Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums5 mg DOM : losse flarden moedwillig verwarrende teksten

5 mg DOM : losse flarden moedwillig verwarrende teksten

34 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#1
Haile Gebrselassie. Gezien dat ik nu toch wel wat meer aan mijn hoofd heb danwel lijk te gaan krijgen qua mee zoet zijn dan billijk is om het bijhouden van een tripreportverhaal.

Ja. Zodoende denk ik.

Buckle up Tommy Boy.

EDIT: 2,5-dimethoxy-4-methylamfetamine, 5mg sublinguaal, kartonne paperasse, ben ze vergeten en heb ze ingeslikt kennelijk.

Hm. Ik heb blotters van 2,5mg 2,5-dimethoxy-4-methylamfetamine. Tjesus. Puur toeval zeker.
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Je moet een onderwerp opgeven

goedemiddaaag jezus mina. Eerst maar eens even de clichés:
- 5 milligram DOM is niet kinderachtig!
- het duurt echt 3 uur ja voordat je denkt:had ik niet ehhh
- pittige psychomotor agitatie. Stimulantpsychedelicum. Stimedelisch Psychulant. Iemand die zich snel gejaagd voelt in negatieve zin die moet beter met zijn tengels van de DOM af blijven :P

EDIT 03:22 zeg maar gerust strak ja.
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Je moet een onderwerp opgeven

ElvenSpice zei:
Veel plezier, trip ze! :wink:
Klik om te vergroten...

Cheers Elf.

Vreemd.

Hoewel ik hier lichamelijk helemaal de pan uit trip ben ik geestelijk volgens mij nog buitengewoon aards & rationeel volgbaar. Ik heb me nooit gerealiseerd dat dat kennelijk zo eenvoudig los van elkaar kan bestaan.
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Je moet een onderwerp opgeven

Ik zit knoflookolijven te bikken en dit te typen en me te bedenken dat als iemand op- of aanbelt dat ik me pas bij het automobiliserende gedeelte te kennen moet geven als volkstrekt incapabel,zoals ik hier sta terwijl er in de periferie van mijn blikveld steeds meer bontgekleurde spuigaten aan het ontstaan zijn, van die zichzelf replicerende bronnen van replicatie.
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Je moet een onderwerp opgeven

dat perzisch tapijtje waar ik eerder al gewag van maakte in het aanschaftopic hierboven ergens dat is godverdomme niks minder dan spectaculair aan het worden momenteel.
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Je moet een onderwerp opgeven

T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Je moet een onderwerp opgeven

verwarrende beelden. Dit is dus geenszins een uur geleden. DIt is live.
OK, nu niet meer klikken op "je moet een onderwerp opgeven". Daar ben ik nu uittentreure ingetrapt.
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Je moet een onderwerp opgeven

T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Je moet een onderwerp opgeven

T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#10
DOM - voorlopige conclusies

Afijn. Ik vroeg me af: DOM, een van Shulgin's magical half dozen, te koop voor een habbekrats vergeleken met de prijzen voor betrouwbaar gedoseerde LSD blotters, lekker dagen lang doortrippen, met gratis en voor niks nog een goeie dopa-drive op de koop toe: KAN HET IDEALER?

Antwoord: DOM is prima spul, maar het kan idealer.

- Ik denk dat het voor veel mensen veel te stimmie is, ik, praktiserend liefhebber van de Hollandse Amfetaminestamppot, sta inmiddels uren en urenlang al recht overeind van 5 luttele milligrammen. 10 zou ik nog wel aandurven, 15 mg echter lijkt me gegarandeerd over de top. Maar ik kan me goed voorstellen dat mensen stimulatie en trippen sowieso als een no go combo beschouwen. Stay away.

- Ik voel totaal geen anschluss bij de abstracte universele ideeenwereld, een van de belangrijkste redenen om LSD en paddo's zo hogelijk te waarderen. Ik moet zelfs een heroverweging maken over wat ik versta onder trippen: ik trip hier zonder enige twijfel behoorlijk de pan uit, maar op een veel fysieker level dan ik op dit moment goed kan omschrijven. Het heeft iets van een kermisattractie. Zonder negatieve connotatie overigens.

EDIT : haha, lang leve imgur. Ik durf geen filmpjes te plaatsen, dat kan ik ID-technisch niet goed overzien. Maar neem maar van mij aan dat het psychedelisch is nondedzjuu

EDIT: Het is nu 8 uur 's ochtends en ik inventariseer de consumptie van:

- Een half pond knoflookolijven
- Een half pond hummus
- Een flink stuk brood
- Een dozijn sigaretten
- Een halve fles wit en twee biertjes
- Een a twee liter water.

Dit alles gedurende de hele afgelopen avond en nacht, tot nu.

Oh, en een half drugsforum heb ik opgerookt, echt overal moest ik te hulp schieten om de mensen tegen gevaarlijke maniakken te beschermen.

Ik ga daar nu een stuk hasj aan toevoegen zodat ik hopelijk helemaal melig ben voordat de mensen hun kwaaie verontwaardigde reacties gaan neerpennen. :stoned: :mrgreen:

Gefluit van de vogeltjes. Perzisch tapijtje onder mijn reet. Ultra
HD kleuren met fluorphosphorescente overdrijfmodus. Ben benieuwd hoe dit verstilde moment in tijd en ruimte zometeen verstoord zal gaan worden... ongewtijfeld door een stommiteit uit eigen keuken..
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Je moet een onderwerp opgeven

Mindless zei:
Hmm, klinkt als iets waar ik bij weg moet blijven.

Bedankt voor de waarschuwing. :wink:
Klik om te vergroten...

most welcome.

@Bobsacamano - Ik las ergens dat je LSD aan de lange kant vindt duren, kan dat? In dat geval zou je DOM beter van je to do lijst afhalen.
E
ElvenSpiceLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Je moet een onderwerp opgeven

Ik voel totaal geen anschluss bij de abstracte universele ideeenwereld, een van de belangrijkste redenen om LSD en paddo's zo hogelijk te waarderen. Ik moet zelfs een heroverweging maken over wat ik versta onder trippen: ik trip hier zonder enige twijfel behoorlijk de pan uit, maar op een veel fysieker level dan ik op dit moment goed kan omschrijven. Het heeft iets van een kermisattractie. Zonder negatieve connotatie overigens.
Klik om te vergroten...

Als je het zo vertelt spreekt DOM me erg weinig aan, denk dat ik dan liever voor 2C-E zou gaan.
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Je moet een onderwerp opgeven

ElvenSpice zei:
Ik voel totaal geen anschluss bij de abstracte universele ideeenwereld, een van de belangrijkste redenen om LSD en paddo's zo hogelijk te waarderen. Ik moet zelfs een heroverweging maken over wat ik versta onder trippen: ik trip hier zonder enige twijfel behoorlijk de pan uit, maar op een veel fysieker level dan ik op dit moment goed kan omschrijven. Het heeft iets van een kermisattractie. Zonder negatieve connotatie overigens.
Klik om te vergroten...

Als je het zo vertelt spreekt DOM me erg weinig aan, denk dat ik dan liever voor 2C-E zou gaan.
Klik om te vergroten...

Waarom spreekt 2ce je dan wel aan? Ik ervaar DOM op dit moment als wat knusser , warmer dan 2ce . Ik zou DOM prefereren denk ik.
E
ElvenSpiceLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Je moet een onderwerp opgeven

Ik had gelezen dat 2C-E toch wel enorm introspectief is en ook erg visueel is. Aangezien je zelf zegt dat je vooral fysiek tript denk ik dat 2C-E mij persoonlijk meer kan bieden omdat ik toch wat meer waarde leg op 'de abstracte universele ideeënwereld' zoals jij dat noemt. :P
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Je moet een onderwerp opgeven

ElvenSpice zei:
Ik had gelezen dat 2C-E toch wel enorm introspectief is en ook erg visueel is. Aangezien je zelf zegt dat je vooral fysiek tript denk ik dat 2C-E mij persoonlijk meer kan bieden omdat ik toch wat meer waarde leg op 'de abstracte universele ideeënwereld' zoals jij dat noemt. :P
Klik om te vergroten...

Gotcha. Alleen moet ik heel eerlijk zeggenn dat 2C E me op dit moment juist "rationeler"voorkomt dan DOM

2c-e = objecten in een ruimte. DOM is de ruimte zelf. Ambient.
.
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Je moet een onderwerp opgeven

Ik snap echt de ballen van dit report. Is het misschien een mogelijkheid (wanneer die DOM is uitgewerkt) om het een en ander duidelijker te maken?
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Je moet een onderwerp opgeven

MODERATOR: ik kan het onderwerp niet wijzigen. Graag van "Je moet een onderwerp opgeven"


Naar: " 5 mg DOM : losse flarden moedwillig verwarrende teksten
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Je moet een onderwerp opgeven

T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Je moet een onderwerp opgeven

Peppi en Coki zei:
Ik snap echt de ballen van dit report. Is het misschien een mogelijkheid (wanneer die DOM is uitgewerkt) om het een en ander duidelijker te maken?


Arvo Part-moment denk ik.
Klik om te vergroten...
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: Je moet een onderwerp opgeven

Al uren bezig met een biopic over mijn hummus. Buitengewoon psychedelisch beeldmateriaal.

EDIT: http://imgur.com/a/vOBAt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."