Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums5 mg DOM : losse flarden moedwillig verwarrende teksten

5 mg DOM : losse flarden moedwillig verwarrende teksten

34 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Je moet een onderwerp opgeven

Jmths zei:
Tommie_K zei:
Helemaal mee eens, behalve instrospectief. Dat valt wel mee.
Klik om te vergroten...
Introspectie is vrij interpretatie gevoelig en wanneer het op geestverruimende middelen aan komt zijn mensen naar mijn gevoel snel geneigd om meer chaos automatisch te koppelen aan meer introspectie terwijl dit voor mijn gevoel niet perse het geval hoeft te wezen.

Soms is het nuttig om coherente verbindingen te kunnen maken of interactie met anderen aan te kunnen gaan om tot nieuw inzicht te komen. In sommige gevallen kunnen meer chaotische geestverruimende middelen er ook voor zorgen dat men meer afgesloten raakt van de rest van de wereld of kunnen 'maladaptieve' overtuigingen versterkt worden.

Er zullen zeker mensen wezen die het hierover met mij oneens zullen wezen maar volgens gaan de meeste mensen wel akkoord met dat introspectie eerder hollistisch van aard is dan eenzijdig.
Klik om te vergroten...
holistisch.

wat tragisch genoeg op zijn beurt enkele mensen het leven heeft gekost.
Erg spijtig dat DOM op deze manier zijn intrede heeft moeten maken als je het mij vraagt.
Klik om te vergroten...


Goed nieuws. Je informatie klopt niet.
Er zijn helemaal geen doden gevallen, zelfs niet met die bizarre overdoses.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Je moet een onderwerp opgeven

Hmm, klinkt als iets waar ik bij weg moet blijven.

Bedankt voor de waarschuwing. :wink:
E
ElvenSpiceLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Je moet een onderwerp opgeven

Veel plezier, trip ze! :wink:
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#4
Haile Gebrselassie. Gezien dat ik nu toch wel wat meer aan mijn hoofd heb danwel lijk te gaan krijgen qua mee zoet zijn dan billijk is om het bijhouden van een tripreportverhaal.

Ja. Zodoende denk ik.

Buckle up Tommy Boy.

EDIT: 2,5-dimethoxy-4-methylamfetamine, 5mg sublinguaal, kartonne paperasse, ben ze vergeten en heb ze ingeslikt kennelijk.

Hm. Ik heb blotters van 2,5mg 2,5-dimethoxy-4-methylamfetamine. Tjesus. Puur toeval zeker.
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Je moet een onderwerp opgeven

goedemiddaaag jezus mina. Eerst maar eens even de clichés:
- 5 milligram DOM is niet kinderachtig!
- het duurt echt 3 uur ja voordat je denkt:had ik niet ehhh
- pittige psychomotor agitatie. Stimulantpsychedelicum. Stimedelisch Psychulant. Iemand die zich snel gejaagd voelt in negatieve zin die moet beter met zijn tengels van de DOM af blijven :P

EDIT 03:22 zeg maar gerust strak ja.
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Je moet een onderwerp opgeven

ElvenSpice zei:
Veel plezier, trip ze! :wink:
Klik om te vergroten...

Cheers Elf.

Vreemd.

Hoewel ik hier lichamelijk helemaal de pan uit trip ben ik geestelijk volgens mij nog buitengewoon aards & rationeel volgbaar. Ik heb me nooit gerealiseerd dat dat kennelijk zo eenvoudig los van elkaar kan bestaan.
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Je moet een onderwerp opgeven

Ik zit knoflookolijven te bikken en dit te typen en me te bedenken dat als iemand op- of aanbelt dat ik me pas bij het automobiliserende gedeelte te kennen moet geven als volkstrekt incapabel,zoals ik hier sta terwijl er in de periferie van mijn blikveld steeds meer bontgekleurde spuigaten aan het ontstaan zijn, van die zichzelf replicerende bronnen van replicatie.
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Je moet een onderwerp opgeven

dat perzisch tapijtje waar ik eerder al gewag van maakte in het aanschaftopic hierboven ergens dat is godverdomme niks minder dan spectaculair aan het worden momenteel.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Je moet een onderwerp opgeven

Jmths zei:
Mindless zei:
Hmm, klinkt als iets waar ik bij weg moet blijven.

Bedankt voor de waarschuwing. :wink:
Klik om te vergroten...
Zou het niet te snel af schrijven, dit rapportje is immers persoonlijk gekleurd en keihard trippen en bevindingen opschrijven kan een licht vertekend beeld schetsen. :tongueout:
LSD (en analogen) kunnen zeer 'stimulerend/activerend' wezen, zou ze echter niet te snel willen afschrijven om die reden.
Zelf heb ik DOM jammer genoeg nog niet mogen ervaren maar van wat ik heb gelezen is DOM relatief gezien introspectief, vriendelijk aanvoelend en vrij uniek qua effecten. Om maar even een relevant Erowid rapportje te quoten: "There is no other way to describe it, it is truly deserving of the title Serenity, Tranquility, and Peace."
Het vertoont qua moleculaire structuur en werking veel gelijkenis aan mescaline.
Klik om te vergroten...
Dat serene, kalme, vredige mis ik een beetje in Tommie zijn bevindingen ja. :P Maar inderdaad, niet te snel dingen afschrijven. :wink: Maar de hevige stimulatie kan voor mij een reden zijn om zo'n drug niet te doen. Als het van het niveau van LSD is (de stimulatie dus), dan valt dat nog te overzien, maar het moet niet veel meer worden.

Tommie_K zei:
- Ik voel totaal geen anschluss bij de abstracte universele ideeenwereld, een van de belangrijkste redenen om LSD en paddo's zo hogelijk te waarderen.
Klik om te vergroten...
De Akashic records. :) Kan het niet zo zijn dat deze specifieke DOM trip dat gewoon niet had? Ik heb ook verscheidene LSD en vooral psilo trips gehad waarbij er weinig tot geen abstracte inzichten waren, maar alles puur visuele tastbare ervaring was.
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Je moet een onderwerp opgeven

Ik denk dat het 80% de aard is van de stof en 20% wat jij suggereert
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Je moet een onderwerp opgeven

Nee hoor heerlijk die lange werkduur :grin:

Tommie_K zei:
Mindless zei:
Hmm, klinkt als iets waar ik bij weg moet blijven.

Bedankt voor de waarschuwing. :wink:
Klik om te vergroten...

most welcome.

@Bobsacamano - Ik las ergens dat je LSD aan de lange kant vindt duren, kan dat? In dat geval zou je DOM beter van je to do lijst afhalen.
Klik om te vergroten...
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Je moet een onderwerp opgeven

Tommie_K zei:
wat tragisch genoeg op zijn beurt enkele mensen het leven heeft gekost.
Erg spijtig dat DOM op deze manier zijn intrede heeft moeten maken als je het mij vraagt.
Klik om te vergroten...


Goed nieuws. Je informatie klopt niet.
Er zijn helemaal geen doden gevallen, zelfs niet met die bizarre overdoses.
Klik om te vergroten...
Ik dacht dit voorbij te zien hebben komen in een documentaire die op youtube te vinden is, de naam schiet me zo niet te binnen jammer genoeg.
In PIKHAL valt er in ieder geval ook iets over terug te lezen maar kan niet zeggen dat ik 100% zeker ben.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Je moet een onderwerp opgeven

Jmths zei:
Ik dacht dit voorbij te zien hebben komen in een documentaire die op youtube te vinden is, de naam schiet me zo niet te binnen jammer genoeg.
In PIKHAL valt er in ieder geval ook iets over terug te lezen maar kan niet zeggen dat ik 100% zeker ben.
Klik om te vergroten...

Bedoel je niet toevallig die "Bath salts"?
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Je moet een onderwerp opgeven

Bath salts is een flauwekulterm. Er wordt van alles mee aangeduid, maar door de bank genomen gaat het om RC stimulantia als a-PVP en MDPV, of dergelijke rotzooi, liefst in hoeveelheden die een excited delirium tot gevolg hebben en dan lekker hitsen over demonic possession. Geen idee waarom je denkt dat iemand dat waarschijnlijk met DOM verwart. DOC bijvoorbeeld ligt heel wat meer voor de han (enkele sterfgevallen vermeld)
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Je moet een onderwerp opgeven

Mindless zei:
Jmths zei:
Mindless zei:
Hmm, klinkt als iets waar ik bij weg moet blijven.

Bedankt voor de waarschuwing. :wink:
Klik om te vergroten...
Zou het niet te snel af schrijven, dit rapportje is immers persoonlijk gekleurd en keihard trippen en bevindingen opschrijven kan een licht vertekend beeld schetsen. :tongueout:
LSD (en analogen) kunnen zeer 'stimulerend/activerend' wezen, zou ze echter niet te snel willen afschrijven om die reden.
Zelf heb ik DOM jammer genoeg nog niet mogen ervaren maar van wat ik heb gelezen is DOM relatief gezien introspectief, vriendelijk aanvoelend en vrij uniek qua effecten. Om maar even een relevant Erowid rapportje te quoten: "There is no other way to describe it, it is truly deserving of the title Serenity, Tranquility, and Peace."
Het vertoont qua moleculaire structuur en werking veel gelijkenis aan mescaline.
Klik om te vergroten...
Dat serene, kalme, vredige mis ik een beetje in Tommie zijn bevindingen ja. :P Maar inderdaad, niet te snel dingen afschrijven. :wink: Maar de hevige stimulatie kan voor mij een reden zijn om zo'n drug niet te doen. Als het van het niveau van LSD is (de stimulatie dus), dan valt dat nog te overzien, maar het moet niet veel meer worden.

Tommie_K zei:
- Ik voel totaal geen anschluss bij de abstracte universele ideeenwereld, een van de belangrijkste redenen om LSD en paddo's zo hogelijk te waarderen.
Klik om te vergroten...
De Akashic records. :) Kan het niet zo zijn dat deze specifieke DOM trip dat gewoon niet had? Ik heb ook verscheidene LSD en vooral psilo trips gehad waarbij er weinig tot geen abstracte inzichten waren, maar alles puur visuele tastbare ervaring was.
Klik om te vergroten...

Nope zei ik eerder. Yup zeg ik nu. Met mijn grote bakkes altijd. Zie report in wording onder "12.5 mg DOM"

Maar vergeleken bij paddo's en acid is het allemaal reuze meegevallen. Of tegen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."