Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarom doe ik dit.....?

Waarom doe ik dit.....?

64 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
L
Lina23Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Mulholland Drive zei:
Ja is het ook... Houden zo dan!
Klik om te vergroten...

Desalniettemin staat dat jointje nog steeds op de planning :stoned:
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#2
zjimiz zei:
Hoe waren de dagen na de trip?

Nog last gehad van de welbekende naverschijnselen?
Klik om te vergroten...

Goede vraag. Ik heb na de trip, die ongeveer tot 0000 duurde, tot 1040 keihard geblowd. De dag erna was ik dus alleen al daarom best gaar. Het blowen heb ik die periode hard doorgezet. Ook wilde ik de weken erna het wéér doen, ik wilde IETS pakken.

Maar niet gedaan.

Niet depressief geweest of iets dergelijks, maar het had zeker negatieve effecten. De dagen erna vrij verdoofd rondgelopen.

Slowburn zei:
Haha 1 van de mooiste reports die ik ooit heb gelezen!
Veel bekende dingen tegen gekomen :P Heerlijk!
En dat je dat allemaal hebt onthouden zeg... en vooral de tijden xD
Klik om te vergroten...

Dit vind ik uiteraard héél tof om te lezen, dank je wel. :wave:
K
KOMTGOEDLid
01-01-2024, 00:00
#3
haha lekker he/ moest lachen om: ik voel me iemand die zn eigen syntheses beheert->maaster!
L
Lina23Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Dit is by far het beste tripreportje dat ik gelezen heb.

Man man wat kan jij goed schrijven!
C
Cosmic ControlerLid
01-01-2024, 00:00
#5
leuk report!!
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lina23 zei:
Dit is by far het beste tripreportje dat ik gelezen heb.

Man man wat kan jij goed schrijven!
Klik om te vergroten...

Heel leuk om te lezen, heel erg bedankt voor je compliment!

Sindsdien heb ik geen mdma meer DURVEN gebruiken... Nu alweer 2 jaar geleden :)
L
Lina23Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Was deze tripreport ook de laatste ervaring?

Waarom 'durf' je niet te gebruiken? Je ervaring was idd vrij heftig, maar niet zozeer 'eng'/fout?
Of heb je iets waar je meer van geniet (vervanging)?

Leuk om zo'n oude topic weer boven water te halen en dat jij als TS daar ook op reageert! Bedankt!
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik durf simpelweg niet meer zo hard te gaan, ZO van de wereld. Na deze ervaring is er iets in mij gebroken.

En ik wil het steeds opnieuw als ik dit soort dingen doe en aangezien ik al een aantal verslavingen heb ben ik voorzichtiger geworden. Af en toe een paar jointjes is nu prima :)
B
BlauwLid
01-01-2024, 00:00
#9
Prachtig :hearteyes: Zijn er meer reports van jouw hand? Zou graag meer van je lezen!

Ik heb vandaag de app gedownload die je beschreef, echt wazig maar ontzettend gaaf!
Heb je ooit de lsd nog gebruikt?
e
eefje123Lid
01-01-2024, 00:00
#10
geweldig beschreven! of het het waard is om dit ook te doen ben ik het niet zeker over though :rolleyes:
L
Lina23Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Mulholland Drive zei:
Ik durf simpelweg niet meer zo hard te gaan, ZO van de wereld. Na deze ervaring is er iets in mij gebroken.

En ik wil het steeds opnieuw als ik dit soort dingen doe en aangezien ik al een aantal verslavingen heb ben ik voorzichtiger geworden. Af en toe een paar jointjes is nu prima :)
Klik om te vergroten...


Verstandig (Y)

Jointje staat nog op mijn to-do list, maar ben niet echt een fan van roken :mrgreen:
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lina23 zei:
Mulholland Drive zei:
Ik durf simpelweg niet meer zo hard te gaan, ZO van de wereld. Na deze ervaring is er iets in mij gebroken.

En ik wil het steeds opnieuw als ik dit soort dingen doe en aangezien ik al een aantal verslavingen heb ben ik voorzichtiger geworden. Af en toe een paar jointjes is nu prima :)
Klik om te vergroten...


Verstandig (Y)

Jointje staat nog op mijn to-do list, maar ben niet echt een fan van roken :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Waarvan wel? :)
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja is het ook... Houden zo dan!
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dan zou ik pure wiet nemen :)
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heel goed te lezen, makkelijk om mee te leven, mooie ervaring, chronologisch. Prachtig report!
Misschien een beetje minder MDMA nemen om te beginnen de volgende keer, dan kickt ie niet zo hard in :P
L
Lina23Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Mulholland Drive zei:
Dan zou ik pure wiet nemen :)
Klik om te vergroten...

Verklaar u nader svp :grin:
b
bruuk83Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Hele gave report, kudos! Mooi stuk je ook, waarom, goed overmeesterd!
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#18
Thanks... my friend :stoned:
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hoi iedereen.

Door een toevallige situatie heb ik dit report weer eens gelezen, bizar dat het nu vijf jaar geleden is. :mrgreen:

Ik heb daarna nooit meer iets gebruikt, behalve alcohol en heel af en toe cannabis. Zelfs gestopt met roken. Alleen vorig jaar een milde psilosybine trip gehad die wel grappig was, maar niet noemenswaardig. Er zit misschien weer wat aan te komen. Wie weet schrijf ik er dan weer over.

Hartelijke groetjes,

Mulholland Drive
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wat een geweldig mdma report! Meestal lijken die zo op elkaar, maar dit was speciaal!

Dus nooit meer lsd geprobeerd? Je weet niet wat je mist! Een report van jou over de eerste keer lsd, dát is iets wat ik wil lezen. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."