dit is misschien een beetje een raar tripreport, ook omdat het om wiet gaat en eigenlijk niet echt 'trippen' is.. maar ik vond het wel de moeite waard om te delen..
het begon met het idee van mij en een vriend om een eindje te gaan fietsen, in eerste instantie zonder drugs of iets te nemen.. we stonden beiden 7 uur op om te gaan fietsen en dat in de vakantie
we fietste maar richting het zuiden (vanuit haarlem) uiteindelijk naar aalsmeer, uithoorn, amstelveen etc etc.. et sloeg niet ergens op en details hierin zijn niet echt van toepassing..
eenmaal rond 10:00 in amstelveen ergens in een albert heijn wat eten te hebben gekocht bedacht mijn vriend Di dat hij ontzettende zin had om te zwemmen :P
ik had hier ook enorme zin in na dit gehoord te hebben, en besloten maar snel terug te fietsen naar huis om zwemspullen te halen, en te gaan zwemmen..
eenmaal op de weg naar het zwembad toen we langs een coffeeshop reden besloten we om eerst even snel wat te blowen voor dat we gingen zwemmen.. we hoefde niet erg veel, en omdat we beetje snel woude zwemmen kochten we 2 voorgedraaide joints, en hebben die onderweg in een park achter elkaar opgerookt.
we hadden inprincipe vrijwel wat ervaring met blowen, en we zijn meestal van 2 goeie voorgedraaide joint wel een beetje stoned, stoned genoeg voor een zwembad..
het was echter ook ng ontzettend koud, en de joints werkten toch iets anders uit dan gedacht..
we stapten de fiets op naar het zwembad, en net uit het park weer op de weg aangekomen te zijn, zegt Di zich een beetje duizelig te voelen en vlekken voor ze ogen te zien.. ik dacht dat hij dit niet echt meende dus ik fietse maar gewoon een stukje door, totdat tot mijn grote schrik Di omvalt en daar op de stoep valt.. ik ren meteen naar em toe en zet hem tegen een muur, zodat hij kan zitten.. omstanders kijken ons raar en verschrikt aan, maar ik zeg dat het wel lukt en dat hij gewoon een beetje ziek is.. ik had gelukkig een pak water meegenomen voor in het zwembad, en gaf hem wat water zodat hij weer een beetje normaal werd.. dit hielp gelukkig wel, en hij klaarde weer langzaam op.. zelf was ik op dat moment ook echt ontzettend stoned, en ik raakte echt vast in de aandacht van de mensen ofzoiets, dacht dat het nooit goed zou komen..
eenmaal weer helder te zijn, fietste we naar het zwembad, waar het prima ging.
het zwembad is immers een hele grote aanrader voor als je stoned bent!
we gingen meteen van de glijbaan als eerste, zo'n tunnel, en als je je ogen sluit lijkt je door een buitenaardse tunnel te glijden.. ontzettend fascinerend!
al moet ik wel zeggen, het zwembad is altijd NET iets te koud :P
dit is echt opmerkelijk als je stoned bent, en niet heel prettig maar het went vanzelf wel een beetje..
ook een ontdekking is hoe kinderen je lang aanstaren

ontzettend raar..
ik denk dat de joints zo sterk uitwerkte omdat we eerst door de kou ontzettend veel gefietst hadden (bij elkaar was het dus zown 80 km..) en dan zo vroeg opstaan daarvoor, zodat onze weerstand echt ontzettend laag was.. vrder was het wel echt een leuke ervaring
en zown zwembad is dus zeker aan te raden
grtz.b