kaartjes vandaan ja!
Maar thanks voor de tip anyway!
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hahahahaha chill verhaaltje :hearteyes:
M
MDMAAAPJELid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoi tuig,

Heb eigenlijk helemaal geen tripreport hoor, wil gewoon ff typen hoe ik me voel! Ik kan toch nog niet slapen. Voor degene die echt een vet tripreport wilt, kan je naar de vorige pagina, sorry! Sorry, als ik je warm heb gemaakt.
Anyways net ontzettend chill avondje achter de rug in studio80. Eigenlijk met de intentie om alleen te drinken. Maar vrienden gingen nemen, en ik had ze stiekem toch al in me zak zitten. Dus toch maar een oranje Red-bull genomen. Een halfje. Ik vond het al een hele leuke avond en was lekker aan het dansen op de techno. En toen sloeg het halfje ook nog eens in, zo lekker. Zo blij weer.
Eigenlijk wel dom want 2 februari heb ik een feest waar ik ook heel happy wilde gaan. 1 januari awakanigns was de laatste keer, dus nu 12 nachten later. Best raar want me serotonine gehalte is na 1 januari toch zeker een stuk gedroppd. Maar heb net ook een hele leuke avond gehad? toch genoeg serotonine, en op maar 1 pil. Superchill dat ik me zo lekker voel dan toch? Hoop dat het 2 februari weer zo gaat. Dan wordt het een trance-feestje, nog nooit meegemaakt. Maar er zullen ongetwijfeld ook wel leuke mensen zijn om mee te babbelen.
Over leuke mensen gesproken, heb vanavond ook een leuke meid leren kennen. Toch altijd dat parano茂de gedenk dat de mensen die ik in het echte leven zie en ken dit allemaal lezen. Boeie, haar naam was Irene. Zo.
Irene stond maar een beetje in der eentje te dansen, beetje alternatief uiterlijk. Uiteindelijk wat water aangeboden, hoefde ze niet. Gelukkig wilde ze wel praten want zij begon steeds weer tegen me. Superleuk, alleen wilde ze der leeftijd niet verklappen. Ook als ik ging gokken reageerde ze niet. We gingen lekker met ze tweetjes zitten. Lekker gezoend. Ik ben klaar trouwens. Weltrusten!
m
misslindaLid
01-01-2024, 00:00
#5
2 februari toevallig soenda???
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
En dat mensen kunnen zoenen op xtc zeg, brrrrrrr. Lekkere droge lap in je bek, brrrrrrrrrr. Doe mij maar gewoon knuffeltjes.
M
MDMAAAPJELid
01-01-2024, 00:00
#7
misslinda zei:
2 februari toevallig soenda???
Klik om te vergroten...

Nope, Trance Nation :)
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
misslinda zei:
2 februari toevallig soenda???
Klik om te vergroten...
Aaaah ga je daar heen? Tof! Zou ook wel willen
m
misslindaLid
01-01-2024, 00:00
#9
ZERO- zei:
En dat mensen kunnen zoenen op xtc zeg, brrrrrrr. Lekkere droge lap in je bek, brrrrrrrrrr. Doe mij maar gewoon knuffeltjes.
Klik om te vergroten...

haha vriendin van mijn kan dat ook niet, ze was al tijden verliefd gingen ze eindelijk zoenen klappertanden ze teveel haha

knuffelen is idd beter :tongueout:
m
misslindaLid
01-01-2024, 00:00
#10
ZERO- zei:
misslinda zei:
2 februari toevallig soenda???
Klik om te vergroten...
Aaaah ga je daar heen? Tof! Zou ook wel willen
Klik om te vergroten...

uhu is wel de planning nog geen 1 soenda gemist :tongueout:
M
MDMAAAPJELid
01-01-2024, 00:00
#11
ZERO- zei:
En dat mensen kunnen zoenen op xtc zeg, brrrrrrr. Lekkere droge lap in je bek, brrrrrrrrrr. Doe mij maar gewoon knuffeltjes.
Klik om te vergroten...

Haha lekker intiem en warm juist. Zij was alleen aan de alcohol, ze hield ook best snel op met zoenen, haha. Ach ik vond het leuk.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
misslinda zei:
uhu is wel de planning nog geen 1 soenda gemist :tongueout:
Klik om te vergroten...
Misschien waren we elkaar dan wel tegengekomen op 10 november of Soenda Festival 2012.... :openmouth:
w
walnootjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Haha grappig report! Ik had er geen last van toen ik een keertje 2 weken achter elkaar xtc had genomen gewoon vitamientjes nemen en gaan! :grin:
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Voor een keertje kan wel hoor 2 keer achter elkaar xtc nemen, heb dat 2 maand geleden ook gedaan, op qlimax en 2 weken later ook weer, nu wacht ik ook tot 2 februair, alleen andere feestje, HardBass :hearteyes:
f
fly--Lid
01-01-2024, 00:00
#15
harry123 zei:
HardBass :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Oh, ik ben z贸 verschrikkelijk jaloeers!
Maar ik ga [als het goed is] naar kings of hardstyle.
dat m贸et wel goed wezen
w
walnootjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
fly-- zei:
harry123 zei:
HardBass :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Oh, ik ben z贸 verschrikkelijk jaloeers!
Maar ik ga [als het goed is] naar kings of hardstyle.
dat m贸et wel goed wezen
Klik om te vergroten...

Ik ga naar beide! :hearteyes: :wink:
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#17
fly-- zei:
harry123 zei:
HardBass :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Oh, ik ben z贸 verschrikkelijk jaloeers!
Maar ik ga [als het goed is] naar kings of hardstyle.
dat m贸et wel goed wezen
Klik om te vergroten...

Haha volgend jaar beter!
Ohh klinkt leuk, ga eens even kijken of dat wat is :P



Oeff nog 10 daagjes en dan is het zover kan al de hele week niet slapen :P
M
MDMAAAPJELid
01-01-2024, 00:00
#18
Kan niet wachten om alle mooie verhalen te horen op 3 februari :hearteyes:
m
misslindaLid
01-01-2024, 00:00
#19
MDMAAAPJE zei:
Kan niet wachten om alle mooie verhalen te horen op 3 februari :hearteyes:
Klik om te vergroten...

nou mijn verhaal komt pas 16 februari :( soenda was gewoon uitverkocht op de dag dat ik loon zou krijgen :( stom uitzendbureau maar goed niet te lang treuren nu word het forbidden planet :grin:
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Vergeet Tomorrowland niet voor 'n lekker tripje! :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."