Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums5 mg DOM : losse flarden moedwillig verwarrende teksten

5 mg DOM : losse flarden moedwillig verwarrende teksten

34 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Je moet een onderwerp opgeven

sodeklieders. de hasj. Alles is zojuist met een factor 3 verpsychedeelibeeërd.

Ergens in het blok zijn twee gasten bezig een appartement met de grond gelijk te rammen.
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Je moet een onderwerp opgeven

Mindless zei:
Hmm, klinkt als iets waar ik bij weg moet blijven.

Bedankt voor de waarschuwing. :wink:
Klik om te vergroten...

most welcome.

@Bobsacamano - Ik las ergens dat je LSD aan de lange kant vindt duren, kan dat? In dat geval zou je DOM beter van je to do lijst afhalen.
E
ElvenSpiceLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Je moet een onderwerp opgeven

Ik voel totaal geen anschluss bij de abstracte universele ideeenwereld, een van de belangrijkste redenen om LSD en paddo's zo hogelijk te waarderen. Ik moet zelfs een heroverweging maken over wat ik versta onder trippen: ik trip hier zonder enige twijfel behoorlijk de pan uit, maar op een veel fysieker level dan ik op dit moment goed kan omschrijven. Het heeft iets van een kermisattractie. Zonder negatieve connotatie overigens.
Klik om te vergroten...

Als je het zo vertelt spreekt DOM me erg weinig aan, denk dat ik dan liever voor 2C-E zou gaan.
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Je moet een onderwerp opgeven

ElvenSpice zei:
Ik voel totaal geen anschluss bij de abstracte universele ideeenwereld, een van de belangrijkste redenen om LSD en paddo's zo hogelijk te waarderen. Ik moet zelfs een heroverweging maken over wat ik versta onder trippen: ik trip hier zonder enige twijfel behoorlijk de pan uit, maar op een veel fysieker level dan ik op dit moment goed kan omschrijven. Het heeft iets van een kermisattractie. Zonder negatieve connotatie overigens.
Klik om te vergroten...

Als je het zo vertelt spreekt DOM me erg weinig aan, denk dat ik dan liever voor 2C-E zou gaan.
Klik om te vergroten...

Waarom spreekt 2ce je dan wel aan? Ik ervaar DOM op dit moment als wat knusser , warmer dan 2ce . Ik zou DOM prefereren denk ik.
E
ElvenSpiceLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Je moet een onderwerp opgeven

Ik had gelezen dat 2C-E toch wel enorm introspectief is en ook erg visueel is. Aangezien je zelf zegt dat je vooral fysiek tript denk ik dat 2C-E mij persoonlijk meer kan bieden omdat ik toch wat meer waarde leg op 'de abstracte universele ideeënwereld' zoals jij dat noemt. :P
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Je moet een onderwerp opgeven

ElvenSpice zei:
Ik had gelezen dat 2C-E toch wel enorm introspectief is en ook erg visueel is. Aangezien je zelf zegt dat je vooral fysiek tript denk ik dat 2C-E mij persoonlijk meer kan bieden omdat ik toch wat meer waarde leg op 'de abstracte universele ideeënwereld' zoals jij dat noemt. :P
Klik om te vergroten...

Gotcha. Alleen moet ik heel eerlijk zeggenn dat 2C E me op dit moment juist "rationeler"voorkomt dan DOM

2c-e = objecten in een ruimte. DOM is de ruimte zelf. Ambient.
.
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Je moet een onderwerp opgeven

Ik snap echt de ballen van dit report. Is het misschien een mogelijkheid (wanneer die DOM is uitgewerkt) om het een en ander duidelijker te maken?
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Je moet een onderwerp opgeven

MODERATOR: ik kan het onderwerp niet wijzigen. Graag van "Je moet een onderwerp opgeven"


Naar: " 5 mg DOM : losse flarden moedwillig verwarrende teksten
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Je moet een onderwerp opgeven

T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Je moet een onderwerp opgeven

Peppi en Coki zei:
Ik snap echt de ballen van dit report. Is het misschien een mogelijkheid (wanneer die DOM is uitgewerkt) om het een en ander duidelijker te maken?


Arvo Part-moment denk ik.
Klik om te vergroten...
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Je moet een onderwerp opgeven

Mindless zei:
Jmths zei:
Mindless zei:
Hmm, klinkt als iets waar ik bij weg moet blijven.

Bedankt voor de waarschuwing. :wink:
Klik om te vergroten...
Zou het niet te snel af schrijven, dit rapportje is immers persoonlijk gekleurd en keihard trippen en bevindingen opschrijven kan een licht vertekend beeld schetsen. :tongueout:
LSD (en analogen) kunnen zeer 'stimulerend/activerend' wezen, zou ze echter niet te snel willen afschrijven om die reden.
Zelf heb ik DOM jammer genoeg nog niet mogen ervaren maar van wat ik heb gelezen is DOM relatief gezien introspectief, vriendelijk aanvoelend en vrij uniek qua effecten. Om maar even een relevant Erowid rapportje te quoten: "There is no other way to describe it, it is truly deserving of the title Serenity, Tranquility, and Peace."
Het vertoont qua moleculaire structuur en werking veel gelijkenis aan mescaline.
Klik om te vergroten...
Dat serene, kalme, vredige mis ik een beetje in Tommie zijn bevindingen ja. :P Maar inderdaad, niet te snel dingen afschrijven. :wink: Maar de hevige stimulatie kan voor mij een reden zijn om zo'n drug niet te doen. Als het van het niveau van LSD is (de stimulatie dus), dan valt dat nog te overzien, maar het moet niet veel meer worden.

Tommie_K zei:
- Ik voel totaal geen anschluss bij de abstracte universele ideeenwereld, een van de belangrijkste redenen om LSD en paddo's zo hogelijk te waarderen.
Klik om te vergroten...
De Akashic records. :) Kan het niet zo zijn dat deze specifieke DOM trip dat gewoon niet had? Ik heb ook verscheidene LSD en vooral psilo trips gehad waarbij er weinig tot geen abstracte inzichten waren, maar alles puur visuele tastbare ervaring was.
Klik om te vergroten...

Nope zei ik eerder. Yup zeg ik nu. Met mijn grote bakkes altijd. Zie report in wording onder "12.5 mg DOM"

Maar vergeleken bij paddo's en acid is het allemaal reuze meegevallen. Of tegen.
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Je moet een onderwerp opgeven

Al uren bezig met een biopic over mijn hummus. Buitengewoon psychedelisch beeldmateriaal.

EDIT: http://imgur.com/a/vOBAt
E
ElvenSpiceLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Je moet een onderwerp opgeven

Veel plezier, trip ze! :wink:
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Je moet een onderwerp opgeven

Mindless zei:
Hmm, klinkt als iets waar ik bij weg moet blijven.

Bedankt voor de waarschuwing. :wink:
Klik om te vergroten...
Zou het niet te snel af schrijven, dit rapportje is immers persoonlijk gekleurd en keihard trippen en bevindingen opschrijven kan een licht vertekend beeld schetsen. :tongueout:
LSD (en analogen) kunnen zeer 'stimulerend/activerend' wezen, zou ze echter niet te snel willen afschrijven om die reden.
Zelf heb ik DOM jammer genoeg nog niet mogen ervaren maar van wat ik heb gelezen is DOM relatief gezien introspectief, vriendelijk aanvoelend en vrij uniek qua effecten. Om maar even een relevant Erowid rapportje te quoten: "There is no other way to describe it, it is truly deserving of the title Serenity, Tranquility, and Peace."
Het vertoont qua moleculaire structuur en werking veel gelijkenis aan mescaline.

10 zou ik nog wel aandurven, 15 mg echter lijkt me gegarandeerd over de top.
Klik om te vergroten...
Moet je je voorstellen dat DOM in eerste instantie door de Hell Angels verkocht werd in tabletten van 20mg per stuk. Een zeer aanzienlijke groep mensen die zichzelf onbewust aan 40mg heeft onderworpen door de relatief langzame opkomst (vergeleken met LSD) wat tragisch genoeg op zijn beurt enkele mensen het leven heeft gekost.
Erg spijtig dat DOM op deze manier zijn intrede heeft moeten maken als je het mij vraagt.

Zou wel tof wezen als iemand in de toekomst nog eens een samenhangend rapportje uit tikt rond DOM.
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Je moet een onderwerp opgeven

Helemaal mee eens, behalve dat instrospectieve. Dat valt wel mee. En stimmy als de neten.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Je moet een onderwerp opgeven

Tommie_K zei:
Helemaal mee eens, behalve instrospectief. Dat valt wel mee.
Klik om te vergroten...
Introspectie is vrij interpretatie gevoelig en wanneer het op geestverruimende middelen aan komt zijn mensen naar mijn gevoel snel geneigd om meer chaos automatisch te koppelen aan meer introspectie terwijl dit voor mijn gevoel niet perse het geval hoeft te wezen.

Soms is het nuttig om coherente verbindingen te kunnen maken of interactie met anderen aan te kunnen gaan om tot nieuw inzicht te komen. In sommige gevallen kunnen meer chaotische geestverruimende middelen er ook voor zorgen dat men meer afgesloten raakt van de rest van de wereld of kunnen 'maladaptieve' overtuigingen versterkt worden.

Er zullen zeker mensen wezen die het hierover met mij oneens zullen wezen maar volgens gaan de meeste mensen wel akkoord met dat introspectie eerder hollistisch van aard is dan eenzijdig.
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#17
5 mg DOM

Jmths zei:
Tommie_K zei:
Helemaal mee eens, behalve instrospectief. Dat valt wel mee.
Klik om te vergroten...
Introspectie is vrij interpretatie gevoelig en wanneer het op geestverruimende middelen aan komt zijn mensen naar mijn gevoel snel geneigd om meer chaos automatisch te koppelen aan meer introspectie terwijl dit voor mijn gevoel niet perse het geval hoeft te wezen.


Soms is het nuttig om coherente verbindingen te kunnen maken of interactie met anderen aan te kunnen gaan om tot nieuw inzicht te komen. In sommige gevallen kunnen meer chaotische geestverruimende middelen er ook voor zorgen dat men meer afgesloten raakt van de rest van de wereld of kunnen 'maladaptieve' overtuigingen versterkt worden.

Er zullen zeker mensen wezen die het hierover met mij oneens zullen wezen maar volgens gaan de meeste mensen wel akkoord met dat introspectie eerder holistisch van aard is dan eenzijdig.
Klik om te vergroten...

Juah.

Dit spul is gewoon niet zo heel instrospectief. Ik denk dat we elkaar goed begrijpen!
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Je moet een onderwerp opgeven

Jmths zei:
Tommie_K zei:
Helemaal mee eens, behalve instrospectief. Dat valt wel mee.
Klik om te vergroten...
Introspectie is vrij interpretatie gevoelig en wanneer het op geestverruimende middelen aan komt zijn mensen naar mijn gevoel snel geneigd om meer chaos automatisch te koppelen aan meer introspectie terwijl dit voor mijn gevoel niet perse het geval hoeft te wezen.

Soms is het nuttig om coherente verbindingen te kunnen maken of interactie met anderen aan te kunnen gaan om tot nieuw inzicht te komen. In sommige gevallen kunnen meer chaotische geestverruimende middelen er ook voor zorgen dat men meer afgesloten raakt van de rest van de wereld of kunnen 'maladaptieve' overtuigingen versterkt worden.

Er zullen zeker mensen wezen die het hierover met mij oneens zullen wezen maar volgens gaan de meeste mensen wel akkoord met dat introspectie eerder hollistisch van aard is dan eenzijdig.
Klik om te vergroten...
holistisch.

wat tragisch genoeg op zijn beurt enkele mensen het leven heeft gekost.
Erg spijtig dat DOM op deze manier zijn intrede heeft moeten maken als je het mij vraagt.
Klik om te vergroten...


Goed nieuws. Je informatie klopt niet.
Er zijn helemaal geen doden gevallen, zelfs niet met die bizarre overdoses.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Je moet een onderwerp opgeven

Jmths zei:
Mindless zei:
Hmm, klinkt als iets waar ik bij weg moet blijven.

Bedankt voor de waarschuwing. :wink:
Klik om te vergroten...
Zou het niet te snel af schrijven, dit rapportje is immers persoonlijk gekleurd en keihard trippen en bevindingen opschrijven kan een licht vertekend beeld schetsen. :tongueout:
LSD (en analogen) kunnen zeer 'stimulerend/activerend' wezen, zou ze echter niet te snel willen afschrijven om die reden.
Zelf heb ik DOM jammer genoeg nog niet mogen ervaren maar van wat ik heb gelezen is DOM relatief gezien introspectief, vriendelijk aanvoelend en vrij uniek qua effecten. Om maar even een relevant Erowid rapportje te quoten: "There is no other way to describe it, it is truly deserving of the title Serenity, Tranquility, and Peace."
Het vertoont qua moleculaire structuur en werking veel gelijkenis aan mescaline.
Klik om te vergroten...
Dat serene, kalme, vredige mis ik een beetje in Tommie zijn bevindingen ja. :P Maar inderdaad, niet te snel dingen afschrijven. :wink: Maar de hevige stimulatie kan voor mij een reden zijn om zo'n drug niet te doen. Als het van het niveau van LSD is (de stimulatie dus), dan valt dat nog te overzien, maar het moet niet veel meer worden.

Tommie_K zei:
- Ik voel totaal geen anschluss bij de abstracte universele ideeenwereld, een van de belangrijkste redenen om LSD en paddo's zo hogelijk te waarderen.
Klik om te vergroten...
De Akashic records. :) Kan het niet zo zijn dat deze specifieke DOM trip dat gewoon niet had? Ik heb ook verscheidene LSD en vooral psilo trips gehad waarbij er weinig tot geen abstracte inzichten waren, maar alles puur visuele tastbare ervaring was.
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: Je moet een onderwerp opgeven

Ik denk dat het 80% de aard is van de stof en 20% wat jij suggereert

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."