#1
Vriend van me doet ook wel eens een oogmaskertje op tijdens tripjes wat ik altijd maar een raar gezicht vond/vindt. Wellicht moet ik mijn perspectief ook eens verschuiven en het eens een kans geven.
Jmths zei:Wellicht moet ik mijn perspectief ook eens verschuiven en het eens een kans geven.
Het gaat ook meer om het zo donker mogelijk te maken, niet om hoe goed het je staat.Jmths zei:Vriend van me doet ook wel eens een oogmaskertje op tijdens tripjes wat ik altijd maar een raar gezicht vond/vindt. Wellicht moet ik mijn perspectief ook eens verschuiven en het eens een kans geven.
En ja, bepaalde compulsieve gedachtenpatronen leiden tot allerlei ellende, tot aan fysieke aandoeningen toe. Die patronen moeten inderdaad ingezien worden en doorbroken worden om het probleem op te lossen. Psilocybine is een van de tools om dat genezingsproces in gang te zetten, maar het genezingproces/mechanisme zelf is ten alle tijden beschikbaar, ook zonder drugs. Het is niet dat de psilocybine zelf geneest. Het is altijd jezelf die de heling doet.
Ik kan het trouwens niet goed lezen. Migraine is een ? aan stress.
De meeste van mijn negatieve gedachtepatronen zijn anders prima weggewerkt met 'praattherapie'...?Mindless zei:Het probleem is, dat we in de "normale" staat niet de stap terug hebben gezet naar de plek waar dergelijke patronen te herkennen zijn en dus verzanden we in onze waan in allerlei nonsens theorieën over hoe deze klachten op te lossen door middel van praattherapie en dergelijke. Dit zal niet werken en dit kan niet werken.
Ik ben blij voor je dat het je wel geholpen heeft tot nu toe. Zoals vaak breng ik dingen weer veel te stellig en stel ik het te zwart/wit. Excuses daarvoor. Dat is een vervelende eigenschap van me.ZERO- zei:De meeste van mijn negatieve gedachtepatronen zijn anders prima weggewerkt met 'praattherapie'...?Mindless zei:Het probleem is, dat we in de "normale" staat niet de stap terug hebben gezet naar de plek waar dergelijke patronen te herkennen zijn en dus verzanden we in onze waan in allerlei nonsens theorieën over hoe deze klachten op te lossen door middel van praattherapie en dergelijke. Dit zal niet werken en dit kan niet werken.
OT: Leuk report zeg!
Zeker niet. Ik denk dat de enige echte genezing liefde is. Liefde is er wanneer bewustzijn bewust van zichzelf wordt. Tripmiddelen/trippen zijn slechts dat: middelen/ervaringen. Ze kunnen helpen bij het bewustwordingsproces. En ja, ik weet hoe hippie dat klinkt. :PZERO- zei:Maw: jij denkt dat mensen alleen echt beter kunnen worden als ze een keertje gaan trippen?
Maar met liefde word ik niet opeens niet meer depressief. Ik geloof echt wel dat meditatie en mindfulness en dergelijke hartstikke goed zijn, doe ik niet voor niets zelf ook, maar ik ben er niet van overtuigd dat dat één enkele goede oplossing is voor (ernstige) (psychische) problemen.Mindless zei:Zeker niet. Ik denk dat de enige echte genezing liefde is. Liefde is er wanneer bewustzijn bewust van zichzelf wordt. Tripmiddelen/trippen zijn slechts dat: middelen/ervaringen. Ze kunnen helpen bij het bewustwordingsproces. En ja, ik weet hoe hippie dat klinkt. :PZERO- zei:Maw: jij denkt dat mensen alleen echt beter kunnen worden als ze een keertje gaan trippen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."