Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer Stoned / Het moest toch een keer

Eerste keer Stoned / Het moest toch een keer

18 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo Allemaal,

Hierbij een heel kort reportje. Ik heb eergisteren voor het eerst stoned zijn ondervonden. Mijn vriendin en ik liepen langs een coffeeshop afgelopen zondag. En ze haalde me over om een voor gerolde Hasj joint te halen.

Om even aan te geven ik ben niet echt een roker. Als ik een sigaretje pak dan rook ik hem niet over mijn longen en vaak als ik dat probeer dan gaat het mis. Vandaar de reden dat Bob nooit stoned is geweest.

Maar volgens haar kon het toch niet zo wezen dat nadat alles wat ik in mijn lijf heb gestopt ik niet het gevoel van stoned zijn een keer ervaren had. De enige ervaring die ik ooit heb gehad was 2 maanden geleden wat een hele slappe poging was met als gevolg alleen een zware arm en een verrotte keel.

Eenmaal thuis gekomen met het voor mij ooh zo enge product :P zaten we lekker op mijn balkon. Ze begon met roken en ik deed een soort van poging. Nadat ik bijna mijn longen op tafel had gemikt maar even wat gedronken. "Ok kom op gast je bent bijna 30 je kan best roken" zei ik tegen mezelf. Na de tip van mijn vriendin om heel langzaam en niet te veel te inhaleren ging het goed. Ze nam zelf nog twee dikke hijsen en na een hele hoop kleine maar geïnhaleerde hijsjes.

Voelde ik me wat licht in mijn hoofd en werd mijn gedachten gang ernstig vertraagd. Maar helemaal niet hinderlijk. Ik liep even naar binnen en merkte dat "Fat freddy's drop" Wel erg lekker klonk als je stoned bent. Ik had een soort van vakantie gevoel en leefde een klein beetje in een film.

Het werd wat later en na nog een paar hijsjes was de joint op en zaten we samen met een beetje rode oogjes op de bank. De muziek was heerlijk. Zoenen was de shit. En alles ging een beetje in een daas voorbij maar wederom wel erg lekker.

Na een uur of anderhalf was het gevoel wel een heel stuk afgenomen en was ik moe. We zijn naar bed gegaan en ik heb heerlijk geslapen.

Conclusie... Ja ik vond het wel chill. Wellicht gebeurd het nog een keer. Waarschijnlijk wel puur alleen al omdat ik toch echt DMT wil doen maar daar nog even voor moet oefenen met roken.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Volgende keer een dikke sativa joint? :P
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nou moeten we maar een keer samen doen haha
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hopelijk zien we je over een maand niet in het verslaving topic. :wink:

Ik had eerder wel een beetje hetzelfde als jou. Je kan gewoon niet al die "heavy" stuff doen en dan nooit eens goed stoned zijn geweest. :wink: En inderdaad, goed oefenen voor die dag dat DMT je pad kruist. :grin:
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Daar doe ik het voor Mindless haha nu iedere dag drie dikke joints roken en twee pakjes zware van nelle.

Hoe zwaar is DMT eigenlijk om te roken in vergelijking met Wiet of sigaretten.

Mindless zei:
Hopelijk zien we je over een maand niet in het verslaving topic. :wink:

Ik had eerder wel een beetje hetzelfde als jou. Je kan gewoon niet al die "heavy" stuff doen en dan nooit eens goed stoned zijn geweest. :wink: En inderdaad, goed oefenen voor die dag dat DMT je pad kruist. :grin:
Klik om te vergroten...
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik kan het je niet vertellen. Het schijnt naar plastic te ruiken.

Psychedelibee en eventueel anderen kunnen je er wel meer over vertellen denk ik.
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat leuk om te lezen! Ik kan ook echt niet roken en ben dus nog nooit stoned geweest maar ben wel nieuwsgierig. Grappig dat ik niet de enige ben :tongueout:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
bobsacamano zei:
Hoe zwaar is DMT eigenlijk om te roken in vergelijking met Wiet of sigaretten.
Klik om te vergroten...
Persoonlijk vind ik DMT roken behoorlijk goed te doen, het slaat minder op mijn keel dan een sterke wiet joint. De smaak van DMT is wel heel raar, lastig uit te leggen. Je moet verder wel van DMT grotere trekken nemen en het langer inhouden wat het misschien lastig maakt als je moeite hebt met roken.

Helenas zei:
Wat leuk om te lezen! Ik kan ook echt niet roken en ben dus nog nooit stoned geweest maar ben wel nieuwsgierig. Grappig dat ik niet de enige ben :tongueout:
Klik om te vergroten...
Je kan natuurlijk ook altijd nog spacecake maken, is alleen het doseren wat lastiger.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nee je hebt / had een mede sukkel :P gister weer eentje gerookt en ging al een heel stuk beter maar we houden vol die DMT komt een keer.

Helenas zei:
Wat leuk om te lezen! Ik kan ook echt niet roken en ben dus nog nooit stoned geweest maar ben wel nieuwsgierig. Grappig dat ik niet de enige ben :tongueout:
Klik om te vergroten...

Ok nou dat is in ieder geval een plus punt. Ik ben er nog niet klaar voor maar komt wel. Ik heb geen haast met DMT. Ik kan het altijd nog gaan injecteren geloof ik.

Psychedelibee zei:
Persoonlijk vind ik DMT roken behoorlijk goed te doen, het slaat minder op mijn keel dan een sterke wiet joint. De smaak van DMT is wel heel raar, lastig uit te leggen. Je moet verder wel van DMT grotere trekken nemen en het langer inhouden wat het misschien lastig maakt als je moeite hebt met roken.
Klik om te vergroten...
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
bobsacamano zei:
Ok nou dat is in ieder geval een plus punt. Ik ben er nog niet klaar voor maar komt wel. Ik heb geen haast met DMT. Ik kan het altijd nog gaan injecteren geloof ik.
Klik om te vergroten...
Dat klopt, maar dan moet je wel volledige zuivere DMT hebben en ze kwantificeren het niet helaas. Dus tenzij je mee doet als proefpersoon voor The spirit molecule en David Nichols je DMT heeft gemaakt zou ik me daar niet aan wagen.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
bobsacamano zei:
Ok nou dat is in ieder geval een plus punt. Ik ben er nog niet klaar voor maar komt wel. Ik heb geen haast met DMT. Ik kan het altijd nog gaan injecteren geloof ik.
Klik om te vergroten...
Dat klopt, maar dan moet je wel volledige zuivere DMT hebben en ze kwantificeren het niet helaas. Dus tenzij je mee doet als proefpersoon voor The spirit molecule en David Nichols je DMT heeft gemaakt zou ik me daar niet aan wagen.
R
Rowan0162Lid
01-01-2024, 00:00
#12
bobsacamano zei:
Hoe zwaar is DMT eigenlijk om te roken in vergelijking met Wiet of sigaretten.
Klik om te vergroten...

Niet echt zwaarder ofzo, het pijpje stinkt wel naar strontspray als je eruit gerookt hebt.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Precies de bron waar ik het van weet haha :P En dat gaat me sowieso te ver.

Psychedelibee zei:
Dat klopt, maar dan moet je wel volledige zuivere DMT hebben en ze kwantificeren het niet helaas. Dus tenzij je mee doet als proefpersoon voor The spirit molecule en David Nichols je DMT heeft gemaakt zou ik me daar niet aan wagen.
Klik om te vergroten...
r
reverbLid
01-01-2024, 00:00
#14
Helenas zei:
Wat leuk om te lezen! Ik kan ook echt niet roken en ben dus nog nooit stoned geweest maar ben wel nieuwsgierig. Grappig dat ik niet de enige ben :tongueout:
Klik om te vergroten...

Verbazingwekkend! :confused: Ik rook niet en ben vaak genoeg stoned. Je kunt toch verdampen? Ik vind roken en de mix met tabak, vies, zeg maar smerig.
Verdampen is minder schadelijk, makkelijk voor de keel/longen en geeft een plezieriger high.
En als je niet kunt verdampen, dan is eten ook een fijne oplossing.

Dus stoppen met roken, nu. :wink:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
reverb zei:
Verbazingwekkend! Ik rook niet en ben vaak genoeg stoned. Je kunt toch verdampen? Ik vind roken en de mix met tabak, vies, zeg maar smerig.
Verdampen is minder schadelijk, makkelijk voor de keel/longen en geeft een plezieriger high.
En als je niet kunt verdampen, dan is eten ook een fijne oplossing.
Klik om te vergroten...
Verdampen is beter inderdaad, moet je alleen wel een vrij dure verdamper kopen. Eten is ook een prima oplossing, maar een stuk lastiger te doseren waardoor het meestal nogal hard aankomt. Wat dat betreft is roken of verdampen dan een beter optie voor een beginner.
r
reverbLid
01-01-2024, 00:00
#16
Psychedelibee zei:
Verdampen is beter inderdaad, moet je alleen wel een vrij dure verdamper kopen.
Klik om te vergroten...

Inderdaad.
Je kan in de meeste goede coffeeshops een verdamper gebruiken. Eerst proberen en dan kun je nog beslissen om er een te kopen. Ja, een goede verdamper is wel duur, maar mijn gezondheid is wel iets waard. En het is vele malen lekkerder, dan met die *&* tabak.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Maaaaaaar na deze goeie opmerking van je (dit is niet sarcastisch) Moet ik je er bij zeggen dat ik dit dus voornamelijk doe omdat ik heel graag DMT wil roken en dat kan je niet verdampen in een normale vaporizer geloof ik.

reverb zei:
Psychedelibee zei:
Verdampen is beter inderdaad, moet je alleen wel een vrij dure verdamper kopen.
Klik om te vergroten...

Inderdaad.
Je kan in de meeste goede coffeeshops een verdamper gebruiken. Eerst proberen en dan kun je nog beslissen om er een te kopen. Ja, een goede verdamper is wel duur, maar mijn gezondheid is wel iets waard. En het is vele malen lekkerder, dan met die *&* tabak.
Klik om te vergroten...
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#18
Sterker nog, DMT werkt helemaal niet zoals het hoort als je het verbrand en moet je dus vaporizen (door middel van een vaporizor, maar meestal doet men dat door met een constante vlam te 'doseren').
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#19
OW kijk. Maar goed zegt dus niet zozeer of het makkelijk te roken is.

Fool zei:
Sterker nog, DMT werkt helemaal niet zoals het hoort als je het verbrand en moet je dus vaporizen (door middel van een vaporizor, maar meestal doet men dat door met een constante vlam te 'doseren').
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."