Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsthaise/mexican first paddo trip

thaise/mexican first paddo trip

15 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
h
hazelmikeLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik ben vanzelf in mijn bed gegaan. maar alles stond noch op muziek en lava lamp. en ik vroeg doe dat uit.
i
icftheycallmeLid
01-01-2024, 00:00
#2
vorige vrijdag was het dan zo ver.
eerste keer paddo's genomen met zen 4.

ieders een 1/4 thaise en 1/4 mexicaanse. we gingen op mijn kamer zitten. we dronken eerst een beetje en na een 30 minuten begon iedereen zich al anders te voelen.
er stond elektro op in de kamer met een lavalamp in het midden geplatseerd.
het eerste visiuele was dat mijn levensgrote killbill poster tot leven kwam.
uma thurman met haar zwaard begon te ademen. haar zwaart ging op en neer. het was echt lachen. toen gingen we naar beneden. 1 van ons 4 ging in de sofa liggen, ik en de 2 andere in de tuin.

waar de tuin ook langzaam tot leven kwam. daar kwam het visuele al wat harder op.
mijn tuin staat dan ook OVERVOLL met planten en struiken.. en alles begon wat te golven. ik ging binnen en kreeg de enormste lachkicks. in de keuken naar tegels zien en zo was echt lachen.. ik zij nog alles is grappig. en de rest ook maar lachen.
de eene bleef buiten zitten. de andere zij zet de gamecube eens aan de de andere ging terug naar boven zich rot amuseren op demuziek.

Mario kart double dash :grin: was nogal moeilijk de personages te kiezen.
maar toen ik eindelijk gekozen had begon ik te spelen.
Het was wel lachen die geluiden. en dan noch een Cup die mushroom cup noemde,

de weg gleed uit de tv en hoopte zich naast de tv op als ik even wegkeek was dat weer weg maar als ik voorspeelde bleef de straling weer naast de tv hangen. na een beetje spelen werd het saai en ging ik op avontuur in mijn huis.

konstant lachen. deed ik de deur naar de trap open. en mijn hond stond er,

die trap is 2 verdiepingen en mijn hond stund tussen de beide. het was geele muren en lichtbruine trap. het leek wel of mijn hond in een zon stond. of dat hij iets uitstraalde. je zag elke kleurovergang. en voelde nog de tukjes paddos in je keel.

ook muziek was heel moooi. ik ging naar boven maar bleef midden op de trap staan en keek naar de muur. en een abstrakte schilderij aan.
ik riep nog naar boven. naar de kerel die op mijn kamer zat. dit is echt zot onbeschrijfelijk...

toen ging ik mijn kamer binnen. ze was helemaal rood en warm van die lavalamp. ik zij. toen de rest boven kwam WELCOME IN THE LAVA ROOM.

elke kamer had echt een ander effect op je.

Mijn kamer was de rode warme kamer met muziek (chill out) de de trap was geel en precies een overgang naar benede naar de blauwe kamer. en die lijde naar buiten. to the nature, to the roots.

een vriend van mij zat wel een half uur op de wc zijn eige te bezien. spiegel was nix voor mij.

ik ging toen beneden weer op sofa zitten. mijn benen rekten helemaal uit en de kamer begon echt zot te bewegen. kapot gaan van het lachen.
toen ging ik aan de andere kant van de kamer zitten en daar kwam mijn hond, ik kroop op die zetel helemaal ineen en voelde tranen uit mijn ogen. ik smelte gewoon precies. en de kamer draaide en alles kwam door elkaar. tijd bestond ook niet meer. vanaf danw eet ik ook niet meer zeer veel. mijn vrienden zeggen dat ik lastig en zot dee.

ik weet nog dat ik boven wakker werd of terug wa nuchterer helemaal in mijn deken gekropen en de mense die binnen kwamen precies duivels waren door die lava lamp die onder hun scheen.

mja een beetje bad gegaan maar is niet zo erg :)

ga ik zeker nog eens doen hehe :mrgreen:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
leuk om van 2 personen een tripreport te lezen die samen getript hebben .

was jij diegene die op het laatst geobserdeerd was door je hond?( zie andere report)

tof verteld :)
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lol :grin:
Grappig inderdaad!!
i
icftheycallmeLid
01-01-2024, 00:00
#5
ja mijn hond was tog maar raar.
die kwam altijd bij mij en ik zij constant Polina begrijpt er alles van.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
haha ik zou het zelf ontzettend vet vinden als ik iemand de hele tijd met zn hond bezig zie en dat hij dan ook nog eens beweert dat zn hond en hij kunnen praten :grin:

snap niet waarom ze jou daarvoor in bed gestopt hebben? of ging je hond ook mee naar bed :grin:
i
icftheycallmeLid
01-01-2024, 00:00
#7
in bed gestopt werd ik niet echt...

ik ben vanzelf in mijn bed gegaan. maar alles stond noch op muziek en lava lamp. en ik vroeg doe dat uit.

ze hebben het uitgedaan en dan werd ik rustig en kwam ik uit mijn trip en kost ik slapen
D
DerqLid
01-01-2024, 00:00
#8
je meot even een waarschuwing zetten onder je avatar voor epilepsiegevoelige mensen lol
i
icftheycallmeLid
01-01-2024, 00:00
#9
meen je dat? of was het maar een grapje?
p
paddoskiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nu herinner ik plots dat Benji en ik een kwartier lang hebben zitten lachen met een kunstwerkje bij jullie in de keuken, een schilderij met 9 kippen op.

Benji wees lang naar het schilderij en ik vroeg, "Welk???"
Hij schoot in zijn lach, en ging op de grond liggen van het lachen, door zijn lachkick kreeg ik het over :grin: Hij zag de kippen namelijk rondlopen!!

Ook heeft Benji 45 min lang aan een joint bezig geweest, volgens mij heeft hij die nooit dicht gekregen. Soms gaapte ie minuten lang naar zijn toet zonder te bewegen!

Deze trip is gwn om <NOOIT> te vergeten!!!
i
icftheycallmeLid
01-01-2024, 00:00
#11
ja je begint altijd meer te herinneren wat er toen gebeurt is
zoals...



benji had noch stukjes paddos over maar hij wouw ze niet zo binnenslikken..

hij roept mij naar de keuke en zegt: mag ik een yogurt. ik open de koelkast en kijk 10 minuten erin. begin te lachen en zeg: die zien er lekker uit he benji..

nee die niet die andere. hij doet zijn paddos erin en begint superhard te lachen..

paar uur later hij. :kots:
komt door die yogurt denk ik
s
speedsieweepyLid
01-01-2024, 00:00
#12
hahaha gaaf reportje :mrgreen: .
yoghurt vind ik ook altijd om te kotsen, vies spul :P
i
icftheycallmeLid
01-01-2024, 00:00
#13
hadden julie ook tijdens een trip. als je er vollop inzit dat je
heel veel dejavu's krijgt?

ik had er wel een stuk of 20
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik kreeg deja vu's van dromen die ik had :grin:
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#15
Inderdaad ja. Ik zag beelden van dromen en allerlei (niet-bestaande? vergeten?) herinneringen. Heel apart vond ik dat.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ach man, déja vu's heb ik ontelbare keren in een trip. Achter elkaar door, gewoon keer op keer pcies het zelfde zeggen en doen. Soms wel uren achter elkaar en door het trippen lijkt het nog langer. Om gek van te worden, kun je nog beter helemaal in je eigen wereldje zitten, mja laat me niet gek maken :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."