Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrip Report || XTC

Trip Report || XTC

62 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vond bepaalde punten van RoyZegtTRIPPEM eigenlijk best wel goed, vindt je reactie in ieder geval nogal persoonlijk aanvallend leipebaviaan, niet heel netjes iig.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb de indruk dat jullie allebei een beetje de zinnen uit het verband trekken. Ondanks dat het hilarisch is om mensen zo te zien schrijven, is het natuurlijk van beide kanten misschien wat overdreven.

Ik zou zeggen, lees het hele topic even door. Er worden wilde dingen geroepen maar de uiteindelijke conclusie van de discussie was best goed als je het mij vraagt.
RoyZegtTRIPPEM zei:
700 pillen in twee jaar? Ik hoop dat je je e-penis wou laten groeien en dit een mislukte grap is.
Klik om te vergroten...
Tsja je geeft zelf aan dat XTC verslavend is, dit statement bevestigd het. Je mag jezelf gelukkig prijzen dat je er niet gevoelig voor bent en daardoor niet verslaafd bent geraakt want zoals je leest zijn er ook mensen die er wel gevoelig voor zijn en waarschijnlijk in de toekomst met de gevolgen daarvan kampen.

leipebaviaan zei:
3x gedaan pas, man je bent een totale noob.
Klik om te vergroten...
leipebaviaan zei:
Jouw vriend is een loser, dat je het even weet.
Klik om te vergroten...

Laten we mensen niet persoonlijk gaan aanvallen, en laten we volwassen blijven.. Iedereen weet dat er genoeg mensen zijn die zich niet volledig inlezen voor ze een middel gebruiken en iedereen weet ook dat sommige mensen er verslaafd aan raken. Elkaar veroordelen schieten we niks mee op.

Take care, don't hate :rolleyes:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee, maar dat soort dingen komen best voor hoor. Hoeft natuurlijk niet bij iedereen te gebeuren, maar je hebt d'r wel meer kans op. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."