Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarom doe ik dit.....?

Waarom doe ik dit.....?

64 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
l
lsdliciousLid
01-01-2024, 00:00
#1
wat een geweldig report, je hebt precies zalige dingen meegemaakt :hearteyes:
en je hebt me ook geholpen met me keuze wat ik morgen ga doen. geluk zalig door de stad lopen op mdma dank je voor het helpen :grin:


grtzz :wave:
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#2
Thanks!! Schrijven is een hobby van me, leuk dat het verhaal je beviel.

Zorg dat je een rustig plekje in je hoofd hebt waar je heen kan als je te hard zou gaan :)

En als je een iPhone hebt: installeer de inception app, en neem je oortjes mee. Alleen dan ga je meemaken wat ik meemaakte :wink:
R
RADZLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat een heerlijk verslag!! heb gewoon serieus een account aangemaakt om je dat te kunnen vertellen, ga zo ook maar wat kristallen verorberen :P heb er weer helemaal zin aan...

top geschreven ook met tijden en belevenissen... ik zag het hele verhaal gewoon voor me! hulde!
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hahaha dank je!

En welkom!
R
RADZLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hahah is het goed of is het slecht dat weet ik niet.. maar k was vannacht om 12 uur jarig, las jouw verhaal voordat ik op pad ging en heb daardoor ook kristallen op de kop weten te tikken :P K had t zeker al 2 jaar niet meer gedaan, kinderdosis genomen, maar t was weer heerlijk! hehe ik gaat ff genieten van mijn verjaardagsbiertje!

groet!
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gefeliciteerd!!!
L
LICIOUSLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mooi geschreven :)
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#8
LICIOUS zei:
Mooi geschreven :)
Klik om te vergroten...

thanks, heb er wel even aan gezeten :)
D
DerrrpLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mulholland, hartelijk bedankt dat je me hier ook nog op gewezen hebt! Wederom een geweldig report.. Heerlijk om te lezen! Je zal best schrijver kunnen worden denk ik :wink:.

Dat gevoel dat je te hard gaat.. Stiekem is dat toch wel een lekker gevoel vind ik, vooral als je in een omgeving bent waar je eigenlijk niets kan overkomen. Met 250mg kom je niet in een levensbedreigende situatie lijkt me, dus als je in een veilige buurt bent en even gaat liggen.. Ogen dicht.. Heeeeeerlijk spacen! En na 5 minuten het gevoel hebben dat je al uren ligt, en weer verder gaat natuurlijk :wink:.

Nog een week of twee, en het is mijn beurt weer om te gaan op MDMA :hearteyes:.
B
BrascoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Helemaal fantastisch report! Ik heb al bijna een jaar geen MDMA meer gebruikt, en was me af aan t vragen of ik er niet een beetje "klaar" mee ben. Vervolgens kom ik op dit trip report uit, en zit ik je report met zweet in mn handen te lezen. Dat echte MDMA gevoel. De innerlijke rust maar ook de totale lichamelijke overgave en golven van blijdschap. Alles zat in dit verslag, en mijn beslissing is dan ook gemaakt.. Binnnenkort weer aan de M met goede vrienden, mooie muziek en een goede locatie :hearteyes:
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#11
Erg bedankt voor de leuke reacties!

Ik wilde deze oud en nieuw weer eens aan de mdma gaan, maar op een of andere manier kwam het er niet van.

Drugsmomenten nooit forceren, ze dienen zich aan :)
w
wiskdiskLid
01-01-2024, 00:00
#12
Fantastisch report,
Doet me denken aan mijn eerste keer MDMA. brengt zeer mooie herinneringen op!
Ik heb elke letter met plezier gelezen en ik hoop in mijn volgende trip van MDMA zulke gevoelens te ervaren.
In ieder geval erg bedankt.
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#13
Thanks wiskdisk!
z
zjimizLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mulholland Drive zei:
Thanks voor de reacties! Het is een lang verhaal dus thanks dat jullie de tijd nemen.

@willyfreak

De comedown was niet erg prettig. Met psilocybine heb ik altijd een langzame terugkomst, met mdma klap ik vrij plots terug.

@drientje

Thanks voor de adviezen. Je hebt helemaal gelijk. De twee keer in mijn leven dat ik XTC heb gebruikt is jaren geleden, en omdat ik nu afgestudeerd ben leef ik mij een beetje uit. Maar inderdaad, deze keer was zeker de laatste keer voorlopig, wellicht met oud en nieuw ofzo weer eens. Het is uiteindelijk mijn drug niet echt: ben benieuwd naar 2c-b en lsd.

Ik bedoelde idd milligram, stomme fout. Haal wel eens dingen door elkaar :grin:


Maar het was een zakje van 1 gram en ik heb 1/5 deel gebruikt, dus weet wel ongeveer hoeveel milligram het was.

Het was meer een totale space: het love gevoel heb ik eigenlijk alleen de eerste paar keer echt gevoeld. Dus ik merk nu al dat ik deze drugs moet laten wil ik de ervaring bijzonder laten zijn.

Dus helemaal gelijk nogmaals!
Klik om te vergroten...

mooi verslag!

ik vind het knap dat je nog zoveel details weet.

heb je het tijdens je trip opgeschreven ofzo :confused:

mijn eigen tripervaringen leidden doorgaans tot een vrij blurry gevoel erna en de reconstructie was eveneens wazig
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#15
Thanks!! wellicht komt het omdat ik het in mijn eentje heb gedaan, ik weet het niet. Ik heb meerdere trips gehad die idd meer als één vaag ding aanvoelden in mijn herinnering, daar schrijf ik dan ook geen report van.

Tijdens het schrijven van het report probeer ik alles zeer intens te herbeleven, ik was dan ook wel 3 uur bezig met schrijven en nadenken.

Ik heb niets genoteerd tijdens de space, ik begrijp weer niet hoe mensen dat kunnen. :)
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#16
mandragora zei:
Normaal heb ik chemische drugs afgezworen, maar jij zou de geknipte persoon zijn waarmee ik alsnog een mdma tripje zou ondernemen. :) ( dit is geen verzoek ) gewoon bij wijze van spreken :)
Klik om te vergroten...

Is er nog steeds niet van gekomen he? :tongueout:
H
HermesTrismegistusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lol, ik ben net als de rest onwijs onder de indruk. Ik heb in het verleden een aantal keer mdma gehad, maar had hier nooit een dergelijk report over kunnen schrijven zoals jij dat hebt gedaan.

Man, het is dat ik er niet aan weet te komen, maar jij zorgt er wel voor dat ik in eens dringend opzoek wil gaan naar wat mdma :wink: Het is inmiddels al wel een tijdje geleden...
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hahaa! Thanks! Ik lees hier nu wel heel veel dat ik mensen aanspoor om weer eens aan de ADAM te zitten :P Heel leuk om te lezen, heel erg bedankt voor de te gekke reacties! En het is alweer zo lang geleden, nou ja een half jaar. Ik heb sindsdien geen drugs meer gebruikt anders dan wiet, alcohol of nicotine. Mijn huidige Master opleiding is gewoon te pittig, het komt er jammer genoeg steeds niet van. Daarmee zeg ik ook indirect, kies je moment goed met drugs. Bij de minste twijfels over het wel of niet doen, overweeg dan het laatste.

@ HermesTrismegistus, ik denk dat deze MDMA ervaring makkelijker is terug te halen tijdens het schrijven dan bijvoorbeeld een MDMA ervaring op een feest, of zelfs met vrienden. Het was niet alleen de drugs die mijn ervaring zo intens maakte, maar ook zeer de tocht die ik door Amsterdam maakte en ook nog eens alleen. Je moet je indenken, ik ben in Amsterdam geboren en ken de stad erg goed. Ik weet dus nog goed welke kant ik uit liep, welke bankjes ik heb gepakt, etc etc.

Ik moet jullie eerlijk zeggen: Als ik 5,5 uur door de stad had gelopen en alles was één vage vlek in mijn herinnering, dan had ik dat alles behalve chill gevonden. Het waren verschillende etappes tijdens de wandeling, dus terughalen wáár ik was toen ik iets bepaalds voelde, hielp mij met herinneren wát ik daar voelde. Het enige wat ik echt niet meer goed kon terughalen was het moment vanaf de piek tot dat het weer goed ging, daar was ik totaal overmeesterd.

En er speelt ook nog iets anders mee. Als ik hier een report plaats dan schrijf ik niet alleen wát de drugs deed, maar ook zoveel mogelijk gevoelens die ik eromheen voelde. Ik schrijf het met de intensie de lezer mee te nemen in mijn ervaring :)
H
HermesTrismegistusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hahaa! Thanks! Ik lees hier nu wel heel veel dat ik mensen aanspoor om weer eens aan de ADAM te zitten :P Heel leuk om te lezen, heel erg bedankt voor de te gekke reacties! En het is alweer zo lang geleden, nou ja een half jaar. Ik heb sindsdien geen drugs meer gebruikt anders dan wiet, alcohol of nicotine. Mijn huidige Master opleiding is gewoon te pittig, het komt er jammer genoeg steeds niet van. Daarmee zeg ik ook indirect, kies je moment goed met drugs. Bij de minste twijfels over het wel of niet doen, overweeg dan het laatste.
Klik om te vergroten...

Sluit ik me helemaal bij aan. Mag ik vragen wat je studeert?

En er speelt ook nog iets anders mee. Als ik hier een report plaats dan schrijf ik niet alleen wát de drugs deed, maar ook zoveel mogelijk gevoelens die ik eromheen voelde. Ik schrijf het met de intensie de lezer mee te nemen in mijn ervaring :)
Klik om te vergroten...

Wellicht doe je juist dit NET iets te goed :grin:
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik studeer Compositie aan het Conservatorium. (het schrijven en bedenken van muziek) Mijn specialisatie is Filmmuziek. Game muziek is een ambitie. Concertmuziek een droom.

Wellicht, maar schrijven zélf is een fijne bezigheid voor me, door het zo te schrijven herbeleef ik het zelf eveneens, en verwerk ik de ervaring tot iets creatiefs. Zoiets :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."