#1
Vaste klant zei:Drientje zei:Je doet het ook niet om te trippen, dan kun je beter een zegeltje LSD achterover kappen.Vaste klant zei:Het lijkt me maar een eng spul dat, overgeven en een enge trip schrikt mij meer af dan dat het mij lokt.![]()
Ayahuasca neem je om iets in je leven wat een probleem voor jou vormt, weg te nemen. Een verslaving, pijn, angst, verdriet. Je kunt het allemaal los laten in een ceremonie.
Misschien heel oppervlakkig dit, maar beweer je nu dat ik door middel van Ayahuasca een verslaving van bijvoorbeeld alcohol kan oplossen? Waarom schrijven ze dit dan niet voor aan alle verslaafde![]()
Omdat dat niet gaat werken.