#1
Amen... ![:)]()
OnderDeEik zei:Een prachtig reportje...
Om de een of andere reden raakte het stukje over de sjamane en je overleden moeder me.

:Pvode zei:Kijk es aan, Drientje to the rescue!![]()
Eury zei:Ik heb je report doorgelezen maar ik snap een aantal dingen niet zoals wat de Askawan is, wat je hebt gedronken en wat doet die sjaamaan er? Kan ik aannemen dat je van indiaanse afkomst bent?
Verder, mooi report. Goed beschreven. Ik ga je 2de deel nu doorlezen![]()
Wat schattig!Eury zei:Ik heb je report doorgelezen maar ik snap een aantal dingen niet zoals wat de Askawan is, wat je hebt gedronken en wat doet die sjaamaan er? Kan ik aannemen dat je van indiaanse afkomst bent?
Verder, mooi report. Goed beschreven. Ik ga je 2de deel nu doorlezen![]()
vode zei:Eury zei:gewoon van westerse afkomst.
Dumpy zei:vode zei:Eury zei:gewoon van westerse afkomst.
Je bent echt wel indiaan hoor.
vode zei:Eury zei:Ik heb je report doorgelezen maar ik snap een aantal dingen niet zoals wat de Askawan is, wat je hebt gedronken en wat doet die sjaamaan er? Kan ik aannemen dat je van indiaanse afkomst bent?
Verder, mooi report. Goed beschreven. Ik ga je 2de deel nu doorlezen![]()
Haha, ik kan de verwarring begrijpen. Askawan is een centrum waar ceremonies en dergelijke worden gegeven. Ik heb daar ayahuasca en peyote gedronken (google voor meer info). De sjamaan was daar om de ceremonies te leiden, hij is ook de oprichter van het centrum. En nee ik ben gewoon van westerse afkomst.
Ik hoop dat dit het wat duidelijk voor je heeft gemaakt![]()

Je doet het ook niet om te trippen, dan kun je beter een zegeltje LSD achterover kappen.Vaste klant zei:Het lijkt me maar een eng spul dat, overgeven en een enge trip schrikt mij meer af dan dat het mij lokt.![]()
Drientje zei:Je doet het ook niet om te trippen, dan kun je beter een zegeltje LSD achterover kappen.Vaste klant zei:Het lijkt me maar een eng spul dat, overgeven en een enge trip schrikt mij meer af dan dat het mij lokt.![]()
Ayahuasca neem je om iets in je leven wat een probleem voor jou vormt, weg te nemen. Een verslaving, pijn, angst, verdriet. Je kunt het allemaal los laten in een ceremonie.
Vaste klant zei:Drientje zei:Je doet het ook niet om te trippen, dan kun je beter een zegeltje LSD achterover kappen.Vaste klant zei:Het lijkt me maar een eng spul dat, overgeven en een enge trip schrikt mij meer af dan dat het mij lokt.![]()
Ayahuasca neem je om iets in je leven wat een probleem voor jou vormt, weg te nemen. Een verslaving, pijn, angst, verdriet. Je kunt het allemaal los laten in een ceremonie.
Misschien heel oppervlakkig dit, maar beweer je nu dat ik door middel van Ayahuasca een verslaving van bijvoorbeeld alcohol kan oplossen? Waarom schrijven ze dit dan niet voor aan alle verslaafde![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."