Hier ben ik gestopt met lezen. Als je zo graag ergens anders naar toe wilt gaan onder invloed, pak dan lekker de fiets.Arnhemmertje zei:2:10 Ik en M sprongen op de scooter onderweg naar de stad!

Fool zei:Hier ben ik gestopt met lezen. Als je zo graag ergens anders naar toe wilt gaan onder invloed, pak dan lekker de fiets.Arnhemmertje zei:2:10 Ik en M sprongen op de scooter onderweg naar de stad!![]()
Beiden lijken me imo geen enkel excuus. Zo goed voel ik een biertje ook niet, maar daarmee spring ik ook niet in de auto.Arnhemmertje zei:Nouja, je hebt een punt mensen die gaan rijden onder invloed ben ik geen voorstander van nee, maar vanuit onze positie naar de stad is met de scooter 5 minuutjes rijden, het is 1 dijk die je afrijd, en als je 25 rijd is er niks aan het handje vooral op dit tijdstip zijn er bijna geen mensen en al helemaal geen kinderen op de dijk.
a.u.b niet onervaren praten want zo erg voel je explosion nou ook weer niet.![]()
Arnhemmertje zei:Ik neem aan dat je dit ook hebt gebruikt hé? Anders moet je namelijk gewoon niks zeggen want ik ga ook niet in op jou dingen die ik zelf nog nooit gedaan heb, maar goed.![]()
We rijden niet als debielen, we rijden extreem voorzichtig want we zijn niet van die boertjes die stoer willen doen, even voor de duidelijkheid we waren op dit moment geen gevaar voor de maatschappij en mensen zoals jij![]()
Lijkt me in dit geval niet relevant?Arnhemmertje zei:Ik neem aan dat je dit ook hebt gebruikt hé? Anders moet je namelijk gewoon niks zeggen want ik ga ook niet in op jou dingen die ik zelf nog nooit gedaan heb, maar goed.![]()
Of een andere methylone wel eens gebruikt heeft is helemaal niet relevant en vind je bijdehante houding richting anderen dan ook nogal respectloos.Arnhemmertje zei:Ik neem aan dat je dit ook hebt gebruikt hé? Anders moet je namelijk gewoon niks zeggen want ik ga ook niet in op jou dingen die ik zelf nog nooit gedaan heb, maar goed.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."