#1
Je report leest lekker weg!
Ik kon me helemaal inbeelden hoe je gevoeld hebt! Inderdaad de eerste 10 minuten nadat je merkt; hey het werkt, super chill met klamme handjes en strakke kaakjes maar zodra je merkt dat het blijft opbouwen naar een piek die veel te heftig is, toch wel dat oncomfortabele zenuwengevoel in je buik.
Vraag me overigens wel af of je MDMA niet te vaak gaat doen.
Zo weinig tijd tussen MDMA trips laten is zeer onverstandig! Zoals je zelf al aangeeft, je serotonine raakt razensnel op.
Je lichaam heeft bijna 2 maanden tijd nodig om weer op het oude serotonine niveau te komen. Stel dat je elke 3 maanden zou gebruiken dan heeft je lichaam dus geen rust om te herstellen van de overdosis prikkels die jij je receptoren geeft. Bovendien heb je, in de interval die jij nu hebt, grote kans op een serotonine syndroom en als je MDMA misbruikt zul je merken dat er over 3-4 maanden geen ene drol meer aan te beleven is.
Vertrouw me maar als ik je zeg dat ik na lange tijd misbruik nu MDMA kan nemen maar totaal niet meer het MDMA gevoel heb en bovendien nog een kater waar je niet overheen kan kijken.
Geeft je lichaam de rust die het nodig heeft!
Je hebt het trouwens over microgrammen, MDMA druk je uit in milligrammen. Want wat is nu je precieze dosis geweest? 1-1.5 mg per kilo lichaamsgewicht is echt voldoende om jou een fijne MDMA space te geven. Een hogere dosis is zeer onverstandig.
Ik kon me helemaal inbeelden hoe je gevoeld hebt! Inderdaad de eerste 10 minuten nadat je merkt; hey het werkt, super chill met klamme handjes en strakke kaakjes maar zodra je merkt dat het blijft opbouwen naar een piek die veel te heftig is, toch wel dat oncomfortabele zenuwengevoel in je buik.
Vraag me overigens wel af of je MDMA niet te vaak gaat doen.
Mulholland Drive zei:Ik heb het de afgelopen weken 3 keer gedaan.
Mulholland Drive zei:Ik dacht 200, want ik was dus best wel hard gegaan de afgelopen weken en zelfs twee dagen ervoor op +- 150 mics.
Zo weinig tijd tussen MDMA trips laten is zeer onverstandig! Zoals je zelf al aangeeft, je serotonine raakt razensnel op.
Je lichaam heeft bijna 2 maanden tijd nodig om weer op het oude serotonine niveau te komen. Stel dat je elke 3 maanden zou gebruiken dan heeft je lichaam dus geen rust om te herstellen van de overdosis prikkels die jij je receptoren geeft. Bovendien heb je, in de interval die jij nu hebt, grote kans op een serotonine syndroom en als je MDMA misbruikt zul je merken dat er over 3-4 maanden geen ene drol meer aan te beleven is.
Vertrouw me maar als ik je zeg dat ik na lange tijd misbruik nu MDMA kan nemen maar totaal niet meer het MDMA gevoel heb en bovendien nog een kater waar je niet overheen kan kijken.
Geeft je lichaam de rust die het nodig heeft!
Je hebt het trouwens over microgrammen, MDMA druk je uit in milligrammen. Want wat is nu je precieze dosis geweest? 1-1.5 mg per kilo lichaamsgewicht is echt voldoende om jou een fijne MDMA space te geven. Een hogere dosis is zeer onverstandig.
