#1
Ik vond bepaalde punten van RoyZegtTRIPPEM eigenlijk best wel goed, vindt je reactie in ieder geval nogal persoonlijk aanvallend leipebaviaan, niet heel netjes iig.
Tsja je geeft zelf aan dat XTC verslavend is, dit statement bevestigd het. Je mag jezelf gelukkig prijzen dat je er niet gevoelig voor bent en daardoor niet verslaafd bent geraakt want zoals je leest zijn er ook mensen die er wel gevoelig voor zijn en waarschijnlijk in de toekomst met de gevolgen daarvan kampen.RoyZegtTRIPPEM zei:700 pillen in twee jaar? Ik hoop dat je je e-penis wou laten groeien en dit een mislukte grap is.
leipebaviaan zei:3x gedaan pas, man je bent een totale noob.
leipebaviaan zei:Jouw vriend is een loser, dat je het even weet.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."