Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarom doe ik dit.....?

Waarom doe ik dit.....?

64 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je report leest lekker weg!

Ik kon me helemaal inbeelden hoe je gevoeld hebt! Inderdaad de eerste 10 minuten nadat je merkt; hey het werkt, super chill met klamme handjes en strakke kaakjes maar zodra je merkt dat het blijft opbouwen naar een piek die veel te heftig is, toch wel dat oncomfortabele zenuwengevoel in je buik.

Vraag me overigens wel af of je MDMA niet te vaak gaat doen.

Mulholland Drive zei:
Ik heb het de afgelopen weken 3 keer gedaan.
Klik om te vergroten...

Mulholland Drive zei:
Ik dacht 200, want ik was dus best wel hard gegaan de afgelopen weken en zelfs twee dagen ervoor op +- 150 mics.
Klik om te vergroten...

Zo weinig tijd tussen MDMA trips laten is zeer onverstandig! Zoals je zelf al aangeeft, je serotonine raakt razensnel op.

Je lichaam heeft bijna 2 maanden tijd nodig om weer op het oude serotonine niveau te komen. Stel dat je elke 3 maanden zou gebruiken dan heeft je lichaam dus geen rust om te herstellen van de overdosis prikkels die jij je receptoren geeft. Bovendien heb je, in de interval die jij nu hebt, grote kans op een serotonine syndroom en als je MDMA misbruikt zul je merken dat er over 3-4 maanden geen ene drol meer aan te beleven is.

Vertrouw me maar als ik je zeg dat ik na lange tijd misbruik nu MDMA kan nemen maar totaal niet meer het MDMA gevoel heb en bovendien nog een kater waar je niet overheen kan kijken.

Geeft je lichaam de rust die het nodig heeft!

Je hebt het trouwens over microgrammen, MDMA druk je uit in milligrammen. Want wat is nu je precieze dosis geweest? 1-1.5 mg per kilo lichaamsgewicht is echt voldoende om jou een fijne MDMA space te geven. Een hogere dosis is zeer onverstandig.
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#2
Thanks voor de reacties! Het is een lang verhaal dus thanks dat jullie de tijd nemen.

@willyfreak

De comedown was niet erg prettig. Met psilocybine heb ik altijd een langzame terugkomst, met mdma klap ik vrij plots terug.

@drientje

Thanks voor de adviezen. Je hebt helemaal gelijk. De twee keer in mijn leven dat ik XTC heb gebruikt is jaren geleden, en omdat ik nu afgestudeerd ben leef ik mij een beetje uit. Maar inderdaad, deze keer was zeker de laatste keer voorlopig, wellicht met oud en nieuw ofzo weer eens. Het is uiteindelijk mijn drug niet echt: ben benieuwd naar 2c-b en lsd.

Ik bedoelde idd milligram, stomme fout. Haal wel eens dingen door elkaar :grin:


Maar het was een zakje van 1 gram en ik heb 1/5 deel gebruikt, dus weet wel ongeveer hoeveel milligram het was.

Het was meer een totale space: het love gevoel heb ik eigenlijk alleen de eerste paar keer echt gevoeld. Dus ik merk nu al dat ik deze drugs moet laten wil ik de ervaring bijzonder laten zijn.

Dus helemaal gelijk nogmaals!
C
Cosmic ControlerLid
01-01-2024, 00:00
#3
vet report ! dat je tussen die mensen gaat zitten gewoon op straat :xtc: :xtc: :xtc:
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja, dat was de space :)

De setting maakt het bijna een trip.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
nice,vet,zaaaaalig en leuk om te lezen, groet
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#6
mandragora zei:
nice,vet,zaaaaalig en leuk om te lezen, groet
Klik om te vergroten...

Dank u! :)
K
KatatoniaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Superreport. Van eerste tot laatste letter boeiend!
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#8
Erg bedankt! :)
M
MachineLid
01-01-2024, 00:00
#9
Geweldig report, echt goed om te lezen. Ben zelf ook groot MDMA fan, dus herken veel van je verhaal! Kan nu al niet wachten om weer even een keertje een tripje te maken. :grin:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#10
Normaal heb ik chemische drugs afgezworen, maar jij zou de geknipte persoon zijn waarmee ik alsnog een mdma tripje zou ondernemen. :) ( dit is geen verzoek ) gewoon bij wijze van spreken :)
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#11
Amsterdam, rond oud en nieuw? :tongueout: wie weet
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#12
:) wie weet
l
lsdliciousLid
01-01-2024, 00:00
#13
wat een geweldig report, je hebt precies zalige dingen meegemaakt :hearteyes:
en je hebt me ook geholpen met me keuze wat ik morgen ga doen. geluk zalig door de stad lopen op mdma dank je voor het helpen :grin:


grtzz :wave:
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#14
Thanks!! Schrijven is een hobby van me, leuk dat het verhaal je beviel.

Zorg dat je een rustig plekje in je hoofd hebt waar je heen kan als je te hard zou gaan :)

En als je een iPhone hebt: installeer de inception app, en neem je oortjes mee. Alleen dan ga je meemaken wat ik meemaakte :wink:
R
RADZLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wat een heerlijk verslag!! heb gewoon serieus een account aangemaakt om je dat te kunnen vertellen, ga zo ook maar wat kristallen verorberen :P heb er weer helemaal zin aan...

top geschreven ook met tijden en belevenissen... ik zag het hele verhaal gewoon voor me! hulde!
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hahaha dank je!

En welkom!
R
RADZLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hahah is het goed of is het slecht dat weet ik niet.. maar k was vannacht om 12 uur jarig, las jouw verhaal voordat ik op pad ging en heb daardoor ook kristallen op de kop weten te tikken :P K had t zeker al 2 jaar niet meer gedaan, kinderdosis genomen, maar t was weer heerlijk! hehe ik gaat ff genieten van mijn verjaardagsbiertje!

groet!
L
Lina23Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Nou ja 'fan' is een groot woord. Maar ik vind sigaretten geur sowieso onaangenaam. Wel eens geprobeerd een hijs te nemen, maar stikte zowat en de nasmaak was bleegh. Sindsdien nooit weer geprobeerd.
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gefeliciteerd!!!
L
LICIOUSLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mooi geschreven :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."