#1
Met dezelfde logica mag jij dan niets zeggen over iemand met een spuit heroïne op die denkt nog wel lekker te kunnen rijden.Arnhemmertje zei:Ik neem aan dat je dit ook hebt gebruikt hé? Anders moet je namelijk gewoon niks zeggen want ik ga ook niet in op jou dingen die ik zelf nog nooit gedaan heb, maar goed.![]()
We rijden niet als debielen, we rijden extreem voorzichtig want we zijn niet van die boertjes die stoer willen doen, even voor de duidelijkheid we waren op dit moment geen gevaar voor de maatschappij en mensen zoals jij![]()
Ik snap je denkwijze wel hoor, je denkt dat je iets stimulerend op hebt en dus wel scherper bent. Laatst postte iemand hier (ik dacht Fool, kan een ander geweest zijn, misschien heeft iemand een bron) dat zelfs met speed op de kans op een ongeluk echt veel groter wordt. En juist met speed op denk je veel gefocuseder te zijn. Maar je reactievermogen is echt minder, ga anders maar eens fifa of een racespel spelen als je thuiskomt van je explosion-avonden, je zult merken dat je toch echt een stuk minder scherp bent.
En dan vraag ik me nog steeds af waarom jij het raar vindt (vond) als ik vraag waarom het zoveel moeite is om te gaan fietsen of lopen als je bomvol met energie zit.
