#1
Op hardstyle/hardcore feestjes is het eerder 90% die wel aan de drugs zit dan 90% die niet aan de drugs zit ![:tearsofjoy:]()


ekstiesie zei:
Timmie94 zei:Hahaha kingdalton wat een heerlijke linkheb me toch wel kostelijk vermaakt op die site

kingdalton zei:“Op een houseparty zag ik een jongen, die zich met XTC had volgepropt, uren achter elkaar blijven herhalen: ‘Ik ben een sinaasappel, schil me niet, ik ben een sinaasappel, schil me niet.’ Een andere jongen dacht dat hij een vlieg was en bleef maar met zijn hoofd tegen het raam bonzen.” – Liz
Wat een idioten![]()
“Op 13-jarige leeftijd dronk ik voor het eerst alcohol en spoedig daarna maakte ik kennis met marihuana. Al snel volgde LSD en ik werd eraan verslaafd; ik nam het alsof het snoep was.
Op een avond raakte ik tijdens een van mijn uitspattingen bewusteloos en werd ik wakker met bloed over mijn hele gezicht en ik had ook overgegeven. Op de een of andere wonderbaarlijke manier kreeg ik mezelf wakker en maakte ik mezelf schoon. Ik klom in mijn auto, bevend als een rietje, en reed naar het huis van mijn ouders. Ik kroop bij mijn moeder in bed en huilde.
Op 21-jarige leeftijd ging ik voor het eerst naar een afkickkliniek.” – Donna
verder geloof ik niet dat 90% van de bezoekers nuchter is op een houseparty
:PValt op de meeste feesten wel mee hoorJackHerrer zei:Op hardstyle/hardcore feestjes is het eerder 90% die wel aan de drugs zit dan 90% die niet aan de drugs zit![]()
Serieus? Minder dan de helft? Ik heb idd altijd heb gevoel dat iedereen net zo strak als ik sta. Fr meeste mensen die ik ken gaan ook meestal naar festivals met drugs.SmartieAndMe zei:Valt op de meeste feesten wel mee hoorJackHerrer zei:Op hardstyle/hardcore feestjes is het eerder 90% die wel aan de drugs zit dan 90% die niet aan de drugs zit![]()
Als je zelf gebruikt hebt voelt het vaak alsof iedereen gebruikt heeft, maar op de meeste feesten gebruikt ruim minder dan de helft drugs (alcohol uitgesloten).
kingdalton zei:Voor de duidelijkheid, met idioten bedoel ik de makers van die geweldig slechte site :P
kingdalton zei:'ekstiesie zei:
Ik ga trouwens ook naar Sziget dit jaar en ga daar ook wel een pilletje nuttigen. Daarna gaat wel de rem erop bij mij en wacht ik tot 2016. Ik merk dat hoe minder je het doet hoe mooier het is. Quality boven Quantity is betreft XTC zeker waar, minder is meer
Timmie94 zei:Hahaha kingdalton wat een heerlijke linkheb me toch wel kostelijk vermaakt op die site
ekstiesie zei:een jongen van rond de 20 ziet die de tijd van z'n leven heeft en in het gezelschap is van een wat klein meisje
Skirre zei:Dat begreep ik niet haha, bedankt voor de toelichting :P
SmartieAndMe zei:Valt op de meeste feesten wel mee hoorJackHerrer zei:Op hardstyle/hardcore feestjes is het eerder 90% die wel aan de drugs zit dan 90% die niet aan de drugs zit![]()
Als je zelf gebruikt hebt voelt het vaak alsof iedereen gebruikt heeft, maar op de meeste feesten gebruikt ruim minder dan de helft drugs (alcohol uitgesloten).
Op de underground techno feesten is dat net zo hoor, daar zit ook zeker 80 tot 90% aan de drugs. Ik ben op verschillende feesten geweest van mainstream dance tot aan hardcore en eigenlijk alleen bij mainstream dance feesten viel het mee (of tegen) hoeveel mensen er aan de drugs zaten. Dat is ook meteen de reden waarom ik mainstream dance feesten zwaar vind zuigen, daar hangt echt een vervelende alcohol sfeer, plus het feit dat ik de muziek niet echt chill vind. Maar hardstyle vind ik qua muziek ook niet heel chill maar daar ga ik toch nog wel eens heen omdat de sfeer wel goed is.MusicIsLife zei:SmartieAndMe zei:Valt op de meeste feesten wel mee hoorJackHerrer zei:Op hardstyle/hardcore feestjes is het eerder 90% die wel aan de drugs zit dan 90% die niet aan de drugs zit![]()
Als je zelf gebruikt hebt voelt het vaak alsof iedereen gebruikt heeft, maar op de meeste feesten gebruikt ruim minder dan de helft drugs (alcohol uitgesloten).
Wel eens naar een hardstylefestival geweest smartie?
Volgens mij niet, want daar wordt wel echt door minstens 80% drugs gebruikt. Ik heb ook ervaring met nuchter op zo'n feest staan en dan is het precies hetzelfde.
Hardcore is nog net wat extremer
MusicIsLife zei:Wel eens naar een hardstylefestival geweest smartie?
Volgens mij niet, want daar wordt wel echt door minstens 80% drugs gebruikt. Ik heb ook ervaring met nuchter op zo'n feest staan en dan is het precies hetzelfde.
Hardcore is nog net wat extremer
SmartieAndMe zei:80% lijkt me sowieso sterk. Ik geloof wel dat er op hardcorefeesten bijvoorbeeld meer gebruikt wordt dan op deephousefeesten, maar 80% gebeurt niet op de grote festivals. Kleine undergroundfeestjes zoals een illegale rave met 150 man kun je wel eens richting de 80% geraken en soms wel hoger maar op de grote feesten niet.

SmartieAndMe zei:MusicIsLife zei:Wel eens naar een hardstylefestival geweest smartie?
Volgens mij niet, want daar wordt wel echt door minstens 80% drugs gebruikt. Ik heb ook ervaring met nuchter op zo'n feest staan en dan is het precies hetzelfde.
Hardcore is nog net wat extremer
80% lijkt me sowieso sterk. Ik geloof wel dat er op hardcorefeesten bijvoorbeeld meer gebruikt wordt dan op deephousefeesten, maar 80% gebeurt niet op de grote festivals. Kleine undergroundfeestjes zoals een illegale rave met 150 man kun je wel eens richting de 80% geraken en soms wel hoger maar op de grote feesten niet.
Ik zal eens kijken of ik wat cijfers (uiteraard schattingen want het blijft illegaal) bij elkaar kan sprokkelen.
Ben wel vaker op hardstylefeesten geweest hoorHeb twee jaar geleden bijvoorbeeld gewerkt op Free Festival The Harder Styles. Daar was het lang geen 80% ook al denken mensen van wel.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."