Hahaa! Thanks! Ik lees hier nu wel heel veel dat ik mensen aanspoor om weer eens aan de ADAM te zitten :P Heel leuk om te lezen, heel erg bedankt voor de te gekke reacties! En het is alweer zo lang geleden, nou ja een half jaar. Ik heb sindsdien geen drugs meer gebruikt anders dan wiet, alcohol of nicotine. Mijn huidige Master opleiding is gewoon te pittig, het komt er jammer genoeg steeds niet van. Daarmee zeg ik ook indirect, kies je moment goed met drugs. Bij de minste twijfels over het wel of niet doen, overweeg dan het laatste.
@ HermesTrismegistus, ik denk dat deze MDMA ervaring makkelijker is terug te halen tijdens het schrijven dan bijvoorbeeld een MDMA ervaring op een feest, of zelfs met vrienden. Het was niet alleen de drugs die mijn ervaring zo intens maakte, maar ook zeer de tocht die ik door Amsterdam maakte en ook nog eens alleen. Je moet je indenken, ik ben in Amsterdam geboren en ken de stad erg goed. Ik weet dus nog goed welke kant ik uit liep, welke bankjes ik heb gepakt, etc etc.
Ik moet jullie eerlijk zeggen: Als ik 5,5 uur door de stad had gelopen en alles was één vage vlek in mijn herinnering, dan had ik dat alles behalve chill gevonden. Het waren verschillende etappes tijdens de wandeling, dus terughalen wáár ik was toen ik iets bepaalds voelde, hielp mij met herinneren wát ik daar voelde. Het enige wat ik echt niet meer goed kon terughalen was het moment vanaf de piek tot dat het weer goed ging, daar was ik totaal overmeesterd.
En er speelt ook nog iets anders mee. Als ik hier een report plaats dan schrijf ik niet alleen wát de drugs deed, maar ook zoveel mogelijk gevoelens die ik eromheen voelde. Ik schrijf het met de intensie de lezer mee te nemen in mijn ervaring
![:)]()