#1
Omdat ik zo'n spacer ben heb ik het altijd zeer prettig gevonden om gewoon, in de middag op een plek in de stad te gaan zitten en iedereen die zo druk met alles is een te gaan bekijken: En dan een vette stick opsteken en de hele wereld even weg voelen trekken, en in je eigen spacewereld te belanden.
Leuk report, deze quote beschrijft zo goed wat ik ook soms voel bij deze als maar lopende maatschappij. Stop eens met wat je aan het doen bent en kijk om je heen, zo komisch om al die mensen in hun eigen gedachten te zitten met wat ze moeten doen.
