#1
Wie: J en ik
Waar: Bij J thuis
Wat: 70 mg ketamine + een aantal hijsen amnesia haze
Hoewel ik MXE leuker vind dan ketamine, had ik toch wel zin om weer een keer keta te gebruiken, omdat ik dan niet een dag lang vaag ben. Helaas is het hier moeilijk te krijgen. Ik had het er nog over met J, mijn vaste trippartner. Afgelopen week kregen we een fijne verrassing van onze dealer, hij had weer wat keta en ook gewoon weer kristallen.
We gingen eerst langs de shop, omdat J nog wat wiet wilde halen. Daar rolde J een joint en ik nam ook wat hijsen. Cannabis is niet mijn favoriet, maar ik werd wel lekker ontspannen van de haze. Toen de joint op was gingen we naar onze dealer een haalden wat ket. Hoewel we het op een doordeweekse dag ophaalden hadden J en ik beiden hetzelfde idee: gelijk testen die keta als we thuis zijn. Het fijne aan keta is dat je binnen anderhalf uur na inname weer helemaal helder bent en het dus makkelijk een keer te doen is doordeweeks. We namen allebei een lijntje van 70 mg, ik nam de lijn in één keer en J nam eerst ongeveer 50 mg en zo'n 10-15 minuten later de rest.
Bij mijn vorige keren keta duurde het altijd ongeveer een kwartier totdat het begon te werken, dus na het lijntje binnengewerkt te hebben ging ik even spelletjes spelen op mijn mobiel om wat afleiding te hebben totdat de keta zou inslaan. J ging vast een joint rollen, voordat dat niet meer zou lukken. Tot mijn verbazing begon het na zo'n 5-10 minuten al te werken, en goed ook. De keta kwam aan als een mokerslag, ik voelde me gelijk helemaal wazig en verdoofd. Ik wilde eigenlijk het spel waarmee ik bezig was afmaken, maar ik voelde mijn bewustzijn wegglijden en legde mijn mobiel weg. Ik voelde enthousiasme, zou dit lijntje mij gelijk naar het derde plateau brengen? Ik zakte onderuit in de bank en voelde me in de bank zakken en één worden met de bank en de kamer. Even stond de tijd min of meer stil en zag ik mezelf een paar stappen zetten in een andere wereld, het is moeilijk uit te leggen wat er precies gebeurde. Het schoot J plotseling te binnen dat we vergeten waren om muziek aan te zetten, dus hij zette muziek op, ik weet zo niet meer wie, maar het was goede tripmuziek. Ik sloot mijn ogen en was in een lege blauwe wereld. Op de maat van de muziek werd een piramide gebouwd. J zei wat tegen mij en ik opende mijn ogen. Ik was weer terug in de 'normale' ketawereld. Wat we zeiden weet ik niet meer, ik weet alleen nog dat ik zei dat ik een piramide zag. Voor ons, op de tafel, stond het beeldscherm van J's pc en daarachter ging zijn tv aan de muur. Tijdens een keta of meta trip is het altijd leuk om meerdere beeldschermen aan te hebben staan, ieder beeldscherm wordt een eigen wereld. De tv stond op Discovery, er was een of ander survivalprogramma op, het was alsof de tv echt een venster was naar de plek waar het programma opgenomen was, ik zag ook diepte. Ik sloot mijn ogen weer en zag een soort van Vikingschip gebouwd worden. Ik opende mijn ogen weer en merkte dat de trip alweer iets minder diep was.
Ik ging nog maar wat nagenieten van de ketawereld, wat praten met J, wat kijken naar de tv en de monitor van de pc en af en toe wat lopen. Lopen onder invloed van keta vind ik ook altijd wel leuk, het blijft iets aparts. Er gebeurde verder niet zoveel bijzonders meer. Langzaam maar zeker voelde ik dat ik weer dichter bij de werkelijkheid kwam. Ondertussen gingen we nog even wat blowen. Toen ik me weer helemaal helder voelde ging ik weer naar huis. Al met al duurde de trip ruim een uur.
Deze trip was weer goed geslaagd. Het was een redelijk onverwachte trip op meerdere manieren: De dealer had onverwachts goed nieuws dat hij weer wat keta had en J en ik konden ons geduld niet bewaren om het uit te testen. Het sloeg sneller en harder in dan ik gewend was, maar dat vond ik alleen maar fijn. Ik had ook weinig last van de drip, doordat die pas kwam nadat de keta in sloeg en ik dus al wat verdoofd was. Ik had een paar mooie dingen gezien en weer een fijn bezoek gehad naar de ketawereld. Binnenkort ongeveer 200 mg in 4 lijntjes verdelen en dan lekker op reis door de ketawereld.![:)]()
Waar: Bij J thuis
Wat: 70 mg ketamine + een aantal hijsen amnesia haze
Hoewel ik MXE leuker vind dan ketamine, had ik toch wel zin om weer een keer keta te gebruiken, omdat ik dan niet een dag lang vaag ben. Helaas is het hier moeilijk te krijgen. Ik had het er nog over met J, mijn vaste trippartner. Afgelopen week kregen we een fijne verrassing van onze dealer, hij had weer wat keta en ook gewoon weer kristallen.
We gingen eerst langs de shop, omdat J nog wat wiet wilde halen. Daar rolde J een joint en ik nam ook wat hijsen. Cannabis is niet mijn favoriet, maar ik werd wel lekker ontspannen van de haze. Toen de joint op was gingen we naar onze dealer een haalden wat ket. Hoewel we het op een doordeweekse dag ophaalden hadden J en ik beiden hetzelfde idee: gelijk testen die keta als we thuis zijn. Het fijne aan keta is dat je binnen anderhalf uur na inname weer helemaal helder bent en het dus makkelijk een keer te doen is doordeweeks. We namen allebei een lijntje van 70 mg, ik nam de lijn in één keer en J nam eerst ongeveer 50 mg en zo'n 10-15 minuten later de rest.
Bij mijn vorige keren keta duurde het altijd ongeveer een kwartier totdat het begon te werken, dus na het lijntje binnengewerkt te hebben ging ik even spelletjes spelen op mijn mobiel om wat afleiding te hebben totdat de keta zou inslaan. J ging vast een joint rollen, voordat dat niet meer zou lukken. Tot mijn verbazing begon het na zo'n 5-10 minuten al te werken, en goed ook. De keta kwam aan als een mokerslag, ik voelde me gelijk helemaal wazig en verdoofd. Ik wilde eigenlijk het spel waarmee ik bezig was afmaken, maar ik voelde mijn bewustzijn wegglijden en legde mijn mobiel weg. Ik voelde enthousiasme, zou dit lijntje mij gelijk naar het derde plateau brengen? Ik zakte onderuit in de bank en voelde me in de bank zakken en één worden met de bank en de kamer. Even stond de tijd min of meer stil en zag ik mezelf een paar stappen zetten in een andere wereld, het is moeilijk uit te leggen wat er precies gebeurde. Het schoot J plotseling te binnen dat we vergeten waren om muziek aan te zetten, dus hij zette muziek op, ik weet zo niet meer wie, maar het was goede tripmuziek. Ik sloot mijn ogen en was in een lege blauwe wereld. Op de maat van de muziek werd een piramide gebouwd. J zei wat tegen mij en ik opende mijn ogen. Ik was weer terug in de 'normale' ketawereld. Wat we zeiden weet ik niet meer, ik weet alleen nog dat ik zei dat ik een piramide zag. Voor ons, op de tafel, stond het beeldscherm van J's pc en daarachter ging zijn tv aan de muur. Tijdens een keta of meta trip is het altijd leuk om meerdere beeldschermen aan te hebben staan, ieder beeldscherm wordt een eigen wereld. De tv stond op Discovery, er was een of ander survivalprogramma op, het was alsof de tv echt een venster was naar de plek waar het programma opgenomen was, ik zag ook diepte. Ik sloot mijn ogen weer en zag een soort van Vikingschip gebouwd worden. Ik opende mijn ogen weer en merkte dat de trip alweer iets minder diep was.
Ik ging nog maar wat nagenieten van de ketawereld, wat praten met J, wat kijken naar de tv en de monitor van de pc en af en toe wat lopen. Lopen onder invloed van keta vind ik ook altijd wel leuk, het blijft iets aparts. Er gebeurde verder niet zoveel bijzonders meer. Langzaam maar zeker voelde ik dat ik weer dichter bij de werkelijkheid kwam. Ondertussen gingen we nog even wat blowen. Toen ik me weer helemaal helder voelde ging ik weer naar huis. Al met al duurde de trip ruim een uur.
Deze trip was weer goed geslaagd. Het was een redelijk onverwachte trip op meerdere manieren: De dealer had onverwachts goed nieuws dat hij weer wat keta had en J en ik konden ons geduld niet bewaren om het uit te testen. Het sloeg sneller en harder in dan ik gewend was, maar dat vond ik alleen maar fijn. Ik had ook weinig last van de drip, doordat die pas kwam nadat de keta in sloeg en ik dus al wat verdoofd was. Ik had een paar mooie dingen gezien en weer een fijn bezoek gehad naar de ketawereld. Binnenkort ongeveer 200 mg in 4 lijntjes verdelen en dan lekker op reis door de ketawereld.
