Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2x Flesje explosion (Van de smartshop)

2x Flesje explosion (Van de smartshop)

24 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Arnhemmertje zei:
Ik neem aan dat je dit ook hebt gebruikt hé? Anders moet je namelijk gewoon niks zeggen want ik ga ook niet in op jou dingen die ik zelf nog nooit gedaan heb, maar goed. :tearsofjoy:
We rijden niet als debielen, we rijden extreem voorzichtig want we zijn niet van die boertjes die stoer willen doen, even voor de duidelijkheid we waren op dit moment geen gevaar voor de maatschappij en mensen zoals jij :wink:
Klik om te vergroten...
Met dezelfde logica mag jij dan niets zeggen over iemand met een spuit heroïne op die denkt nog wel lekker te kunnen rijden.

Ik snap je denkwijze wel hoor, je denkt dat je iets stimulerend op hebt en dus wel scherper bent. Laatst postte iemand hier (ik dacht Fool, kan een ander geweest zijn, misschien heeft iemand een bron) dat zelfs met speed op de kans op een ongeluk echt veel groter wordt. En juist met speed op denk je veel gefocuseder te zijn. Maar je reactievermogen is echt minder, ga anders maar eens fifa of een racespel spelen als je thuiskomt van je explosion-avonden, je zult merken dat je toch echt een stuk minder scherp bent.

En dan vraag ik me nog steeds af waarom jij het raar vindt (vond) als ik vraag waarom het zoveel moeite is om te gaan fietsen of lopen als je bomvol met energie zit.
K
Koekwaus026Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Het is een trip report Jesus Christ....

Geen doe niet dit of dat..

Het was Dom, althans ook de eerste keer dat ik t Nam.. GA t ook niet meer doen Pak de volgende keer wel de auto :) nee grapje gewoon de fiets man.

Maar hoe Dan ook vind ik t vervelend jullie wonen niet in Arnhem jullie hebben geen last van mij toch? ER wonen heel veel gekke en Ben zeker niet de enigste .. S'avonds zijn hier op straat geen nette mensen Te vinden, alleen (zware) aso's
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oke, laat maar.... :kots:
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#4
Arnhemmertje zei:
Het is een trip report Jesus Christ....

Geen doe niet dit of dat..

Het was Dom, althans ook de eerste keer dat ik t Nam.. GA t ook niet meer doen Pak de volgende keer wel de auto :) nee grapje gewoon de fiets man.

Maar hoe Dan ook vind ik t vervelend jullie wonen niet in Arnhem jullie hebben geen last van mij toch? ER wonen heel veel gekke en Ben zeker niet de enigste .. S'avonds zijn hier op straat geen nette mensen Te vinden, alleen (zware) aso's
Klik om te vergroten...
Ja, het was dom en je gaat het niet meer doen en tegelijkertijd snel weer goed proberen te lullen.. :confused:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Yup

viewtopic.php?f=22&t=53523#p1161256

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."