Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswiet en zwembad!

wiet en zwembad!

7 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
O
OvercomeLid
01-01-2024, 00:00
#1
eXeCuze zei:
strax op vakantie maar eens met xtc op lkker in een whirlpool web bubbelen met een dikke joint in mijn hand haha dat gaat genieten worden
Klik om te vergroten...

haha, oehhh!! :hearteyes: zeker!
M
Mehmet189Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Haha ik ging vandaag met 2 vrienden na het zwembad had en halve gram wiet bij me halve gram hasj de joints had ik in het kleedhokje al gedraaid en in me tas gedaan me tas nam ik gwn mee en nee joints zijn niet kapot gegaan dus ik had halve gram hasj in een joint gedaan en tabak natuurlijk en andere joint halve gram wiet en tabak natuurlijk dus we gingen 1st die dikke joint hasj roken en later die dikke joint wiet als je in de glijbaan gaat ga je opeens super hard en in het water is ook lekker alleen enige nadeel als je diepe in gaat dat je geen kracht meer hebt om Veel te zwemmen en om rechtop te blijven en over het bad te klimmen om eruit te komen dus je moet de trap nemen maar het is zeker leuk om stoned te zwemmen en de glijbaan af te gaan en het was rond 25 30 graden dus kon je lekker buiten zitten en zwemmen en kon je buiten lekker je joint roken heb met 2 vrienden 2 dikke joints gerookt 1 hasj 1 wiet stoned gaan zwemmen is zeker aanteraden! Is super leuk / grappig
M
Mr.rhythmLid
01-01-2024, 00:00
#3
dit is misschien een beetje een raar tripreport, ook omdat het om wiet gaat en eigenlijk niet echt 'trippen' is.. maar ik vond het wel de moeite waard om te delen.. :)

het begon met het idee van mij en een vriend om een eindje te gaan fietsen, in eerste instantie zonder drugs of iets te nemen.. we stonden beiden 7 uur op om te gaan fietsen en dat in de vakantie :openmouth: :grin:
we fietste maar richting het zuiden (vanuit haarlem) uiteindelijk naar aalsmeer, uithoorn, amstelveen etc etc.. et sloeg niet ergens op en details hierin zijn niet echt van toepassing..
eenmaal rond 10:00 in amstelveen ergens in een albert heijn wat eten te hebben gekocht bedacht mijn vriend Di dat hij ontzettende zin had om te zwemmen :P :rolleyes:
ik had hier ook enorme zin in na dit gehoord te hebben, en besloten maar snel terug te fietsen naar huis om zwemspullen te halen, en te gaan zwemmen..

eenmaal op de weg naar het zwembad toen we langs een coffeeshop reden besloten we om eerst even snel wat te blowen voor dat we gingen zwemmen.. we hoefde niet erg veel, en omdat we beetje snel woude zwemmen kochten we 2 voorgedraaide joints, en hebben die onderweg in een park achter elkaar opgerookt.
we hadden inprincipe vrijwel wat ervaring met blowen, en we zijn meestal van 2 goeie voorgedraaide joint wel een beetje stoned, stoned genoeg voor een zwembad..
het was echter ook ng ontzettend koud, en de joints werkten toch iets anders uit dan gedacht..

we stapten de fiets op naar het zwembad, en net uit het park weer op de weg aangekomen te zijn, zegt Di zich een beetje duizelig te voelen en vlekken voor ze ogen te zien.. ik dacht dat hij dit niet echt meende dus ik fietse maar gewoon een stukje door, totdat tot mijn grote schrik Di omvalt en daar op de stoep valt.. ik ren meteen naar em toe en zet hem tegen een muur, zodat hij kan zitten.. omstanders kijken ons raar en verschrikt aan, maar ik zeg dat het wel lukt en dat hij gewoon een beetje ziek is.. ik had gelukkig een pak water meegenomen voor in het zwembad, en gaf hem wat water zodat hij weer een beetje normaal werd.. dit hielp gelukkig wel, en hij klaarde weer langzaam op.. zelf was ik op dat moment ook echt ontzettend stoned, en ik raakte echt vast in de aandacht van de mensen ofzoiets, dacht dat het nooit goed zou komen..
eenmaal weer helder te zijn, fietste we naar het zwembad, waar het prima ging.

het zwembad is immers een hele grote aanrader voor als je stoned bent!
we gingen meteen van de glijbaan als eerste, zo'n tunnel, en als je je ogen sluit lijkt je door een buitenaardse tunnel te glijden.. ontzettend fascinerend! :grin:
al moet ik wel zeggen, het zwembad is altijd NET iets te koud :P :cry: :rolleyes:
dit is echt opmerkelijk als je stoned bent, en niet heel prettig maar het went vanzelf wel een beetje..
ook een ontdekking is hoe kinderen je lang aanstaren :wave: ontzettend raar..

ik denk dat de joints zo sterk uitwerkte omdat we eerst door de kou ontzettend veel gefietst hadden (bij elkaar was het dus zown 80 km..) en dan zo vroeg opstaan daarvoor, zodat onze weerstand echt ontzettend laag was.. vrder was het wel echt een leuke ervaring :mrgreen: :hearteyes:
en zown zwembad is dus zeker aan te raden :sunglasses:

grtz.b
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#4
Klinkt idd als een leuke dag. Ik wil ook nog een keer trippend gaan zwemmen, lijkt me echt geniaal :)
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#5
Leuk dagje, een tripreport is gewoon een verhaal dus waarom niet? Probeer de volgende keer wel meer op hoofdletters te letten trouwens.
Ik heb eens na een paddotrip ook wat gezwommen, was echt geweldig, alsof het de eerste keer was dat ik zwom. Het bracht ook lichtjes wat van die trip terug hehe.

:wave:

Adreno
M
Mr.rhythmLid
01-01-2024, 00:00
#6
ja srry, ik zal er op letten! :flushed:
haha, ja dat is echt rustgevend maar raar :)
ineens ben je omgeven door talloze watermoleculen :rolleyes:
wel vet :mrgreen:
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#7
haha geweldig :grin: , ik vind in bad gaan eng omdat ik te lui ben om overeind te blijven en dan telkens half verdrink maar blijf je in het zwembad wel een beetje boven dan ? kan me idd wel inbeelden dat het water altijd koud is.
e
eXeCuzeLid
01-01-2024, 00:00
#8
strax op vakantie maar eens met xtc op lkker in een whirlpool web bubbelen met een dikke joint in mijn hand haha dat gaat genieten worden

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."