Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIntensive Deel 1 - Ayahuasca

Intensive Deel 1 - Ayahuasca

27 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
B
BifiWorstLid
01-01-2024, 00:00
#1
Amen... :)
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een prachtig reportje...
Om de een of andere reden raakte het stukje over de sjamane en je overleden moeder me.
K
KurikintonFoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
nice report!
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#4
dankjewel allemaal :)

OnderDeEik zei:
Een prachtig reportje...
Om de een of andere reden raakte het stukje over de sjamane en je overleden moeder me.
Klik om te vergroten...

Ik denk dat iedereen die een beetje goeie relatie heeft met zijn of haar moeder daar wel geraakt door kan worden, speciale relatie vind ik, moeder-kind. :)
E
EuryLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb je report doorgelezen maar ik snap een aantal dingen niet zoals wat de Askawan is, wat je hebt gedronken en wat doet die sjaamaan er? Kan ik aannemen dat je van indiaanse afkomst bent?

Verder, mooi report. Goed beschreven. Ik ga je 2de deel nu doorlezen :mrgreen:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
vode zei:
Kijk es aan, Drientje to the rescue! :grin:
Klik om te vergroten...
:P :grin:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Eury zei:
Ik heb je report doorgelezen maar ik snap een aantal dingen niet zoals wat de Askawan is, wat je hebt gedronken en wat doet die sjaamaan er? Kan ik aannemen dat je van indiaanse afkomst bent?

Verder, mooi report. Goed beschreven. Ik ga je 2de deel nu doorlezen :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Haha, ik kan de verwarring begrijpen. Askawan is een centrum waar ceremonies en dergelijke worden gegeven. Ik heb daar ayahuasca en peyote gedronken (google voor meer info). De sjamaan was daar om de ceremonies te leiden, hij is ook de oprichter van het centrum. En nee ik ben gewoon van westerse afkomst.

Ik hoop dat dit het wat duidelijk voor je heeft gemaakt :)
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mooi report! En nu snel deel 2 lezen :)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Eury zei:
Ik heb je report doorgelezen maar ik snap een aantal dingen niet zoals wat de Askawan is, wat je hebt gedronken en wat doet die sjaamaan er? Kan ik aannemen dat je van indiaanse afkomst bent?

Verder, mooi report. Goed beschreven. Ik ga je 2de deel nu doorlezen :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Wat schattig!

Hier de links over de middelen:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Ayahuasca

http://www.uitjebol.net/peyote.htm

www.santodaime.nl

www.degewijdereis.nl
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#10
vode zei:
Eury zei:
gewoon van westerse afkomst.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Je bent echt wel indiaan hoor.
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dumpy zei:
vode zei:
Eury zei:
gewoon van westerse afkomst.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Je bent echt wel indiaan hoor.
Klik om te vergroten...

Ja, stiekem, diep vanbinnen, zijn we allemaal een indiaan.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Indianen, bijzonder volk :wink:

Je report raakt me.
Op naar deel 2 :)
E
EuryLid
01-01-2024, 00:00
#13
vode zei:
Eury zei:
Ik heb je report doorgelezen maar ik snap een aantal dingen niet zoals wat de Askawan is, wat je hebt gedronken en wat doet die sjaamaan er? Kan ik aannemen dat je van indiaanse afkomst bent?

Verder, mooi report. Goed beschreven. Ik ga je 2de deel nu doorlezen :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Haha, ik kan de verwarring begrijpen. Askawan is een centrum waar ceremonies en dergelijke worden gegeven. Ik heb daar ayahuasca en peyote gedronken (google voor meer info). De sjamaan was daar om de ceremonies te leiden, hij is ook de oprichter van het centrum. En nee ik ben gewoon van westerse afkomst.

Ik hoop dat dit het wat duidelijk voor je heeft gemaakt :)
Klik om te vergroten...

Bedankt voor uitleg :grin:!
ik heb even wat gegoogled en de linkjes van Drientje bekeken [ Bedankt voor de links Drientje! ]
Klinkt echt vet wat ik tot dusver heb gelezen!
Ben nu nog steeds zwaar aan het space van de truffels, maar sjees. Misschien is dit ook wel iets voor mij.

Ik ga de komende tijd wat research van maken. Misschien is dit een stap vooruit om eens uiteindelijk achter te komen wat mijn deel in deze universum is. En een stap vooruit om eindelijk een keer wat van mijn leven te maken.

Dikke chill, thnx :)
:stoned:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Heel interessant report. Wat me vooral opvalt is de intensiteit van ayahuasca welke me eigelijk iets 'lomper' overkomt dan ik voorheen gedacht had. Ik had wel uit verschillende bronnen begrepen dat het redelijk intens was. Maar het is idd beter om een report te lezen zoals jij die heer getypt hebt, ook om een beter beeld te krijgen sinds ayahuasca toch nog 1 van de dingen is die op mijn to-do lijstje staat.

-TeKNoZem
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het lijkt me maar een eng spul dat, overgeven en een enge trip schrikt mij meer af dan dat het mij lokt. :openmouth:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Vaste klant zei:
Het lijkt me maar een eng spul dat, overgeven en een enge trip schrikt mij meer af dan dat het mij lokt. :openmouth:
Klik om te vergroten...
Je doet het ook niet om te trippen, dan kun je beter een zegeltje LSD achterover kappen.

Ayahuasca neem je om iets in je leven wat een probleem voor jou vormt, weg te nemen. Een verslaving, pijn, angst, verdriet. Je kunt het allemaal los laten in een ceremonie.
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Met nog wel een kleine voetnoot bij Drientjes post.. Het neemt niet je probleem weg, het geeft jou de 'tools' om met een eventueel probleem in je leven aan de slag te gaan na de ceremonie en het op te lossen.
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#18
Drientje zei:
Vaste klant zei:
Het lijkt me maar een eng spul dat, overgeven en een enge trip schrikt mij meer af dan dat het mij lokt. :openmouth:
Klik om te vergroten...
Je doet het ook niet om te trippen, dan kun je beter een zegeltje LSD achterover kappen.

Ayahuasca neem je om iets in je leven wat een probleem voor jou vormt, weg te nemen. Een verslaving, pijn, angst, verdriet. Je kunt het allemaal los laten in een ceremonie.
Klik om te vergroten...

Misschien heel oppervlakkig dit, maar beweer je nu dat ik door middel van Ayahuasca een verslaving van bijvoorbeeld alcohol kan oplossen? Waarom schrijven ze dit dan niet voor aan alle verslaafde :openmouth:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Vaste klant zei:
Drientje zei:
Vaste klant zei:
Het lijkt me maar een eng spul dat, overgeven en een enge trip schrikt mij meer af dan dat het mij lokt. :openmouth:
Klik om te vergroten...
Je doet het ook niet om te trippen, dan kun je beter een zegeltje LSD achterover kappen.

Ayahuasca neem je om iets in je leven wat een probleem voor jou vormt, weg te nemen. Een verslaving, pijn, angst, verdriet. Je kunt het allemaal los laten in een ceremonie.
Klik om te vergroten...

Misschien heel oppervlakkig dit, maar beweer je nu dat ik door middel van Ayahuasca een verslaving van bijvoorbeeld alcohol kan oplossen? Waarom schrijven ze dit dan niet voor aan alle verslaafde :openmouth:
Klik om te vergroten...

Omdat dat niet gaat werken. :wink:
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#20
Maar net zeg je dat het kan helpen bij een verslaving?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."