#1
Hallo Allemaal,
Hierbij een heel kort reportje. Ik heb eergisteren voor het eerst stoned zijn ondervonden. Mijn vriendin en ik liepen langs een coffeeshop afgelopen zondag. En ze haalde me over om een voor gerolde Hasj joint te halen.
Om even aan te geven ik ben niet echt een roker. Als ik een sigaretje pak dan rook ik hem niet over mijn longen en vaak als ik dat probeer dan gaat het mis. Vandaar de reden dat Bob nooit stoned is geweest.
Maar volgens haar kon het toch niet zo wezen dat nadat alles wat ik in mijn lijf heb gestopt ik niet het gevoel van stoned zijn een keer ervaren had. De enige ervaring die ik ooit heb gehad was 2 maanden geleden wat een hele slappe poging was met als gevolg alleen een zware arm en een verrotte keel.
Eenmaal thuis gekomen met het voor mij ooh zo enge product :P zaten we lekker op mijn balkon. Ze begon met roken en ik deed een soort van poging. Nadat ik bijna mijn longen op tafel had gemikt maar even wat gedronken. "Ok kom op gast je bent bijna 30 je kan best roken" zei ik tegen mezelf. Na de tip van mijn vriendin om heel langzaam en niet te veel te inhaleren ging het goed. Ze nam zelf nog twee dikke hijsen en na een hele hoop kleine maar geïnhaleerde hijsjes.
Voelde ik me wat licht in mijn hoofd en werd mijn gedachten gang ernstig vertraagd. Maar helemaal niet hinderlijk. Ik liep even naar binnen en merkte dat "Fat freddy's drop" Wel erg lekker klonk als je stoned bent. Ik had een soort van vakantie gevoel en leefde een klein beetje in een film.
Het werd wat later en na nog een paar hijsjes was de joint op en zaten we samen met een beetje rode oogjes op de bank. De muziek was heerlijk. Zoenen was de shit. En alles ging een beetje in een daas voorbij maar wederom wel erg lekker.
Na een uur of anderhalf was het gevoel wel een heel stuk afgenomen en was ik moe. We zijn naar bed gegaan en ik heb heerlijk geslapen.
Conclusie... Ja ik vond het wel chill. Wellicht gebeurd het nog een keer. Waarschijnlijk wel puur alleen al omdat ik toch echt DMT wil doen maar daar nog even voor moet oefenen met roken.
Hierbij een heel kort reportje. Ik heb eergisteren voor het eerst stoned zijn ondervonden. Mijn vriendin en ik liepen langs een coffeeshop afgelopen zondag. En ze haalde me over om een voor gerolde Hasj joint te halen.
Om even aan te geven ik ben niet echt een roker. Als ik een sigaretje pak dan rook ik hem niet over mijn longen en vaak als ik dat probeer dan gaat het mis. Vandaar de reden dat Bob nooit stoned is geweest.
Maar volgens haar kon het toch niet zo wezen dat nadat alles wat ik in mijn lijf heb gestopt ik niet het gevoel van stoned zijn een keer ervaren had. De enige ervaring die ik ooit heb gehad was 2 maanden geleden wat een hele slappe poging was met als gevolg alleen een zware arm en een verrotte keel.
Eenmaal thuis gekomen met het voor mij ooh zo enge product :P zaten we lekker op mijn balkon. Ze begon met roken en ik deed een soort van poging. Nadat ik bijna mijn longen op tafel had gemikt maar even wat gedronken. "Ok kom op gast je bent bijna 30 je kan best roken" zei ik tegen mezelf. Na de tip van mijn vriendin om heel langzaam en niet te veel te inhaleren ging het goed. Ze nam zelf nog twee dikke hijsen en na een hele hoop kleine maar geïnhaleerde hijsjes.
Voelde ik me wat licht in mijn hoofd en werd mijn gedachten gang ernstig vertraagd. Maar helemaal niet hinderlijk. Ik liep even naar binnen en merkte dat "Fat freddy's drop" Wel erg lekker klonk als je stoned bent. Ik had een soort van vakantie gevoel en leefde een klein beetje in een film.
Het werd wat later en na nog een paar hijsjes was de joint op en zaten we samen met een beetje rode oogjes op de bank. De muziek was heerlijk. Zoenen was de shit. En alles ging een beetje in een daas voorbij maar wederom wel erg lekker.
Na een uur of anderhalf was het gevoel wel een heel stuk afgenomen en was ik moe. We zijn naar bed gegaan en ik heb heerlijk geslapen.
Conclusie... Ja ik vond het wel chill. Wellicht gebeurd het nog een keer. Waarschijnlijk wel puur alleen al omdat ik toch echt DMT wil doen maar daar nog even voor moet oefenen met roken.