Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2x Flesje explosion (Van de smartshop)

2x Flesje explosion (Van de smartshop)

24 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
D
DigitalismLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je reportje is uhm, vrij uniek. Maar je lijkt het goed naar je zin gehad te hebben. ^^

Explosion bevat overigens methylone (M1). Het is niet aan te raden om dat elk weekend te gebruiken omdat het op je serotonine werkt, net als bijvoorbeeld MDMA. Ik ben in de veronderstelling dat methylone je serotonine minder hard leeg slurpt dan MDMA, maar alsnog zou ik wel een pauze van een paar weken hanteren.
K
Koekwaus026Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Het was vorige week vrijdag avond, mijn maatje had 4 stuks gehaald.

We namen 1 flesje in .. puur :confused: volgende keer niet want de smaak is echt afschuwelijk..

Een halfuurtje zaten we te springen en ogen rollend , boksen aansluiten en muziek op! :rockband:

https://www.youtube.com/watch?v=GkXOpJU5CV0

Het eerste nummer.. raar maar ik kon de muziek proefen en de emotie voelen en kreeg echt spontaan zin om te stappen.. maar 2 meiden hadden me geappt wat ik aan t doen was, ik zei dat ik van dr hield .. hihi :grin: , ze kwam met een vriendin van t kamp en binnen een halfuurtje waren ze er, ik nam de andere in.

Gezellig gepraat enzo en een halfuurtje later sprong die andere in .. me ogen popte er zo wat uit ik deed oortjes in.. Echt crazy shit ik kon de muziek met mijn hersenen besturen maar na een halfuurtje werd ik het alweer zat.. Oortjes uitgedaan en lekker aan de blondine dr tieten gezeten/gelegen weet ik veel wat.

Ik weet nog dat het 1 uur S'nachts was en ze moesten gaan .. ze vroegen nog of ik mee ging drinken bij hun want eentje was alleen thuis. Nah dacht ik ik ga stappen! :grin:

2:10 Ik en M sprongen op de scooter onderweg naar de stad! Hij ging nog een illie halen. Aangekomen in de stad helemaal wappie nog ff biertjes gehaald bij de Nachtwinkel opgezopen, dansend door de stad, Dürum naar binnen gewerkt bij me maatje, en rond 3:20 waren we op de korenmarkt ook klote zat inmiddels heb nog wat foto's van de wouten waarmee ik op de foto sta, met hun politie petje op :grin: :confused:

De rest was een vage avond, er zijn nog veeeel meer details maar ik kan er niet meer zo 123 bij. Lachen spul! Zaterdag weer :grin:
K
Koekwaus026Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee zeker niet na morgen neem ik zeker een break van een paar maanden :)

Klopt, de man van de smartshop zei dat t´ een vervanger is voor xtc, en de xtc van tegenwoordig vaak gedaan, roze batmans gehad die ik vaak heb gebruikt. Maar ik hou niet meer zo veel van xtc.

Grz
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Arnhemmertje zei:
2:10 Ik en M sprongen op de scooter onderweg naar de stad!
Klik om te vergroten...
Hier ben ik gestopt met lezen. Als je zo graag ergens anders naar toe wilt gaan onder invloed, pak dan lekker de fiets. :rolleyes:
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#5
true

Fool zei:
Arnhemmertje zei:
2:10 Ik en M sprongen op de scooter onderweg naar de stad!
Klik om te vergroten...
Hier ben ik gestopt met lezen. Als je zo graag ergens anders naar toe wilt gaan onder invloed, pak dan lekker de fiets. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
K
Koekwaus026Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Nouja, je hebt een punt mensen die gaan rijden onder invloed ben ik geen voorstander van nee, maar vanuit onze positie naar de stad is met de scooter 5 minuutjes rijden, het is 1 dijk die je afrijd, en als je 25 rijd is er niks aan het handje vooral op dit tijdstip zijn er bijna geen mensen en al helemaal geen kinderen op de dijk.

a.u.b niet onervaren praten want zo erg voel je explosion nou ook weer niet. :)
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#7
Arnhemmertje zei:
Nouja, je hebt een punt mensen die gaan rijden onder invloed ben ik geen voorstander van nee, maar vanuit onze positie naar de stad is met de scooter 5 minuutjes rijden, het is 1 dijk die je afrijd, en als je 25 rijd is er niks aan het handje vooral op dit tijdstip zijn er bijna geen mensen en al helemaal geen kinderen op de dijk.

a.u.b niet onervaren praten want zo erg voel je explosion nou ook weer niet. :)
Klik om te vergroten...
Beiden lijken me imo geen enkel excuus. Zo goed voel ik een biertje ook niet, maar daarmee spring ik ook niet in de auto.
K
Koekwaus026Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Het was ook zeker geen excuus, ik liet je het alleen even weten :wink:
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#9
Is het zo veel moeite om te gaan fietsen (of lopen, dat zou 20 minuten duren als je de waarheid spreekt over 5 minuten, 25 km/h) als je ook nog eens bomvol energie zit? Ik ben geen spelend kind van drie, maar ik word ook liever niet aangereden door iemand die onder invloed op een scooter zit. Ik baal namelijk ook goed als ik nooit meer kan hardlopen omdat jullie me verkeerd hebben geraakt. Een klap van 25 km/h op een scooter met twee man kan aardig hard aankomen. Denk eens na voordat je zulke dingen doet, het is behoorlijk egoïstisch namelijk. Dat je jezelf in gevaar brengt moet je lekker zelf weten, maar een ander kiest hier niet voor he.
K
Koekwaus026Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik neem aan dat je dit ook hebt gebruikt hé? Anders moet je namelijk gewoon niks zeggen want ik ga ook niet in op jou dingen die ik zelf nog nooit gedaan heb, maar goed. :tearsofjoy:
We rijden niet als debielen, we rijden extreem voorzichtig want we zijn niet van die boertjes die stoer willen doen, even voor de duidelijkheid we waren op dit moment geen gevaar voor de maatschappij en mensen zoals jij :wink:
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Doet het er toe of iemand dat specifieke middel nou wel of niet gebruikt heeft?

Je moet het gewoon niet doen.

Arnhemmertje zei:
Ik neem aan dat je dit ook hebt gebruikt hé? Anders moet je namelijk gewoon niks zeggen want ik ga ook niet in op jou dingen die ik zelf nog nooit gedaan heb, maar goed. :tearsofjoy:
We rijden niet als debielen, we rijden extreem voorzichtig want we zijn niet van die boertjes die stoer willen doen, even voor de duidelijkheid we waren op dit moment geen gevaar voor de maatschappij en mensen zoals jij :wink:
Klik om te vergroten...
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#12
Arnhemmertje zei:
Ik neem aan dat je dit ook hebt gebruikt hé? Anders moet je namelijk gewoon niks zeggen want ik ga ook niet in op jou dingen die ik zelf nog nooit gedaan heb, maar goed. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Lijkt me in dit geval niet relevant?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Arnhemmertje zei:
Ik neem aan dat je dit ook hebt gebruikt hé? Anders moet je namelijk gewoon niks zeggen want ik ga ook niet in op jou dingen die ik zelf nog nooit gedaan heb, maar goed. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Of een andere methylone wel eens gebruikt heeft is helemaal niet relevant en vind je bijdehante houding richting anderen dan ook nogal respectloos.

Deelname aan het verkeer in een gemotoriseerd voertuig onder invloed is gewoon associaal, omdat je naast het risico voor jezelf ook anderen in gevaar brengt. Al is het effect niet heel sterk, je reactie vermogen is gewoon minder waardoor de kans op een ongeluk gewoon aanzienlijk verhoogd wordt.
K
Koekwaus026Lid
01-01-2024, 00:00
#14
De explosion is echt vet!!! BOEM in 1 meer viel die, morgen Ben ik dit vergeten, je gaat echt met iedereen aan de praat en het mooiste is dat niemand het door had ik had vet grote pupillen, nu ff lekket naar de shop (nuchtere persoon rijd) en mensen ik snap jullie reacties ik had niet morgen rijden onder invloed, dit GA ik ook zeker niet meer doen!!

Groetjes uit arnhem
K
Koekwaus026Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Sorry voor mijn bijdehante opmerkingen/reacties dat was niet zo netjes..

Maar dan wil ik op ze minst wel een beetje uitleg zoals jij geeft Psy, want zomaar iets roepen en vervolgens geen uitleg geven :P tsjah.. Dat kan ik niet als advies zien.

hihi daarom mijn wat bijdehante opmerkingen/reacties, nogmaals mijn excuses daarvoor.

Groetjes
K
Koekwaus026Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Heb nu 2 flesjes op , Ben op een feestje en ik GA behoorlijk hard!!!! Willen jullie een tripreport hoer van of ? Anders schrijf ik em zo voor mike

Live trip ik hoor alles dubbel
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#17
Yup

viewtopic.php?f=22&t=53523#p1161256
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nouja, ik wil je stiekem nog wel even waarschuwen dat je met te frequent gebruik van dit spul, MDMA of andere serotonine-releasers aardig jezelf kunt verpesten. (Dwz, minder dan 3 maand pauze tussen elke keer één van de stoffen uit de groep)

En een goed geschreven reportje is altijd goed. :)
K
Koekwaus026Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik Ben wappie
Net nog 1 hele kers (xtc) ingenomen
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik wil dit toch even graag kwijtaan je Arnhemmertje. En niet om zoals jij dat noemt "bijdehand" te doen of je af te zeiken. Jammer dat je de berichten zo op vat want zo zijn ze echt niet bedoeld.
Het aan het verkeer deelnemen onder invloed van wat dan ook is idd asociaal maar ook onverstandig. Het maakt niks uit waarvan je onder invloed bent, onder invloed is onder invloed. Ik vraag mij ook af of je na die biertjes nog terug bent gereden op je scooter?
Je excuus is dat je "niet zo onder invloed bent" van dat spul maar je report vertelt duidelijk iets anders. Ik heb zelf vrienden die onder invloed van wiet rijden, met de smoes ik blow zo vaak dus ben het gewend en ik rij echt geconcentreerder en rustiger met wiet op. Je reinste lulkoek natuurlijk, dat weet elk verstandig mens. Je reactievermogen is gewoon echt verminderd als je onder invloed bent, dat geldt voor iedereen dus ook voor jou!
Zelf heb ik heel lang geleden met een paar bier teveel op naar huis gereden met de auto. Ook ik dacht: ach, tis een kort stukje, bekende weg, zo zat ben ik nou ook weer niet en anders moet ik morgen terug lopen om mijn auto op te halen als ik m laat staan. Het ging prima, snachts, geen kip op de weg en ik kwamveilig thuis. Maar nadat ik rustig in huis zat zonderdrukte en geluid merkte ik dat ik toch best wel aangeschoten was! Als er dus een andere stapper op de fiets of lopend had overgestoken had ik nooit op tijd kunnen remmen! Ik ben daar zo van geschrokkendat ik zelf nooit meer onder invloed van wat dan ook rijd. Zelfs niet eens 1 bier oid.
Ik vind het zo jammer dat er vele DF gebruikers zijn die zoveel adviezen in de wind slaan en denken dat ze god zijn.. Denk aub na en wees verstandig! Wat je met je eigen lichaam en geest doet is tot daar aantoe maar moedwillig anderen in gevaar brengen omdat je niet nadenkt en t je geen ene moer kan schelen is echt heel asociaal en egoïstisch!
Doe metdit advies en bericht wat je wil maar ik hoop dat je voortaan verstandig bent.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."